Rick de Bruin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Hahaha oh mijn god als ik sommige mensen hiermee in 't kruis trap, dat is volledig je eigen probleem want ik noem niets anders dan feiten.
mietje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha oh mijn god als ik sommige mensen hiermee in 't kruis trap, dat is volledig je eigen probleem want ik noem niets anders dan feiten.
.Als je nou voortaan gewoon 's van te voren aaneemt dat je nooit weet waar je 't over hebt, dan sta je ook niet zo voor lul elke keer.
http://www.picamatic.com/show/2008/12/25/12/49/1603320_593x400.jpg
Whaha, aan de zuurstof naar een posedown, je moet opgenomen worden kerel want je draait helemaal door.
wat zitte we allemaal BB af te kraken??
op een BB forum
kneuzen!
DBB gaat met sprongen achteruit
Mans...
Als jij nou eens wat massa ontwikkeld.. 16 weken geen carbs eet. en dan 1 week lang elk laatste druppeltje vocht afdrijft. Dan ga je eens 120 kilo spiermassa aanspannen op een podium onder lampen waar het 40-45 graden is. Kijken hoe lang jij recht op blijft staan.
Je hoeft niet iemand anders te willen zijn. Maar een beetje respect is wel op z'n plek. Zeker als je bijna 5000 posts op een BODYBUILD!?!? forum hebt.

Ik ben degene die disrespectvol is? Misschien moet je 't topic nog 's nalezen.
Ik heb bewondering voor de toewijding en de resultaten van de grote jongens maar functioneel is zo'n lichaam allerminst. Vergelijk wat jij opnoemt aan 'hardship' eens met 15 minuten voluit vechten en de weg daar naar toe.
Dat is alles wat ik zeg en dat er aantal bijzonder simpele zieltjes daar moeite mee hebben, is zoals ik reeds zei helemaal hun eigen probleem.
mss moet jij dan op een ufc forum gaan inloggen en niet op een bodybuilding forum bodybuilding gaan afbreken
mss moet jij dan op een ufc forum gaan inloggen en niet op een bodybuilding forum bodybuilding gaan afbreken
Als je nou voortaan gewoon 's van te voren aaneemt dat je nooit weet waar je 't over hebt, dan sta je ook niet zo voor lul elke keer.
http://www.picamatic.com/show/2008/12/25/12/49/1603320_593x400.jpg

wat zitte we allemaal BB af te kraken??
op een BB forum
kneuzen!
idd