MuscleMeat

UFC vechters lachen om IFBB bodybuilders (Dexter Jackson) hahaha!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de TS zou zelfs een kaart moeten krijgen om dit te posten.

Ik heb er maar 10sec. naar gekeken,wat n idioten

dat is wel heel erg dan ,dit hoort zowiezo niet in deze sectie ,wtf??

dat is wss door die heel slagen op hun hoofd , ze kunnen niks zinnigers meer zeggen ,en dan lachen ze er nog zo dom mee,net als butthead

die vechters hebben toch ook gelijk?tuurlijk is BB een hele prestatie maar de toppers die kunnen niets meer!behalve posen..die vechters kunnen wss wel 2x een trap op rennen zonder half dood te gaan.

is er niemand anders die het op zijn zenuwen krijgt omdat de cameraman heel de tijd kauwgom aan het knauwen is

haha funny filmpje...

@sommige members

Damn, met zulke domme posts zonder enige inhoud snap ik weer dat bb'ers als dom volk worden gezien.
Iedereen heeft zijn eigen kijk en mening over wat mooi en lelijk is, en wat over het randje gaat en wat niet.

Laatst bewerkt:
er is n aparte sectie voor vechters,daar post je dan maar zoiets.
Als iemand in reallife zoiets zegt tegen n bodybuilder kan hij ook n klap verwachten of n hevige discussie.

er is n aparte sectie voor vechters,daar post je dan maar zoiets.
Als iemand in reallife zoiets zegt tegen n bodybuilder kan hij ook n klap verwachten of n hevige discussie.

Ehhmm, ik wil geen olie op het vuur gooien, maar toch wel erg vaak gezien dat grote BB-ers dachten te kunnen vechten en dan het onderspit delven tegen een veel lichter kickboxertje ;) :D

Zoiets van "The bigger they are, the harder they fall"......

Ok, fijne kerst mannen!

Ehhmm, ik wil geen olie op het vuur gooien, maar toch wel erg vaak gezien dat grote BB-ers dachten te kunnen vechten en dan het onderspit delven tegen een veel lichter kickboxertje ;) :D

Zoiets van "The bigger they are, the harder they fall"......

Ok, fijne kerst mannen!

so?het gaat hier niet om het delven van iets maar om respect voor de bodybuilders

Haha, en freefighters, liggen de hele dag in een te klein broekje, zwetend op elkaar tijden het grond 'gevecht'. Het heeft allebei wel wat homoerotisch als je heel eerlijk bent. Aangezien er bij BB geen onderling 'gefrunnik' plaatsvindt, terwijl ze zwetend op elkaar op de grond liggen, is het minder gay dan freefight.

Gay:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch wel minder gay:
2004_3and4.jpg

Inderdaad, als je ziet hoe de vechters na 3 a 4 rondes nog uit hun ogen kijken. Waarschijnelijk zijn veel van die vechtertjes vroeger gepest op school en met hun hoofd in de plé geduwt. Bovendien wat heb je aan een vechtsport? Als iemand met een wapen of een onverwachte hoek komt. Dat gezeik over conditie slaat ook nergens op want er zijn genoeg boybuilders die ook veel cardio doen (bijvoorbeeld Ed van Amsterdam). Ok het is Kerst maar ik kan niet tegen meningen zonder argumenten als ik fokking koppijn heb van een avondje stappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven