MuscleMeat

Ufc 140

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Zat even me kennis uit te breiden over de aankomende gevechten.

Dit is echt een dikke WTF en zit nog steeds met een dikke glimlach achter me pctje:

Jon Jones vs Lyoto Machida.

Doordat Evans geblesseerd is zal Lyoto het opnemen tegen Jones in UFC 140, deze lijkt me echt een hele goeie match up en Lyoto zal ook meer een partij wezen voor Jones als Evans.

Jullie gedachtes hierover ?

Hier was al een topic over ;).

Hierop is echt niks te zeggen. Als je ziet hoe Jones domineert, lijkt dit ook weer een overwinning te worden. Shogun won van Machida, Jones vermorzelde Shogun. Ik bedoel maar.

• Topic Starter Topic Starter
Hier was al een topic over ;).

Hierop is echt niks te zeggen. Als je ziet hoe Jones domineert, lijkt dit ook weer een overwinning te worden. Shogun won van Machida, Jones vermorzelde Shogun. Ik bedoel maar.

Ja maar je kan ook twijfelen of Shogun wel in goede conditie was.

Zoals ik Shogun zag tegen Griffin had ik em graag gezien tegen Jones en had Jones denk ik niet zo gedomineerd.

Dat Shogun, Machida heeft verslagen en Shogun weer verloor van Jones zegt natuurlijk niks hoe Machida het gaat brengen.

Had liever evans in de ring gezien.
Machida heeft minder tijd om zich voor te bereiden.
Bovendien zie ik evans liever verliezen dan machida

Wie er ook tegen Jones staat ... ik denk dat je onwijs druk moet geven en geen standup game van moet maken, want dat is bijna kansloos met de lengte en snelheid van Jones. Ik denk als ie iemand tegenover zich krijgt die constant voor de takedown gaat dat ie het zwaar krijgt. Machida is vrees ik niet die vechter.

• Topic Starter Topic Starter
Wie er ook tegen Jones staat ... ik denk dat je onwijs druk moet geven en geen standup game van moet maken, want dat is bijna kansloos met de lengte en snelheid van Jones. Ik denk als ie iemand tegenover zich krijgt die constant voor de takedown gaat dat ie het zwaar krijgt. Machida is vrees ik niet die vechter.

wat denk je dat machida heeft ?

ik denk dat deze echt wel sweet wordt allebei super goed in de stand up en jones is ook zeker geen makkelijke op de grond

Terug
Naar boven