MuscleMeat

Uit je kritiek op waardeloze (commercieel gehypte) muziek

Users who are viewing this thread

Voorarm

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Lengte
1m50
Een topic voor iedereen die wel eens behoefde heeft om de 'top 40'-sT nummers af te kraken die we te vaak horen.

Voorarm

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Lengte
1m50
  • Topic Starter Topic Starter
TS traps af:
Dead and gone van Justin Timberlake en TI:

http://www.youtube.com/watch?v=iXW5-JaSP98

Wanneer een metrocoïtusuele Blanke en een commerciele pseudo-gangster top40-neger samen een nummer gaan maken is het voor mij al vrij duidelijk wat het gaat worden.
De clip:
Justin denk mannelijk over te komen door middel van een opplak-baard blijkbaar en speelt volop piano op een verlaten weggetje. TI heeft nog niet begrepen dat hij geen indruk maakt wanneer hij gangster doet op een plek waar niemand hem ziet.
Het nummer:
De text is nog niet eens zo heel slecht, al verwacht ik niet dat ze die zelf bedacht hebben. Ik zie al volop superdudes texten als 'I aint never been scared' meezingen.:D

Merauder

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
15 aug 2005
Lengte
1m87
tgoh dit is moeilijk, er valt zoveel commentaar te geven

Jesaja

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
TS traps af:

Wanneer een metrocoïtusuele Blanke en een commerciele pseudo-gangster top40-neger samen een nummer gaan maken is het voor mij al vrij duidelijk wat het gaat worden.
De clip:
Justin denk mannelijk over te komen door middel van een opplak-baard blijkbaar en speelt volop piano op een verlaten weggetje. TI heeft nog niet begrepen dat hij geen indruk maakt wanneer hij gangster doet op een plek waar niemand hem ziet.
Het nummer:
De text is nog niet eens zo heel slecht, al verwacht ik niet dat ze die zelf bedacht hebben. Ik zie al volop superdudes texten als 'I aint never been scared' meezingen.:D

Van alle liedjes die je uit de top40 kon kiezen koos je een liedje wat nog best vet is. Ik zie sowieso niet helemaal hoe TI hier een gangster speelt.

Haat die nergens op slaat dus.

Voorarm

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Lengte
1m50
Van alle liedjes die je uit de top40 kon kiezen koos je een liedje wat nog best vet is.

Haha, daar ben ik het wel lichtelijk mee eens, het is zeker niet het slechtste, maar juist daarom vond ik het een betere keuze. Kies een ander nummer en kraak het zelf af zou ik zeggen, te beginnen bij 'boom boom boom boom' mischien.

sachin531

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 feb 2007
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
TS traps af:

De clip:
Het nummer:

i feel hate
jealous ?

Jesaja

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
Haha, daar ben ik het wel lichtelijk mee eens, het is zeker niet het slechtste, maar juist daarom vond ik het een betere keuze. Kies een ander nummer en kraak het zelf af zou ik zeggen, te beginnen bij 'boom boom boom boom' mischien.

Ik kijk/luister nooit naar de top40.

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Dood aan lady GaGa

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Krezip begint ook goed op me zenuwen te werken, ze waren effetjes leuk in 1999, maar na 20000 keer I Would Stay, en nu weer wat slappe nummers gehoord te hebben, mogen ze van mij oprotten.

Jeffa040

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 apr 2008
Krezip begint ook goed op me zenuwen te werken, ze waren effetjes leuk in 1999, maar na 20000 keer I Would Stay, en nu weer wat slappe nummers gehoord te hebben, mogen ze van mij oprotten.

+1

Ik wacht op een miracle.

Strongman

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Potverdomme wat haat ik waardeloze commercieele gehypte k*t muziek. ****ing ergerlijk allemaal, daarom luister ik geen radio en kijk geen tmf of mtv.

chopperbob

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2008
enigste reden voor mij om radio te luisteren is : rob van someren (veronica), lieve marianne (538) etc.
voorheen alleen maar arrow classic rock maar die bestaat niet meer :mad:

CRUNC

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 mrt 2006
Vroeger was alles beter :rolleyes:

billiejoe

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
+1

Ik wacht op een miracle.

Ze gaan uit elkaar... dus lang hoef je niet te wachten.

Leaf, Direct en Krezip zijn gelukkig al uit elkaar. Nu alleen Kane nog :D

Sculpture

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 aug 2006
Potverdomme wat haat ik waardeloze commercieele gehypte k*t muziek. ****ing ergerlijk allemaal, daarom luister ik geen radio en kijk geen tmf of mtv.

Idem ik ook niet!

Wil niet de ouwe zeiklul gaan uithangen ben ik nog te jong voor ook.Maar iedereen moet toch toegeven dat er vroeger echt goede muziek werdt gemaakt.
David Bowie, Queen, The Beatles, Rolling Stones ik strooi maar even een paar namen.
Allemaal klasseartiesten!
Tegenwoordig? 1 en al commercie. Producers/platenbazen zoeken wat geil uitziende meisjes/jongetjes de zangkwaliteiten etc. doet er niet toe, die puistenpubers kopen het toch wel.

TMF/MTV wordt overspoelt met weet ik veel hoeveel boos kijkende stoere flipfloppers, en geile R&B meissies. Echt de totale nietszeggende oppervlakkigheid.

Voorarm

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 okt 2007
Lengte
1m50
Idem ik ook niet!

Wil niet de ouwe zeiklul gaan uithangen ben ik nog te jong voor ook.Maar iedereen moet toch toegeven dat er vroeger echt goede muziek werdt gemaakt.
David Bowie, Queen, The Beatles, Rolling Stones ik strooi maar even een paar namen.
Allemaal klasseartiesten!
Tegenwoordig? 1 en al commercie. Producers/platenbazen zoeken wat geil uitziende meisjes/jongetjes de zangkwaliteiten etc. doet er niet toe, die puistenpubers kopen het toch wel.

TMF/MTV wordt overspoelt met weet ik veel hoeveel boos kijkende stoere flipfloppers, en geile R&B meissies. Echt de totale nietszeggende oppervlakkigheid.

Jij snapt het!;)

Naar boven