Fitness Seller

UFC 148: Silva vs. Sonnen II

• Topic Starter Topic Starter
Wat zou vanavond gebeuren bij de weigh in???? Heb gehoord dat Sonnen iig goed zit qua gewicht.

hoelaat is weigh-in?

volgens mij maakt anderson hem af. ik hoop het echt.

Nog nooit zo geil geweest voor een gevecht. Eerst om 10 uur vanavond Klitschko kijken en dan meteen erna UFC :D

Nog nooit zo geil geweest voor een gevecht. Eerst om 10 uur vanavond Klitschko kijken en dan meteen erna UFC :D

Ja en dan is er ook nog kickboksen op Eurosport met ismael londt. Ook leuk!:)

Nu naar FPA sparren van mijn zoon kijken, wat een verwennerij vandaag vechtsport all day long baby!!!

Nu naar FPA sparren van mijn zoon kijken, wat een verwennerij vandaag vechtsport all day long baby!!!
Ik heb het een aantal keren live gemist maar wat een vooruitgang van je zoon zeg, super!
Ook top begeleiding van Joop natuurlijk!
Ik probeer me voor te stellen hoe hij er over tien jaar voor staat..

Het is tijd voor een nieuwe kampioen :) Ergens vind ik dat arrogante provocerende toontje van Sonnen echt geweldig, haha. Kan me wel voorstellen dat veel mensen zich eraan ergeren, maar ik moet hem wel. Hij weet tenminste hoe hij de boel kan hypen ;)

er is verschil tussen hypen en irritant doen en over een natie/volk beledigen/discrimineren..1 brug te ver my man....Ik hoop silva winnen, K.O by murder.

Heeft die toch mooi gesproken, Chael is een schande met zijn brutale mond.

Lol hoor jullie nou. Deze man zorgt ervoor dat wij allemaal gaan kijken. Hij is de uber hype koning. Hij maakt een gevecht. Nooit saai, vecht als een leeuw en gaat kampioen worden.

Gaat er mij meer om dat chael de enige waardige tegenstander is van Silva in tijden.
WAR SONNEN

Waar kun je dit gevecht eigenlijk zien?

Waar kun je dit gevecht eigenlijk zien?

:rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 16:52 ----------

Ik heb het een aantal keren live gemist maar wat een vooruitgang van je zoon zeg, super!
Ook top begeleiding van Joop natuurlijk!
Ik probeer me voor te stellen hoe hij er over tien jaar voor staat..

Leuk jij traint ook bij FPA dus..ja hij maakt zeker vooruitgang was vandaag ook wel weer wat van te zien, werd leuk gespard. Als hij zo door gaat is hij zeker beest over 10 jaar, zeker als de krachttraining er op een gegeven moment bij komt.;)

Heb hier echt veel zin in. Ga ook opblijven om te kijken. Prelims op facebook en UFC.tv (gratis) ([Link niet meer beschikbaar]) en main card heb ik gekocht op UFC.tv. 7 dollars heb ik hier wel voor over. €5,88 nou dan ben ik de kwaadste niet. Kan niet wachten.

[Link niet meer beschikbaar]

Grrr

Terug
Naar boven