Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spoiler!
Idd chael is gewoon een flop, hij praat teveel. maar praatjes vullen geen gaatjes, het verschil was gewoon duidelijk te zien 2 losses voor chael... nee hij krijgt geen 3de kans geloof mij maar. dat zou echt achterlijk zijn van de UFC vooral na zoveel trashtalk. Sonnen is overrated.
BTW: Je wil niet weten hoe ik aan het juichen was bij zijn verlies, die kleine baby helemaal zielig doen. hij was toch zo stoer en zo bikkelhard? haha 1 knietje en het is gebeurd wat een loser
Spoiler!
Idd chael is gewoon een flop, hij praat teveel. maar praatjes vullen geen gaatjes, het verschil was gewoon duidelijk te zien 2 losses voor chael... nee hij krijgt geen 3de kans geloof mij maar. dat zou echt achterlijk zijn van de UFC vooral na zoveel trashtalk. Sonnen is overrated.
BTW: Je wil niet weten hoe ik aan het juichen was bij zijn verlies, die kleine baby helemaal zielig doen. hij was toch zo stoer en zo bikkelhard? haha 1 knietje en het is gebeurd wat een loser
Haha ja man! jij weet er ook zo veel van af. Leg je er maar gewoon bij neer dat je mannetje verloren heeft. zelfs in de eerste ronde kon hij amper schade aanrichten bij silva. dus leer jij maar eerst te verdiepen in matches. een beetje op iemand liggen is in mijn ogen gewoon dom. als je in de mount zit danwel grd moet je gewoon pounden. sonnen is een b*ch en zal dat blijven punt. verdiend verloren.Wat lul je nou man. Het verschil duidelijk te zien? Die 1ste werd compleet gedomineerd door Sonnen. Silva had geen schijn van kans. Ga je eerst eens verdiepen is matches voordat je zo'n belachelijk betoog houd.
Wat lul je nou man. Het verschil duidelijk te zien? Die 1ste werd compleet gedomineerd door Sonnen. Silva had geen schijn van kans. Ga je eerst eens verdiepen is matches voordat je zo'n belachelijk betoog houd.
hehe Ummelke is mad omdat zowel Tito als Sonnen verloren hebben. J/k![]()
oke. ik ben een silva h**r.Dit.
En Tunux ga je match is bekijken. Eerst probeert Silva Vasaline over zijn lijf te smeren en daarna houd hij op cruciale moment of het hek vast of 3x het broekje van Sonnen. Dit doet niks af aan de winst maar het verandert wel een match en als je dit ontkent ben je gewoon een Silva h**r

oke. ik ben een silva h**r.
Wel grappig trouwens, hoe mensen altijd dingetje's gaan zoeken om zo het verlies van een vechter goed te praten. Silva was gewoon sterker beter. en een BAAS!
Kun je niet lezen? Ik zei doe niks af aan zijn winst... En het zijn trouwens illegale moves wat hij deed. Maargoed, het zij zo.
illegale moves? die knie was gewoon legaal hoor, was op zn borst niet in zn gezicht.
Kun je niet lezen? Ik zei doe niks af aan zijn winst... En het zijn trouwens illegale moves wat hij deed. Maargoed, het zij zo.
LOL kijk jij die match eens goed gast! Zoals hier al vermeld word was de knie op de borst, niet op het hooft. je kent de regels geen eens hahaha!
zo kun je altijd wel gaan lopen zeuren. Laten we eerlijk zijn. sonnen heeft het gewoon verdiend met zn grote bek. eigen schuld dikke bult. en nu niet meer zeuren maar verder gaan met trainen. wie weet word ie beter en lukt het hem ooit wel een keer.
en jij hebt het over cheaten? volgens word sonnen toch aangetroffen met verhoogde test levels?
Man hou maar op je houd jezelf voor gek.
haha en ook meteen gaan schelden... mehhh... lekker huilen huilebak.