Plezier maken zijn doe je maar zonder bijdragen van de maatschappij, maar goed dat mag wat mij betreft voor een ieder gelden. Geld van de overheid en in feite van de maatschappij is niet bedoeld voor pleziertjes. Vind het een vrij verrotte instelling als potjes worden geplunderd omdat er plezier gemaakt moet worden.
80%? Collectieve lastendruk ligt rond de 40%. Je volgt toch een HEAO-studie? Hoe kom je dan aan die belachelijke 80%?
Hoeveel denk je dat niet studerende bijdragen aan die switchende studerenden? In ieder geval kosten ze 6 miljard teveel, boeit dan geen zak hoeveel ze later gaan bijdragen. Het gaat om wat het nu kost, dat verdien je in feite nooit meer terug. Of denk je dat een half afgemaakte studie veel verschil gaat uitmaken bij het vinden van een baan na het afmaken van de nieuwe studie?
Ik leef toch echt voor me eigen plezier en die maatschappij zal me aan me reet roesten wat mijn toekomst betreft.
Ze krijgen er hoge belastingen voor terug, dus dat doorzeiken is niet nodig.
Het gemiddelde van de 3 belastingschuiven alleen al zal de 40 % naderen of overtreffen.
Of denk je alle andere belastingen maar even weg voor het gemak?
De allerlaagste loonbelasting is iets van 33.45% verder heb je nog 42% en 52%, als je ernaast al wilt eten en een glaasje water wilt drinken kom je al boven die 40% uit, laat staan als je nog het lef hebt auto te rijden, gebruik maakt van gas licht, luxe artikelen en de rest van de lange lijst aan belastingen.
Dus hoe kom jij aan je belachelijke 40% ?
Gokken heeft trouwens weinig met een studie HEAO te maken hoor EricR, dit begrijp je toch, EricR?
Grappig dat ik elke keer door jou op me studie gewezen word, maar als ik het forumbeleid op hypocrici aanspreek er allerlei rode kaarten achter de schermen verschijnen.
De student zal op den duur alles dus dubbel en dwars terug betalen, dus maak je niet al te druk over een studie switche.
Maak je liever druk om het 2e huis van policiti en burgemeesters of de droomreisjes die zij het het koningshuis op onze kosten krijgen.