fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
En een wc voor als ik moet kakken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zouden ze willen dat je belijdenis doet als je er toch zelf niet achter staat?
Pastoor Sint-Michielsgestel waarschuwt afvalligen voor naderend onheil
SINT-MICHIELSGESTEL - Pastoor Frank Michaël As van de Michael Parochie te Sint-Michielsgestel waarschuwt mensen die zich willen uitschrijven bij de kerk voor onheil en eeuwige vergetelheid. Dat blijkt uit een bericht op de website stapuitdekerk.nl. Die website helpt mensen die zich uit willen schrijven als katholiek.
Mensen die de Michael parochie een brief sturen met het doel zich uit te schrijven, kregen tot voor kort de volgende reactie van de pastoor:
"U kunt nu geen enkel sacrament meer ontvangen, waarin Christus u tegemoet wil komen. U kunt geen kerkelijke uitvaart meer krijgen. U wijst Christus en Zijn kerk af.
Ik ben bang dat u uzelf het eeuwig leven niet waardig keurt en de toegang tot het eeuwig leven en de verrijzenis hebt geblokkeerd. Daarmee raakt u in de eeuwige vergetelheid, waar niemand u ooit nog zal missen.
Ik kan u alleen maar het advies geven u te bekeren tot Jezus Christus om tot Leven te komen.
Met pijn over het onheil, dat u over uzelf hebt afgeroepen, neemt de kerk van u afscheid."
Geschrokken reacties
Op internet reageren mensen geschrokken op de brief van de pastoor. Zo schrijft iemand op een forum: "Ik vind dat een hele heftige reactie van de Kerk. Schrik daar best wel van dat ze zo angst zaaien." Voor anderen is het een extra motivatie om zich uit te schrijven: "Ik vind het ook een eng bericht en het sterkt me alleen maar meer in mijn overtuiging dat ik me uit wil laten schrijven."
De pastoor heeft de brief kortgeleden aangepast. De waarschuwingen zijn grotendeels uit de brief gehaald. Zelf zegt hij dat hij dit heeft gedaan om telefoontjes van journalisten te voorkomen. De pastoor staat nog steeds volledig achter de tekst en noemt het goed dat op internet wordt gesproken over een 'enge brief'. "Het is ook beangstigend. Zonder Christus is er geen verlossing. Het is goed dat iemand zegt wat de consequenties zijn als je besluit Christus de rug toe te keren."
opsluiten al die pedofiele halve zolen.Volgens de kerk kun je niet ontdoopt worden.
Het enige dat ze doen is als je je 'uitschrijft' is een aantekening achter je naam in het doopregister zetten dat je je uitgeschreven hebt. Jezelf dus helemaal verwijderen uit de registratie van de kerk is zo goed als onmogelijk. Best frustrerend als je bedenkt dat je zelf geen enkele inspraak hebt gehad bij het dopen.

Goed zo, mag er niet aan denkenIk ben bang dat u uzelf het eeuwig leven niet waardig keurt en de toegang tot het eeuwig leven en de verrijzenis hebt geblokkeerd.
De hel klinkt me trouwens nog wel fun..Jawel kan wel hoor.
Jezelf laten besnijden en een verklaring van goed gedrag van de imam![]()
Tja de verantwoordelijkheid ligt bij je ouders die toestemming hebben gegeven voor de doop. Beter verwijt je hun voor hun stupiditeit.
Ik zou het beter vinden als dopen pas vanaf 16 jaar kan. Op 18 jaar kan je dan je vormsel doen.
Op die manier weet de Kerk mooi hoeveel echte leden ze nog heeft.
Verklaar je nader, in welke vorm dan ook betaal ik contributie aan de kerk? Ben benieuwd.
Ik ben dus gedoopt, iets waar je zelf geen invloed op hebt.
Het moet niet gekker worden dat mijn kinderen ook automatisch worden ingeschreven bij de Sila. De gemeente speelt dus achter je rug om informatie door naar de Sila en dus naar de kerk.
Ben je nog steeds 'officieel' katholiek/protestant maar wil je hier een einde aan maken dan zul je een aantal brieven moeten sturen naar verschillende instanties. Gelukkig kun je gebruik maken van voorbeeld brieven. Ik ga deze week maar eens wat postzegels halen.
Ik ben dus gedoopt, iets waar je zelf geen invloed op hebt.
Het moet niet gekker worden dat mijn kinderen ook automatisch worden ingeschreven bij de Sila. De gemeente speelt dus achter je rug om informatie door naar de Sila en dus naar de kerk.
Ben je nog steeds 'officieel' katholiek/protestant maar wil je hier een einde aan maken dan zul je een aantal brieven moeten sturen naar verschillende instanties. Gelukkig kun je gebruik maken van voorbeeld brieven. Ik ga deze week maar eens wat postzegels halen.