AndroidHealthClinic

Uit je kritiek op waardeloze (commercieel gehypte) muziek

"Crank Dat Soulja Boy"

Het feit dat miljoenen mensen hier naar luisteren en beweren dat dit goede hip hop is, bewijst wel dat de mensheid gewoon gedoemd is lol.

Die gast is ook echt slecht. Maar denk dat dat komt omdat hiphop nu zo enorm in is en dan krijg je altijd van die debiele die snel geld willen maken :'(

Alain Clark mag van mij ook een ander beroep zoeken. Damn, wat een vreselijke muziek is dat vooral dat pseudo sentimentele nummer met zn ouwe

Alain Clark is idd echt zo'n vervelende sneu eikel. Ik moet die neukfout met z'n zielige gekwijl echt niet. Yugh.

mijn haat gaat vooral uit naar britney spears, haar nummers zijn de eerste keer leuk, en daarna heb je het wel gehad.
verder vind ik haar ook een enorme attention wh*re, en uit haar laatste nummer blijkt dat ook weer;

je denkt; if you seek amy, maar eigenlijk zingt ze; F U C K ME...
k*thoer

Ik vond die nummers in begin ook al k*t, en daarna werden ze alleen maar k*tter. Ook stoort me de fakeheid van dat hele wijf. Alles is er gewoon nep aan, ze doet zich lief voor, maar eigenlijk is het gewoon een agressieve b*ch die te lomp is om haar eigen kinderen fatsoenlijk op te voeden. Om het over heel dat neppe uiterlijk nog maar niet te hebben.

Terug
Naar boven