AndroidHealthClinic

Tymen's Foto topic

Zat nog redelijk in de buurt. :p

jo wat zijn je stats nu dan want je was toch weer afgevallen?
en ben je 1.74m of 1.77m want dat staat ook ergens bij je fotos;)

gaat wel lekker zo te zien , doe jij mee aan de DBB contest deze zomer ? :cool:

• Topic Starter Topic Starter

waar doel je op?!

:roflol:!

jo wat zijn je stats nu dan want je was toch weer afgevallen?
en ben je 1.74m of 1.77m want dat staat ook ergens bij je fotos;)

ja klopt. ik zat op mijn top op 72 kilo droog. en toen was mijnn tankje met motivatie op... gelukkig weer bij kunnen tanken :)

ben te lui om mijn stats te wijzigen, en vergeet het overigens...

gaat wel lekker zo te zien , doe jij mee aan de DBB contest deze zomer ? :cool:

misschien dit jaar eens meedoen voor extra motivatie! heb al 2 jaar geskipped.

heb op het moment de vains op me pecs staan tijdens het trainen. dus een beetje vet mag er best wel op :p

goeie rug, maar geen leg fotos ?

goeie rug, maar geen leg fotos ?

thanx

mijn beloofde foto van mijn wielen...

4pz8uv.jpg

;)

zeer goede progressie geboekt enne ga vooral zo door!

Vind het niet slecht man, ik vind het zelfs goed. Je zet niet veel aan, maar wat je aanzet is duidelijk spier. Een traag maar belonend proces, en nooit cuts ;)

zeer goede progressie geboekt enne ga vooral zo door!

Vind het niet slecht man, ik vind het zelfs goed. Je zet niet veel aan, maar wat je aanzet is duidelijk spier. Een traag maar belonend proces, en nooit cuts ;)

thanx mannen.

boven mijn onderhoud eten voor een langere tijd is voor mij echt not done. als ik 500 kcal schoon boven mijn onderhoud ga eten dan zit ik 24/7 echt misselijk vol. dus vandaar dat ik altijd heel erg school eet en redelijk op of net iets boven onderhoud. en eens in de zoveel tijd dan raak ik me motivatie weer kwijt om goed te eten, en dan zit ik in een verklapte cut hahah :)

hoeveel cardio doe jij nu ?? :)

Lekker bezig jaap! Lekker door knallen:)

Lekker bezig jaap! Lekker door knallen:)

thanx :)

ben vandaag over gestapt naar een nieuw schema. upper-lower 4x per week met een droppende reprange over 5 weken. in totaal 12 weken, zit nog een deload tussen.

anyway een front update pic :) in me homegym was ik erg tevreden over me shape, althans in de spiegel. de foto daarin tegen viel me een beetje tegen :( traps, delts, pecs en armen waren voller en abs waren beter zichtbaar. zal wel aan het licht hebben gelegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi gast. Jij weigert ook echt omhoog te gaan in BF% he :P Vind meer traps wel bij je passen. Misschien bovenkant borst iets meer aandacht geven, maar is hier ook niet echt een ideale pose/lichtval voor. Vind t er goed uit zien bro!

Terug
Naar boven