AndroidHealthClinic

Tymen's Foto topic

• Topic Starter Topic Starter
Mooi gast. Jij weigert ook echt omhoog te gaan in BF% he :P Vind meer traps wel bij je passen. Misschien bovenkant borst iets meer aandacht geven, maar is hier ook niet echt een ideale pose/lichtval voor. Vind t er goed uit zien bro!

hahah zit nu mijn laatste pindaatjes weg te werken.... zal me voedingsschemadadelijk hier eens posten. op de chocomelk is me schema vrij schoon :)

foto word vrij laag genomen waardoor me traps wegvallen. bovekant borst ga ik akkoord daar mag wel war meer beef op ten op zichte van de rest. although overall mag er wel meer op :roflol:

hahah zit nu mijn laatste pindaatjes weg te werken.... zal me voedingsschemadadelijk hier eens posten. op de chocomelk is me schema vrij schoon

Meer pinda's en andere noten! Meer melk/chocolademelk naar binnen gieten! En keihard rossen met zware barbells. Ga eerst maar eens naar de 90 kilo bulken.

Meer pinda's en andere noten! Meer melk/chocolademelk naar binnen gieten! En keihard rossen met zware barbells. Ga eerst maar eens naar de 90 kilo bulken.

shit man loop met 4500 kcal per dag al met een zwaar opgeblazen gevoel. ik heb vandaag zelfs 2 meals moeten skippen omdat ik anders alles weer uit kots of geen fatsoenlijke training neer kan zitten door de misselijkheid. morgen wellicht wat eerder me nest uit om een meal naar binnen te werken dan weer te gaan pitten. en dan opstaan op mijn normale tijdstip en lekker door eten.

ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste weken erg ongeduldig begin te worden. begin onbewust steeds meer info te verzamelen omtrent AAS. opzicht niet slecht maar ik weet dat er nog zoveel te behalen valt als naturel en dat het gewoon weak is om nu al naar de AAS te grijpen.

shit man loop met 4500 kcal per dag al met een zwaar opgeblazen gevoel. ik heb vandaag zelfs 2 meals moeten skippen omdat ik anders alles weer uit kots of geen fatsoenlijke training neer kan zitten door de misselijkheid. morgen wellicht wat eerder me nest uit om een meal naar binnen te werken dan weer te gaan pitten. en dan opstaan op mijn normale tijdstip en lekker door eten.

ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste weken erg ongeduldig begin te worden. begin onbewust steeds meer info te verzamelen omtrent AAS. opzicht niet slecht maar ik weet dat er nog zoveel te behalen valt als naturel en dat het gewoon weak is om nu al naar de AAS te grijpen.

Beter geduldig zijn dan. Je gezondheid is het belangrijkste, en je gaat idd vooruit.

Ik heb precies hetzelfde, maar uiteindelijk weet je zelf wel dat het slecht voor je is en als naturel nog genoeg te behalen is. én toch blijft het verleidelijk :p

hhmm mn lower loopt wel achter op de rest helaas. vooral mijn kuiten zijn echt ecto :sad:

een updatetje :)
2ibgbwh.jpg

Ja kan ik niet zien vanaf het werk.....

Bruut hoor kerel , mooi droog en aanleg heb je zeker na je beginpic gezien te hebben. Gewoon doorknallen , deftig eten en laat de aas voor later... je bent nog jong en er valt natural idd nog veel mee te behalen!

Ja kan ik niet zien vanaf het werk.....

beetje op DBB zitten tijdens je werk?! hop hop aan het werk!!!
doe als je thuis bent maar eens kijken ;)

Bruut hoor kerel , mooi droog en aanleg heb je zeker na je beginpic gezien te hebben. Gewoon doorknallen , deftig eten en laat de aas voor later... je bent nog jong en er valt natural idd nog veel mee te behalen!

thanx bro
daar ligt mijn probleem. ik heb gewoon echt veel kcals nodig om goed te gainen en ik kan gewoon niet elke dag, dag in dag uit 4000+ kcal eten.

ik haat cutten dus ik wil gewoon schoon eten. op mijn chocomelk na is bijna alles schoon wat ik eet. en 4000+ kcal schoon eten is ****ing veel xD

damm tymen wist niet dat je zo gespierd was man, erg klasse kerel ziet er heel goed uit

chickies digge je lichaam zeker deze zomer

Ik zeg het nog een keer: sexy beest, die Tymen!

beetje op DBB zitten tijdens je werk?! hop hop aan het werk!!!
doe als je thuis bent maar eens kijken ;)

thanx bro
daar ligt mijn probleem. ik heb gewoon echt veel kcals nodig om goed te gainen en ik kan gewoon niet elke dag, dag in dag uit 4000+ kcal eten.

ik haat cutten dus ik wil gewoon schoon eten. op mijn chocomelk na is bijna alles schoon wat ik eet. en 4000+ kcal schoon eten is ****ing veel xD

Misschien een weightgainer toevoegen ? Veel volkorenpasta eten etc.

damm tymen wist niet dat je zo gespierd was man, erg klasse kerel ziet er heel goed uit

chickies digge je lichaam zeker deze zomer

hahaha. mijn stats doen een beetje blijken alsof ik een beetje een lelijke ecto ben. ben ik ook wel een beetje :) er kan echt nog een dikke klap massa op hoor :)

ik heb al gf, al dik 2,5 jaar. dus ik moet me koest houden :sad: niet veel te klagen... dus ik red me wel

hoop van de zomer op 75 kilo te staan :) bf mag stijgen, al probeer ik het laag te houden.

Ik zeg het nog een keer: sexy beest, die Tymen!

thanx :)
hihihi :$ daten?

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Misschien een weightgainer toevoegen ? Veel volkorenpasta eten etc.

weightgainer vind ik maar troep. dan zou ik inderdaad liever pasta's happen. maar ik heb ook niet echt met koken... dan moet ik elke week in de keuken staan te bakkelijen. nja moet sowieso al voor de rijst en vis. en als ik weg ga maak ik meestal havermoutbrood.

gozer je bent nog 19 jaar toen ik 19 was was ik erger , ben nu 23 en tjek me stats, die kilos komen egt vanzelf geloof me

en goed dat je vriendin heb man, niet te veel coïtusen anders val je af

mkaaay???

gozer je bent nog 19 jaar toen ik 19 was was ik erger , ben nu 23 en tjek me stats, die kilos komen egt vanzelf geloof me

en goed dat je vriendin heb man, niet te veel coïtusen anders val je af

mkaaay???

er zitten zat gasten hier van 18/19 die echt nog een klap buffer zijn dan mij :sad: misschien dat ze niet zo ecto waren voor de tijd maar toch :rolleyes:

achja het komt wel met de tijd, alleen soms dan heb ik van die dagen dat het jaren lijkt te duren om wat buffer te worden :(

bed-cardio, daarom ben ik ook zo droog :banana:
coïtus > test > gain > buff :trollface:

Je bent zeker goed bezig! ;)

Nice dude, adertjes.....:D

Hoe kan je zo weinig wegen man..

Terug
Naar boven