Fitness Seller

UFC 148: Silva vs. Sonnen II

Waar kunnen wij nu de uitslag bespreken dan?
Voordat ik zomenteen allerlei kaarten om mijn oren krijg....?

Resultaten ook maar bespreken in dit topic?

Major spoiler in spoiler:

Lol die Chael ging flink af zeg, best knullig hoe die viel, zeker na zoveel trashtalk.
Vraag me af of hij ooit nog zulke praatjes zal ophouden over zijn tegenstanders...

Spoiler!

Idd chael is gewoon een flop, hij praat teveel. maar praatjes vullen geen gaatjes, het verschil was gewoon duidelijk te zien 2 losses voor chael... nee hij krijgt geen 3de kans geloof mij maar. dat zou echt achterlijk zijn van de UFC vooral na zoveel trashtalk. Sonnen is overrated.

BTW: Je wil niet weten hoe ik aan het juichen was bij zijn verlies, die kleine baby helemaal zielig doen. hij was toch zo stoer en zo bikkelhard? haha 1 knietje en het is gebeurd wat een loser

Spoiler!

Idd chael is gewoon een flop, hij praat teveel. maar praatjes vullen geen gaatjes, het verschil was gewoon duidelijk te zien 2 losses voor chael... nee hij krijgt geen 3de kans geloof mij maar. dat zou echt achterlijk zijn van de UFC vooral na zoveel trashtalk. Sonnen is overrated.

BTW: Je wil niet weten hoe ik aan het juichen was bij zijn verlies, die kleine baby helemaal zielig doen. hij was toch zo stoer en zo bikkelhard? haha 1 knietje en het is gebeurd wat een loser

Nou, nou, lekker kort door de bocht. Chael is geen flop, maar Silva is gewoon zo dominant in die gewichtsklasse dat hij een beetje de rest kan uitlachen. Puur naar zijn vechtkwaliteiten gekeken is hij toch wel de nummer 2.

Alleen is het onmogelijk om voor zo'n stereotype Republikeins/Amerikaanse blaaskaak te supporteren.

Ik denk trouwens dat hij compleet op zn adem getrapt heeft door het te sterk willen forceren in de eerste ronde.

• Topic Starter Topic Starter
Spoiler!

Wat lul je nou man. Het verschil duidelijk te zien? Die 1ste werd compleet gedomineerd door Sonnen. Silva had geen schijn van kans. Ga je eerst eens verdiepen is matches voordat je zo'n belachelijk betoog houd.

Wat lul je nou man. Het verschil duidelijk te zien? Die 1ste werd compleet gedomineerd door Sonnen. Silva had geen schijn van kans. Ga je eerst eens verdiepen is matches voordat je zo'n belachelijk betoog houd.
Haha ja man! jij weet er ook zo veel van af. Leg je er maar gewoon bij neer dat je mannetje verloren heeft. zelfs in de eerste ronde kon hij amper schade aanrichten bij silva. dus leer jij maar eerst te verdiepen in matches. een beetje op iemand liggen is in mijn ogen gewoon dom. als je in de mount zit danwel grd moet je gewoon pounden. sonnen is een b*ch en zal dat blijven punt. verdiend verloren.

Sonnen kon silva in het vorige gevecht niet eens afmaken in 5 ronde's. dat zegt meer over het hart van een kampioen.

Haters gonna hate.

U mad bro?

ufc-134-anderson-silva-fight-lines.jpg

U mad?

haha ik blijf het toch zeggen. Lekker voor sonnen.

1293008280.42033.SilvaUMad.jpg

hehe Ummelke is mad omdat zowel Tito als Sonnen verloren hebben. J/k :p

hehe Ummelke is mad omdat zowel Tito als Sonnen verloren hebben. J/k :p

Dit.

En Tunux ga je match is bekijken. Eerst probeert Silva Vasaline over zijn lijf te smeren en daarna houd hij op cruciale moment of het hek vast of 3x het broekje van Sonnen. Dit doet niks af aan de winst maar het verandert wel een match en als je dit ontkent ben je gewoon een Silva h**r

Dit.

En Tunux ga je match is bekijken. Eerst probeert Silva Vasaline over zijn lijf te smeren en daarna houd hij op cruciale moment of het hek vast of 3x het broekje van Sonnen. Dit doet niks af aan de winst maar het verandert wel een match en als je dit ontkent ben je gewoon een Silva h**r
oke. ik ben een silva h**r. :D

Wel grappig trouwens, hoe mensen altijd dingetje's gaan zoeken om zo het verlies van een vechter goed te praten. Silva was gewoon sterker beter. en een BAAS!

1ste ronde voor Sonnen, duidelijk.. maar erg weinig schade aangericht..en vaseline uitsmeren is geen airbag voor klappen, hooguit slips bij take down attempts, naja hij heeft die hele ronde op n rug gelegen dus weinig aan gehad.

wat ik echt bizar dom vind van sonnen , waarom die zo open en bloot op de grond bleef zitten na die misser, een staande Silva is gewoon dodelijk.

oke. ik ben een silva h**r. :D

Wel grappig trouwens, hoe mensen altijd dingetje's gaan zoeken om zo het verlies van een vechter goed te praten. Silva was gewoon sterker beter. en een BAAS!

Kun je niet lezen? Ik zei doe niks af aan zijn winst... En het zijn trouwens illegale moves wat hij deed. Maargoed, het zij zo.

Kun je niet lezen? Ik zei doe niks af aan zijn winst... En het zijn trouwens illegale moves wat hij deed. Maargoed, het zij zo.

LOL kijk jij die match eens goed gast! Zoals hier al vermeld word was de knie op de borst, niet op het hooft. je kent de regels geen eens hahaha!

LOL kijk jij die match eens goed gast! Zoals hier al vermeld word was de knie op de borst, niet op het hooft. je kent de regels geen eens hahaha!

Doe maar niet zo enthousiast nerd heb het over iets anders, zie post hierboven.

zo kun je altijd wel gaan lopen zeuren. Laten we eerlijk zijn. sonnen heeft het gewoon verdiend met zn grote bek. eigen schuld dikke bult. en nu niet meer zeuren maar verder gaan met trainen. wie weet word ie beter en lukt het hem ooit wel een keer.

en jij hebt het over cheaten? volgens word sonnen toch aangetroffen met verhoogde test levels?

Man hou maar op je houd jezelf voor gek.

haha en ook meteen gaan schelden... mehhh... lekker huilen huilebak.

zo kun je altijd wel gaan lopen zeuren. Laten we eerlijk zijn. sonnen heeft het gewoon verdiend met zn grote bek. eigen schuld dikke bult. en nu niet meer zeuren maar verder gaan met trainen. wie weet word ie beter en lukt het hem ooit wel een keer.

en jij hebt het over cheaten? volgens word sonnen toch aangetroffen met verhoogde test levels?

Man hou maar op je houd jezelf voor gek.

haha en ook meteen gaan schelden... mehhh... lekker huilen huilebak.

Oh hij zal het wel verdiend hebben maar jij vergeet 1ding. Sonnen maakt iedere PPV kassa voor UFC. Hij is een act, een showmaster en een goede vechter.

Terug
Naar boven