Fitness Seller

Uitschrijven kerk

waarom niet gewoon dat recht van de kerk opzeggen om die "privacygevoelige" informatie vd gemeente op te vragen:scratch:

Ik heb me destijds uitgeschreven door een mailtje te sturen naar de SILA, die me vervolgens een email adres gaf van de ledenadministratie van de lokale Rooms-Katholieke kerk. Vervolgens daar 'n mailtje naar gestuurd en ik was uitgeschreven. Denk ik.

ik denk van niet.

volgens mij moet je officieel toestemming hebben van het Vaticaan en meestal keuren ze dat niet eens goed.

ja precies. zal me niks verbazen als zo'n mong**l denkt jou te helpen door je niet uit te schijven zodat je later naar de hemel kunt.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:45 ----------

volgens mij moet je officieel toestemming hebben van het Vaticaan en meestal keuren ze dat niet eens goed.

probeer je nu te zeggen dat alle kerken affikken de enige oplossing is?

wat boeit het als je staat ingeschreven dan?

Ik word liever niet geassocieerd met 'n clubje geestelijk uitgedaagde pedofielen.

haha dat is waar, maar je ondervindt er geen last van ofzo?
volgens mij is m'n pa ook gedoopt, maar heb nog nooit wat gehoord van onze "geestelijke" aanwezigen

volgens mij is m'n pa ook gedoopt, maar heb nog nooit wat gehoord van onze "geestelijke" aanwezigen
Ik had tot m'n uitschrijving iedere dag een innerlijk gevecht met mezelf (tautologie?) door deze associatie.

ja precies. zal me niks verbazen als zo'n mong**l denkt jou te helpen door je niet uit te schijven zodat je later naar de hemel kunt.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:45 ----------

probeer je nu te zeggen dat alle kerken affikken de enige oplossing is?

Gewoon zeggen dat je tot moslim bekeerd bent. Ze zullen je dan wel snel genoeg uitschrijven :D. Dat is Killy ook aan het doen. Al die filmpjes van hem zijn om het geloofwaardiger te maken.

Waarom zou je je uitschrijven? Ik ben ook gedoopt maar ga nooit naar de kerk en heb er verder ook geen last van.

Zeg gewoon dat je gay bent en een oogje hebt op de pastoor dan gooien ze je er vanzelf wel uit.

En bedank je ouders voor het niet vrij laten van je eigen keuze.

Zeg gewoon dat je gay bent en een oogje hebt op de pastoor dan gooien ze je er vanzelf wel uit.

En bedank je ouders voor het niet vrij laten van je eigen keuze.

toen ik dat zei hebben ze me opgesloten in de kelder. na 6 jaar hard werk heb ik me eindelijk weer een weg naar buiten weten te ppen.

Ik neem mijn woorden terug. Als je maar jong genoeg bent dan ben je als gay natuurlijk meer dan welkom bij de pastoor. Hij kan die geheimen heus wel bewaren.

Waarom zou je je uitschrijven? Ik ben ook gedoopt maar ga nooit naar de kerk en heb er verder ook geen last van.

Sws wat GetXXL al zegt, maar ik vind het ook belachelijk dat de kerk een uitzonderingspositie heeft tov de vertrouwelijkheid van de gemeentearchieven. Het feit dat ze daar bij kunnen omdat mijn ouders een keuze hebben gemaakt voor mij terwijl ik toen nog niet eens kon praten en mijn dagelijkse bezigheid mijn pamper volschijten was. En het zijn pedo's en massamoordenaars met hun beleid in donker Afrika.

Ik snap het probleem niet.
Ik ben ook gedoopt, maar als je in heel dat gedoe niet gelooft, dan heeft het toch ook geen enkele betekenis als vroeger een ouwe vent in een jurk wat water over je hoofd gegoten heeft? Wat nu als ik je zeg dat vroeger iemand een spaghettisliert op je hoofd gelegd heeft en je daardoor nu officieel in het vliegend spaghettimonster gelooft? Boeie?
Die privacy gegevens kunnen een betere reden zijn om de hele moeite te doen om je uit te schrijven. Maar over wat voor gegevens gaat het dan? Je adres? De Jehova's hebben anders mijn adres niet nodig om ongevraagd op zondagochtend voor mijn deur te staan. Een priester heb ik nooit aan de deur gehad. Ze mogen mijn adres houden...

Terug
Naar boven