MuscleMeat

UFC vechters lachen om IFBB bodybuilders (Dexter Jackson) hahaha!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mans...

Als jij nou eens wat massa ontwikkeld.. 16 weken geen carbs eet. en dan 1 week lang elk laatste druppeltje vocht afdrijft. Dan ga je eens 120 kilo spiermassa aanspannen op een podium onder lampen waar het 40-45 graden is. Kijken hoe lang jij recht op blijft staan.

Je hoeft niet iemand anders te willen zijn. Maar een beetje respect is wel op z'n plek. Zeker als je bijna 5000 posts op een BODYBUILD!?!? forum hebt.

Leer eens relativeren jongens en neem het allemaal niet zo serieus.

Respect voor iedereen die de discipline en mentaliteit heeft om dag in dag uit BB te leven en ademen, maar respecteer ook de mensen die het niets vinden.

t*ring hé! Nog meer zielig haantjes gedrag hier dan 4 anabolen Billy's naast elkaar :D Kom op gasten, kap eens ff en hou het on topic!!

wat zitte we allemaal BB af te kraken??
op een BB forum

kneuzen!

DBB gaat met sprongen achteruit

Op bepaalde vlakken ben ik het volkomen met je een Rick.
Als ik het puur bij mijzelf hou en het dus heb over het "Ik wed dat ik het kan" topic. Het gaat op een gegeven moment alleen nog maar om de dame die samen met mij de uitdaging deed. En dan in het kader van "lekker wijf" "die heb je zeker wel even meegenomen" "er was wat samen met jullie" etc.
Ik wordt daar zo flauw van. Het gaat gewoon niet meer daar waar het over behoort te gaan.

En wat ik gewoon heel vaak terug lees is dat men elkaar afkraakt van iets kleins tot aan de grootste en engste ziektes die je maar kun krijgen.
Ik vind het belachelijk en ik snap werkelijk waar niet dat er niet ingegrepen wordt vanuit de mensen van DBB zelf.

Ik vond het hier bijv. 2 jaar terug erg leuk en probeerde zoveel mogelijk tijd hier te besteden, om anderen te helpen en zelf natuurlijk weer te leren van anderen en veel te lezen, dus info te vergaren.

Zoals iedereen kan zien ben ik nog maar heel weinig online en dat komt puur uit het feit dat er hier zoveel veranderd is in mijn ogen.
Begrijp me niet verkeerd hoor maar als een snotaap van 16 /17/18 jaar bijdehand gaat doen en misplaatse opmerkingen maakt naar iemand die bijv. 2 keer zo oud is en vele malen meer ervaring heeft op alle facetten van het leven dan heb je toch echt een gaatje in je hoofd.

Ik weet niet wat het basisklimaat hier behoort te zijn maar daar zijn we met z'n allen wel een heel stuk van verwijderd!

Mans...

Als jij nou eens wat massa ontwikkeld.. 16 weken geen carbs eet. en dan 1 week lang elk laatste druppeltje vocht afdrijft. Dan ga je eens 120 kilo spiermassa aanspannen op een podium onder lampen waar het 40-45 graden is. Kijken hoe lang jij recht op blijft staan.

Je hoeft niet iemand anders te willen zijn. Maar een beetje respect is wel op z'n plek. Zeker als je bijna 5000 posts op een BODYBUILD!?!? forum hebt.

Ik ben degene die disrespectvol is? Misschien moet je 't topic nog 's nalezen.

Ik heb bewondering voor de toewijding en de resultaten van de grote jongens maar functioneel is zo'n lichaam allerminst. Vergelijk wat jij opnoemt aan 'hardship' eens met 15 minuten voluit vechten en de weg daar naar toe.

Dat is alles wat ik zeg en dat er aantal bijzonder simpele zieltjes daar moeite mee hebben, is zoals ik reeds zei helemaal hun eigen probleem.

Zo gaat het bij elke sport. Wij doen het met de meeste teamsporters, omdat die vaak erg mager zijn. Zo doen de vechters het met ons omdat wij niet kunnen wat zij doen. Zo doen basketballers dat ook weer met korfballers en zo gaat het maar door. Tis gewoon zelfverheerlijking, niks mis mee vind ik. Voel me iig niet aangevallen of gekwetst als het over stringetjes en kleine derde beentjes gaat. Als je het zelf maar beter weet ;)

Ik ben degene die disrespectvol is? Misschien moet je 't topic nog 's nalezen.

Ik heb bewondering voor de toewijding en de resultaten van de grote jongens maar functioneel is zo'n lichaam allerminst. Vergelijk wat jij opnoemt aan 'hardship' eens met 15 minuten voluit vechten en de weg daar naar toe.

Dat is alles wat ik zeg en dat er aantal bijzonder simpele zieltjes daar moeite mee hebben, is zoals ik reeds zei helemaal hun eigen probleem.

mss moet jij dan op een ufc forum gaan inloggen en niet op een bodybuilding forum bodybuilding gaan afbreken

mss moet jij dan op een ufc forum gaan inloggen en niet op een bodybuilding forum bodybuilding gaan afbreken

Ik breek helemaal niets af. Ben je nou echt zo simpel?

Als ik zeg als formule 1 fan, dat 't lastig parkeren is zo'n f1 auto in de binnenstad, kraak ik dan f1 af?

Sommige mensen moeten toch eens leren begrijpend lezen. Mans kraakt nergens BB af. Hij zegt alleen dat het voor UFC-vechters niet opportuun is om zo'n lichaam te hebben als Ronnie. Meer niet. Dat lijkt me trouwens niet meer dan normaal.

Misschien moet je niet zo zeuren, er zitten hier genoeg mensen die niets met (pro) bodybuilding hebben. Voor mensen die trainen met een ander doel dan op een podium staan, is dit forum ook een prima bron van informatie.

In essentie is BB-ing juist een hele goede sport. Veel free-fighters of andere vechtsporters doen wel aan eeen of andere vorm van krachttraining.
Dat het hedendaagse to(b)p-BB-ing al veel te ver is doorgeslagen, dat lijkt me duidelijk, vandaar dat gelach denk ik dan.

Een ieder moet maar doen wat ie zelf prettig vindt en waar je je goed bij voelt.
Ennuh gasten 't is Kerst dus geen ge-K....r graag :(

:D

Jezus kan hier geen slot op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven