XXL Nutrition

UFC 148: Silva vs. Sonnen II

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
Volgende week is voor mij de match van het jaar. Silva vs Sonnen.
Ik hoop echt dat Sonnen wint. Heb een zwak voor hem.

Ook de laatste match van Ortiz staat op deze card tegen Forrest Griffin. De 3e keer dat de heren het uitvechten, het staat 1-1.

http://www.youtube.com/watch?v=vmwTcaWq7Fo&feature=player_embedded

Anderson Silva (31-4) vs. Chael Sonnen (27-11-1) [MW Title]

Tito Ortiz (16-10-1) vs. Forrest Griffin (18-7)

Patrick Cote (17-7) vs. Cung Le (7-2)

Dong Hyun Kim (15-1-1, 1 NC) vs. Demian Maia (15-4)

Chad Mendes (11-1) vs. Cody McKenzie (13-2)

Ivan Menjivar (24-8) vs. Mike Easton (12-1)

Fabricio Camoes (14-6-1) vs. Melvin Guillard (29-10-2, 1 NC)

Khabib Nurmagomedov (17-0) vs. Gleison Tibau (25-7)

Riki Fukuda (18-5) vs. Constantinos Philippou (10-2, 1 NC)

John Alessio (34-15) vs. Shane Roller (10-6)

Yoislandy Izquierdo (6-1) vs. Rafaello Oliveira (14-5)

Jaaaa zin in. Hoop ook op sonnen. Silva is een goede vechter maar erger me groen en geel aan de man.

• Topic Starter Topic Starter
Sonnen heeft een grote bek maar lach me kapot om die vent. EN hij maakt het wel waar wat hij zegt. He brings it!

Ik hoop dat Silva dit maal woord houdt en Sonnen compleet afslacht. Ik ben geen grote fan van Anderson Silva, maar ik vind Sonnen heel irritant.

ben voor silva. Sonnen maakt zichzelf altijd belachelijk, en liegt de boel bij mekaar.
ook heeft die gozer geen respect voor silva, die toch al zoveel heeft gedaan voor MMA.
sonnen verdiend het gewoon niet om te winnen. wat voor een k*t kampioen zou hij wel niet zijn?

ben voor silva. Sonnen maakt zichzelf altijd belachelijk, en liegt de boel bij mekaar.
ook heeft die gozer geen respect voor silva, die toch al zoveel heeft gedaan voor MMA.
sonnen verdiend het gewoon niet om te winnen. wat voor een k*t kampioen zou hij wel niet zijn?

Eentje die de enige was die 5 rondes domineerde tegen Silva. Hij verdient het om te winnen. Tijd voor een nieuwe champ.

Eentje die de enige was die 5 rondes domineerde tegen Silva. Hij verdient het om te winnen. Tijd voor een nieuwe champ.
Als die gast kampioen word dan doet hij nog meer uit de hoogte, ongeacht of hij van silva won de vorige match je dient je tegenstander gewoon respect te tonen. dat hoort nou eenmaal bij de sport. Sonnen is daarom in mijn ogen niet geschikt om kampioen te zijn, hij kan er gewoon niet mee omgaan.

Ik hoop echt dat hij finaal knockout word gemept. let maar op zelfs dan beweert hij nog dat hij gewonnen heeft. Sonnen is gewoon net een klein kind hij kan niet tegen zijn verlies en gaat daarom andere kleineren en de grond in stampen. de man is gewoon een vuile achterbakse. Ik wens hem serieus toe dat hij hersenschade oploopt o.i.d ik zou me dan kapot lachen.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat hij Sonnen vermoord in de ring, ja vermoord.

Sonnen is respectloos idd, een kwal hij kan alleen praten, praten en nog eens praten en hij is betrapt op anabolen.

You either love him or hate him and I love him. Geweldig hoe hij dit gevecht ook weer hypet. Deze sport is toch gewoon amusement dus wat maakt mij het uit of hij wel of niet respect toont voor een tegenstander.
http://www.youtube.com/watch?v=BAH2NqfEIqA

Ik hoop dat hij Sonnen vermoord in de ring, ja vermoord.

Sonnen is respectloos idd, een kwal hij kan alleen praten, praten en nog eens praten en hij is betrapt op anabolen.

Wat lul je nou alleen maar praten. Kijk de match eens terug tegen Silva, stann, bisping. Hij domineert en wint bijna van Silva. Dus hij praat maar maakt het wel waar.

een manipulatief, irritant mannetje die enkel fallacies blaat en de echte waarheid vervormd, zoals de gemiddelde republikein.

Dat dit soort volk nog aimabel gevonden is voor mij waanzinnig.

wint bijna zegt mij helemaal niks. En ja hij heeft een veel te grote bek

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 14:07 ----------

een manipulatief, irritant mannetje die enkel fallacies blaat en de echte waarheid vervormd, zoals de gemiddelde republikein.

Dat dit soort volk nog aimabel gevonden is voor mij waanzinnig.

waarschijnlijk door andere kwallen?

jesus wat is hij nog groot op die tmz!! 222lbs??

ik hoop zo erg dat chael wint gewoon om te ****en met de hele legacy van silva, ergens heeft hij ook wel gelijk, zoveel grootheden heeft silva niet verslagen

Het is tijd voor een nieuwe kampioen :) Ergens vind ik dat arrogante provocerende toontje van Sonnen echt geweldig, haha. Kan me wel voorstellen dat veel mensen zich eraan ergeren, maar ik moet hem wel. Hij weet tenminste hoe hij de boel kan hypen ;)

sonnen, al vind ik zijn interviews beter dan zijn skills in de kooi :)

Dit gaat weer dezelfde match worden als de 1ste. 25 minuten op de grond, Silva die geen kant op kan. Met dit keer een andere uitslag.

Wat lul je nou alleen maar praten. Kijk de match eens terug tegen Silva, stann, bisping. Hij domineert en wint bijna van Silva. Dus hij praat maar maakt het wel waar.

Van wat ik me herinner had ie het tegen Bisping toch wel zwaar dacht ik?

Terug
Naar boven