XXL Nutrition

Twijfels over het beginnen met kuren

Ik heb mijn beslissing genomen en ik zal het pas doen nadat het er is. Mocht het kind een afwijking hebben en het is verwekt tijdens de kuur (ookal ligt het daar niet aan, zullen we nooit weten) zou ik het mezelf nooit vergeven. Ik ontken zeker het feit niet dat er mensen zijn die gezonde kinderen op de wereld hebben gezet tijdens het kuren, maar dit moest maar eens anders zijn, dan zou mijn wereld instorten .. merci voor jullie reacties!
Een kind op de wereld zetten is zoveel verantwoordelijkheid. Ik heb 10 jaar geleden een vasectomie ondergaan omdat ik niet wilde dat mijn psychische aandoening over zou erven. En omdat een kind een stabiele vader moet hebben. Je maakt een goede beslissing, eerst het kind uit de baarmoeder laten kruipen en daarna pas gaan kuren als je dat wilt. En trouwens, ik probeer ook om gespierder te worden maar vanaf een bepaald niveau gaat het niet zo makkelijk meer. We zijn niet allemaal gezegend met de genen van Mister10 <kuch>

Meer eten is een betere oplossing. Succes

Maar de kwalitatief slechte zaadcellen zullen het niet redden dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Dus, als ik raak schiet tijdens een kuur is de kans kleiner dat er 9 maanden later een r*tard uit komt kruipen?
:o

Als door het kuren de kwalitatief slechte zaadcellen al eerder het loodje leggen dan normaal, zou dit theoretisch gezien moeten werken.

Dus, als ik raak schiet tijdens een kuur is de kans kleiner dat er 9 maanden later een r*tard uit komt kruipen?
:o

Als door het kuren de kwalitatief slechte zaadcellen al eerder het loodje leggen dan normaal, zou dit theoretisch gezien moeten werken.
Nee, de kans is even groot omdat met of zonder kuren de slechte zaadcellen het niet redden. Verder heeft dat er niks mee te maken, het zijn mutaties en/of slechte genen die zorgen voor een r*tard.

Alleen is de kans een stuk kleiner om raak te schieten omdat je veel minder zaadcellen hebt, die verder voor een groter deel uit slecht zaad bestaat.

Terug
Naar boven