XXL Nutrition

Uit je kritiek op waardeloze (commercieel gehypte) muziek

• Topic Starter Topic Starter
diene ****ing indier die met de poesie kat dols zingt, die "zingt" verdomme 2 woordjes en die verdient er waarschijnlijk meer mee dan wij allemaal samen in een jaar.

en wat de **** is jai ho eigenlijk? Ho's ken ik genoeg maar dat zal het wel niet zijn zeker?

Haha, dat nummer is ongeloofelijk slecht idd.:D

Lady GaGa is toch echt een stuk beter dan al die ouwe rommel.

:eek: Straks ga je me nog vertellen dat je Britney Spears beter vindt dan Pearl Jam!

Tssskkkk... Lady GaGa..... :kots:

Nep? Lady Gaga maakt al haar songs zelfs.. dat kan je niet van veel artiesten zeggen, geef gewoon toe dat ze rockt! Lady Gaga zal de muziekindustrie op nieuwe hoogstes brengen, ze leeft voor haar muziek, ze doet me denken aan de vrouwelijke-prince versie, stuk voor stuk nummers met nieuwe ideëen die gans de muziekwereld zal inspireren..

PROEST :roflol::roflol: :stupid:

Beyoncé heb ik trouwens ook fijngekauwt en uitgebraakt!

geweldig, mag ik hier zeggen hoe verschrikkelijk k*t coldplay is?

alles wat die jongens uitpoepen is pure bagger waar je droevig van word... altijd als die crap op de radio komt zet ik heeeel snel een cdtje aan. die zanger zen stem sucked extreme doggyballs en de muziek word je moe + depri van.

de haat voor coldplay komt werkelijk recht uit men hart: laatste keer draaide ze een nieuw nummer van hen op de radio met een intens lang intro.... ik wist niet dat zij het waren en dacht op een gegeven moment tijdens het intro: 'wat is dit verbijsterend k*t + volgens mij luister ik al 10 minuten naar een intro' en precies op dat moment opende die chris mawfukkin martin zen strot. duidelijk bewijs dat het echt diep zit, wist niet dat zij het waren en vond het al verschrikkelijk.

1 vraag aan iedereen hier die met ze weg loopt (zoals alle radiozenders): WTF is wrong with you?

Ik vind Keane k*tmuziek, zet m altijd meteen over als ik het op de radio hoor. Snap niet wat die pluggers bezielen om die bagger de ether op te gooien :kots:

R&B is the shit man!! Kiss me tru the phone swagga like me :rocker:

Het klinkt wel lekker ( beat etc ) , maar het is niets, snapje ? haha
Zo kan iedereen het, net zoals rappen over je 22inch velgen en dan wordt je gedisst door iemand anders omdat ze maar 22inch zijn en dat is dan weer niet ghetto ???

diene ****ing indier die met de poesie kat dols zingt, die "zingt" verdomme 2 woordjes en die verdient er waarschijnlijk meer mee dan wij allemaal samen in een jaar.

en wat de **** is jai ho eigenlijk? Ho's ken ik genoeg maar dat zal het wel niet zijn zeker?

Jammer van die haat :(

ik vind die 2 woordjes pure klasse klinkt simpel maar je moet er toch maar opkomen van het te doen.
ben sindsdien een grote fan van the pusycat dolls. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Corleone is officieel kapot gegaan door de drugs.

Corleone is officieel kapot gegaan door de drugs.

:roflol: Ik ben gewoon een R&b-fan. Vind R&B stukken beter dan die dancemuziek hier uit belgië, en de rest van europa.

Het klinkt wel lekker ( beat etc ) , maar het is niets, snapje ? haha
Zo kan iedereen het, net zoals rappen over je 22inch velgen en dan wordt je gedisst door iemand anders omdat ze maar 22inch zijn en dat is dan weer niet ghetto

Ik denk toch echt wel dat er moeite gedaan is om die platen te maken, in ieder geval meer dan vele dance, electronummers..

THe-Dream is mijn persoonlijke favoriet, die man steekt echt werk in z'n nummers en zijn van hoogwaardige kwaliteit.

http://www.youtube.com/watch?v=h3uOZ9nkQok

Rofl.
Muziek draaid om gevoel, passie en emoties. Niet om hoe rijk je bent of hoe grote velgen je hebt.
Bijna alle muziek van nu is commerciele k*nkerzooi.

Geef mij maar die oldschool shit.

Terug
Naar boven