Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2017

Bezoekers in dit topic

Tis weer allemaal langs me heen gegaan. Die foto gallerij mag wel wat makkelijker toegankelijk zijn om de contest wat te proppen.

Zit in mobiel en ken niet alle namen dus even met nummers. Dit is mijn take op de foto's.

Anyhow heb het hele drama niet meer gekregen. Als ik de foto's zie en puur op fysiek beoordeel zou ik zelf de nummers 2 en 3 verwisseld hebben. Nummer 1 uiteraard duidelijk beste. Goede genetics en een mild kuurtje. Ik vind nummer 3 meer pleasing en heeft in de long run meer potentieel dan nummer 2. Al weet ik dat nummer 2 hardcore sterk is dus gun factor heeft hij van mij wel.

Dan Marvin, enige naam die ik ken. Verassend beter dan ik had verwacht, maar zoals hij zelf ook weet met genetische beperkingen. Terechte achter huidige nummer 3. Laten we niet te butthurt doen over eerlijk stemmen want qua dat betreft zou een top 3 plaatsing ook simpelweg een pitty vote zijn, gezien de hele marvin kliek natuurlijk allemaal 'vals stemt', de jongen die ze leuk vinden over het fysiek. Huidig nummet 3 is simpelweg een stuk beter.

Nummer 5 is dan nog zwaar ondergewaardeerd. Die zou zomaar nummer 2 zijn geweest en de rest allemaal opschuiven. Hij heeft niet de 'popular vote', dus als er iemand butthurt zou moeten zijn is hij het wel.

En ja Pills, haha, ja je wilt het eigenlijk niet zeggen maar zie dat iedereen al aardig confronterend is. Beste kerel die dan weer de gun factor heeft maar af en toe denk ik: zou je niet een andere hobbie gaan zoeken, eentje waar je wel aanleg voor hebt. Misschien als je al die tijd en inzet in een hobbie als darts had gestoken had je nu aan de Nederlandse top gestaan.

Rest niet zo goed bekeken.
 
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks past het mooi in een modern interieur.


Awww Poison weer vervelend aan het doen? :D
 
Mocht je het een kutboek vinden, ik heb vernomen dat het boek ook prima dienst kan doen als onderzetter. Zelf heb ik daar ook al enkele maanden goede ervaringen mee. Door de strakke looks past het mooi in een modern interieur.
Het is zijn geld zeker waard, als slaapmiddel ;). Ligt permanent op mijn nachtkastje voor als ik de slaap niet kan vatten.
 
Tis weer allemaal langs me heen gegaan. Die foto gallerij mag wel wat makkelijker toegankelijk zijn om de contest wat te proppen.

Zit in mobiel en ken niet alle namen dus even met nummers. Dit is mijn take op de foto's.

Anyhow heb het hele drama niet meer gekregen. Als ik de foto's zie en puur op fysiek beoordeel zou ik zelf de nummers 2 en 3 verwisseld hebben. Nummer 1 uiteraard duidelijk beste. Goede genetics en een mild kuurtje. Ik vind nummer 3 meer pleasing en heeft in de long run meer potentieel dan nummer 2. Al weet ik dat nummer 2 hardcore sterk is dus gun factor heeft hij van mij wel.

Dan Marvin, enige naam die ik ken. Verassend beter dan ik had verwacht, maar zoals hij zelf ook weet met genetische beperkingen. Terechte achter huidige nummer 3. Laten we niet te butthurt doen over eerlijk stemmen want qua dat betreft zou een top 3 plaatsing ook simpelweg een pitty vote zijn, gezien de hele marvin kliek natuurlijk allemaal 'vals stemt', de jongen die ze leuk vinden over het fysiek. Huidig nummet 3 is simpelweg een stuk beter.

Nummer 5 is dan nog zwaar ondergewaardeerd. Die zou zomaar nummer 2 zijn geweest en de rest allemaal opschuiven. Hij heeft niet de 'popular vote', dus als er iemand butthurt zou moeten zijn is hij het wel.

En ja Pills, haha, ja je wilt het eigenlijk niet zeggen maar zie dat iedereen al aardig confronterend is. Beste kerel die dan weer de gun factor heeft maar af en toe denk ik: zou je niet een andere hobbie gaan zoeken, eentje waar je wel aanleg voor hebt. Misschien als je al die tijd en inzet in een hobbie als darts had gestoken had je nu aan de Nederlandse top gestaan.

Rest niet zo goed bekeken.

De nummer 1 is naturel.
 
Laatst bewerkt:
De nummer 1 is naturel.

Claimed natural. Als je al je vrienden laat zien dat je contest hebt gewonnen sta je met je rug tegen de muur. Ik hoef hier geen wel/niet natty discussie van te maken. Maar als ik die massa en hardheid zie, de spieren lijken verder nog 'jong' maar al wel vol, en dan dat jonge baardloze koppie er boven? Goed, of de lengte is beperkt en de tanning en belichting perfect.

Lastig either way wel gewoon tof fysiek.
 
Laatst bewerkt:
als ik ergens echt van walg is het wel van fake natty's,


we kunnen wel allerlei redenen verzinnen om dit te claimen en goed te praten,

maar eigenlijk ben je dan gewoon niets meer dan een rat en een balhaar;)
 
Laatst bewerkt:
Tis weer allemaal langs me heen gegaan. Die foto gallerij mag wel wat makkelijker toegankelijk zijn om de contest wat te proppen.

Zit in mobiel en ken niet alle namen dus even met nummers. Dit is mijn take op de foto's.

Anyhow heb het hele drama niet meer gekregen. Als ik de foto's zie en puur op fysiek beoordeel zou ik zelf de nummers 2 en 3 verwisseld hebben. Nummer 1 uiteraard duidelijk beste. Goede genetics en een mild kuurtje. Ik vind nummer 3 meer pleasing en heeft in de long run meer potentieel dan nummer 2. Al weet ik dat nummer 2 hardcore sterk is dus gun factor heeft hij van mij wel.

Dan Marvin, enige naam die ik ken. Verassend beter dan ik had verwacht, maar zoals hij zelf ook weet met genetische beperkingen. Terechte achter huidige nummer 3. Laten we niet te butthurt doen over eerlijk stemmen want qua dat betreft zou een top 3 plaatsing ook simpelweg een pitty vote zijn, gezien de hele marvin kliek natuurlijk allemaal 'vals stemt', de jongen die ze leuk vinden over het fysiek. Huidig nummet 3 is simpelweg een stuk beter.

Nummer 5 is dan nog zwaar ondergewaardeerd. Die zou zomaar nummer 2 zijn geweest en de rest allemaal opschuiven. Hij heeft niet de 'popular vote', dus als er iemand butthurt zou moeten zijn is hij het wel.

En ja Pills, haha, ja je wilt het eigenlijk niet zeggen maar zie dat iedereen al aardig confronterend is. Beste kerel die dan weer de gun factor heeft maar af en toe denk ik: zou je niet een andere hobbie gaan zoeken, eentje waar je wel aanleg voor hebt. Misschien als je al die tijd en inzet in een hobbie als darts had gestoken had je nu aan de Nederlandse top gestaan.

Rest niet zo goed bekeken.
Deze eerlijkheid weer:roflol:

Heerlijk:thumbs:
 
Claimed natural. Als je al je vrienden laat zien dat je contest hebt gewonnen sta je met je rug tegen de muur. Ik hoef hier geen wel/niet natty discussie van te maken. Maar als ik die massa en hardheid zie, de spieren lijken verder nog 'jong' maar al wel vol, en dan dat jonge baardloze koppie er boven? Goed, of de lengte is beperkt en de tanning en belichting perfect.

Lastig either way wel gewoon tof fysiek.

Hey, wat er eerst stond vond ik wat eerlijker :mad:
 
Hey, wat er eerst stond vond ik wat eerlijker :mad:

Ja ik ben daarna even de foto's terug gaan kijken op fatsoenlijker scherm. Toen dacht ik: kan hier wel gaan roepen dat ik zo goed als zeker ben dat iemand wel/niet natty is, maar daar valt niet zo veel mee te bereiken. En tis beetje karig in het kleine geval dat je er dan toch naast zit. Dus even wat nuance maar mijn mening mag duidelijk zijn.
 
In de bodybuilding wereld is iedereen naturel:woot:
 
Wat maakt het uit?

Dit was toch het forum contest. Niet het natty contest.
Het maakt ook niet zozeer uit in dit geval, maar ik vind het toch altijd mooi te zien als echte naturals in de prijzen vallen. Dit vind ik ook motiverend voor ander naturals, het moedigt aan van die rotzooi af te blijven en laat zien dat je wel degelijk wat kan bereiken zonder. Toen ik onlangs zei dat ik in de toekomst wellicht aan een (MAP-)wedstrijd zou willen deelnemen, waren er hier meerderen die direct riepen dat ik dan maar AAS moest gebruiken, want anders kansloos zou zijn. Dat vind ik toch jammer om te horen.
In de bodybuilding wereld is iedereen naturel:woot:
Klopt, pas xx jaar na dato geeft men toe. Net als wielrenners. Verschil is dat wielrenners al hun prijzen mogen inleveren en dat het bij BB geen flikker uitmaakt, want iedereen gebruikt. En dat willen we ook zo houden, we willen immers toch gruwelijke beesten op het podium zien en geen atletische natty's.
 
Laatst bewerkt:
Realism hurts ;)

Je kunt best mee doen..maar winnen...

Prove us wrong ;)
Er zijn meerdere gasten die MAP-klasse op het podium hebben gestaan waarvan ik serieus geloof dat ze natty zijn. Hier op het forum o.a. en bij mijn coach.
 
Er zijn meerdere gasten die MAP-klasse op het podium hebben gestaan waarvan ik serieus geloof dat ze natty zijn. Hier op het forum o.a. en bij mijn coach.
Klopt..dat zeggen ze allemaal. En er zullen er zeker een handje vol zijn..maar verbaas je niet als er toch wat orals in gegaan zijn..
 
Er zijn meerdere gasten die MAP-klasse op het podium hebben gestaan waarvan ik serieus geloof dat ze natty zijn. Hier op het forum o.a. en bij mijn coach.

No offence maar ik denk dat jij nog te weinig ervaring hebt in deze sport.
Over een paar jaar snap je wel dat je nu heel naïef bent, maar daar kun je dan wel weer om lachen.
 
Back
Naar boven