Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik raad alle deelnemers aan om volgende keer meer spray tan te gebruiken.

20638658_731203693735140_580172056913907908_n.jpg
 
Gefeliciteerd allemaal!

De boeken gaan morgen op de post naar de top 3 heren en top 3 dames. Blij dat ik heb kunnen sponsoren.
Top. Benieuwd naar je boek!
 
Gefeliciteerd allemaal!

De boeken gaan morgen op de post naar de top 3 heren en top 3 dames. Blij dat ik heb kunnen sponsoren.

Super tof! Dankjewel! :D
 
Gefeliciteerd allemaal!

De boeken gaan morgen op de post naar de top 3 heren en top 3 dames. Blij dat ik heb kunnen sponsoren.
Ontzettend bedankt! Ik had al deels de preview/inkijk exemplaar gelezen dus weet dat het goed gaat worden. :D
 
Ontzettend bedankt! Ik had al deels de preview/inkijk exemplaar gelezen dus weet dat het goed gaat worden. :D
Ik heb 'm al, zeker een goed boek. Aardig ingewikkeld, dus dat is wel wat voor jou ;).
 
Supplementen boek is toch minder ingewikkeld als aas boek?

Galen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb 'm al, zeker een goed boek. Aardig ingewikkeld, dus dat is wel wat voor jou ;).
Lijkt me ook zeker interessant.
Mogelijk kan ik er voor mijn problematiek ook nog wat uithalen. Dus hij staat op mijn verlanglijstje. :)
 
Gefeliciteerd allemaal!

De boeken gaan morgen op de post naar de top 3 heren en top 3 dames. Blij dat ik heb kunnen sponsoren.
Ah wat tof! Heb hem net binnen:D
 
Ah wat tof! Heb hem net binnen:D
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks past het mooi in een modern interieur.
 
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks past het mooi in een modern interieur.
Dat heb ik met mijn aas en supplementen boek gedaan.

Aas boek onder mijn kopje, en supplementen boek onder de pot kamille thee.
 
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks past het mooi in een modern interieur.
Mijn vriend ging ff bladeren en zei dat hij 9 van de 10 woorden niet begreep:roflol:

Wel echt mijn ding gelukkig:D Iig blij mee
 
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks en het gebruik van natuurlijke materialen past het mooi in elk interieur.

Tenminste.. ik ga ervanuit dat je geen doelgroep wilt passeren? Met deze aanpassing pak je alles mee, inclusief genderneutraal. Just my thoughts, kijk maar even of het je zinvol lijkt.
 
Tenminste.. ik ga ervanuit dat je geen doelgroep wilt passeren? Met deze aanpassing pak je alles mee, inclusief genderneutraal. Just my thoughts, kijk maar even of het je zinvol lijkt.
Je doet het heel goed als dit een open sollicitatie is voor marketingmanager.

Mijn vriend ging ff bladeren en zei dat hij 9 van de 10 woorden niet begreep:roflol:

Wel echt mijn ding gelukkig:D Iig blij mee
Dan snapt ie mooi wel 10% van het boek.
 
Heel erg bedankt voor het boek Galen
Qua moeilijkheid doet het me denken aan de boeken die mn vriendin bij haar studie Geneeskunde krijgt. Kan waarschijnlijk wel bij haar om uitleg vragen mocht ik woorden niet kennen:D

Screenshot_20170811-140814.png
 
Back
Naar boven