Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in duitsland wordt er zelfs een gedeelte van je salaris ingehouden (belasting) en naar de kerk overgemaakt en zodra je je uitschrijft ben je een atheïst volgens de kerk.
Ik heb me destijds uitgeschreven door een mailtje te sturen naar de SILA, die me vervolgens een email adres gaf van de ledenadministratie van de lokale Rooms-Katholieke kerk. Vervolgens daar 'n mailtje naar gestuurd en ik was uitgeschreven. Denk ik.is het je al gelukt?
volgens mij werkt de eenvoudige manier via de mail nog steeds niet, enige wat ik tegenkwam is dit. http://rkkerk.nl/asp/invado.asp?t=show&var=1109
Ik heb me destijds uitgeschreven door een mailtje te sturen naar de SILA, die me vervolgens een email adres gaf van de ledenadministratie van de lokale Rooms-Katholieke kerk. Vervolgens daar 'n mailtje naar gestuurd en ik was uitgeschreven. Denk ik.
Werd gemaild van wel

volgens mij moet je officieel toestemming hebben van het Vaticaan en meestal keuren ze dat niet eens goed.
Ik had tot m'n uitschrijving iedere dag een innerlijk gevecht met mezelf (tautologie?) door deze associatie.haha dat is waar, maar je ondervindt er geen last van ofzo?
volgens mij is m'n pa ook gedoopt, maar heb nog nooit wat gehoord van onze "geestelijke" aanwezigen
Ik had tot m'n uitschrijving iedere dag een innerlijk gevecht met mezelf (tautologie?) door deze associatie.
ja precies. zal me niks verbazen als zo'n mong**l denkt jou te helpen door je niet uit te schijven zodat je later naar de hemel kunt.
---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:45 ----------
probeer je nu te zeggen dat alle kerken affikken de enige oplossing is?
. Dat is Killy ook aan het doen. Al die filmpjes van hem zijn om het geloofwaardiger te maken.Zeg gewoon dat je gay bent en een oogje hebt op de pastoor dan gooien ze je er vanzelf wel uit.
En bedank je ouders voor het niet vrij laten van je eigen keuze.

Zeg gewoon dat je gay bent en een oogje hebt op de pastoor dan gooien ze je er vanzelf wel uit.
En bedank je ouders voor het niet vrij laten van je eigen keuze.
haha dat is waar, maar je ondervindt er geen last van ofzo?
volgens mij is m'n pa ook gedoopt, maar heb nog nooit wat gehoord van onze "geestelijke" aanwezigen
Waarom zou je je uitschrijven? Ik ben ook gedoopt maar ga nooit naar de kerk en heb er verder ook geen last van.