RealDutchPower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Ik was dus benieuwd of de deelnemers van de Sterkste Man van België al een uitslag hebben gekregen van hun dopingcontrole en of zij dat hier willen posten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals gewoonlijk zijn de staaltjes verloren gegaan.![]()

Als we iets horen zullen de personen die het willen wel posten of vermelden.
En als er iemand positief is word dit niet aan de grote klok gehangen en blijf dit discreet.
We zijn toch geen klein manen of wel soms ??
Maar in plaats om zo nieuwschierig te doen op de belgen kijken eerst eens naar Nederland zelf voor je met de vinger gaat wijzen.
Het onderwerp ligt gevoelig om dat je in Belgie al positief bent van Brufen , Daffalgan en andere medicatie enz ... ( zelfs tot laatst 4 koppen koffie en BINGO , maar dat is nu al geschrapt)
We promoten de sport en ze staan er al en nog wel op de 1ste editie van de sterkste man van Belgie, totaal ****t up.
( de weken er voor hadden ze zelfs een biljart club en een Darts club gecontroleerd , dit kan toch alleen in Belgie )
( Jan ik vindt het zelfs erg dat je zo'n topic opricht man , dat word nog eens hartig babbelen als ik je zie man tegen man. want het is verre van grappig )
) reageert terwijl op een ander forum een soortgelijke vraag wordt gesteld en je daar niet eens de moeite neemt om er op te reageren. 
Met andere woorden: Het zal hem een worst zijn of iemand gebruikt of niet, dat is je eigen keus. Het enige dat hoort te tellen in de sport is de vraag over wie nu werkelijk de sterkste is. In Belgie ben jij dat, ongeacht of je nou gebruikt hebt of niet, dat is iets wat je voor jezelf moet bepalen.RealDutchPower zei:Kom op zeg.....we hebben het hier niet over zomaar een sport, maar de STERKSTE man. Dan willen we toch ook graag sterke mannen zien? En geen pisnichten die met 2 keer 50 kg timbers lopen of een deadlift van 200 kg? Als er nou één sport is waarvan het een publiek geheim is dat er door sommigen as worden gebruikt is het deze sport wel. Laat dat zo, voor wie dat wil. En wie dat niet wil, ook goed. Maar de sterkste man sport onder controle willen krijgen qua gebruik? Moeten we niet doen.
( Jan ik vindt het zelfs erg dat je zo'n topic opricht man , dat word nog eens hartig babbelen als ik je zie man tegen man. want het is verre van grappig )

alle dopingcontroles worden per kwartaal op een site gezet, hierbij staat dan vermeld hoeveel controles en welke stoffen gevonden zijn
http://www.dopinglijn.be/
Tnx! Dat is wel netjes dat ze het zo doen. Maar het blijft raar dat ze er zoveel werk van maken.

( de weken er voor hadden ze zelfs een biljart club en een Darts club gecontroleerd , dit kan toch alleen in Belgie )

we hebben het hier niet over zomaar een sport, maar de STERKSTE man. Dan willen we toch ook graag sterke mannen zien? En geen pisnichten die met 2 keer 50 kg timbers lopen of een deadlift van 200 kg?

doe niet zo moeilijk man...
jullie wegen allemaal rond de 140/150kg drukken boomstammen van rond de 160 of ver daarboven..waarom hier de schone schijn ophouden....
we hebben allemaal enige ervaring in het strongman gebeuren,en weten vast allemaal wel wat naturel te behalen is.
Altijd als het over anabolen gaat is de nederlandse en nu zelfs de belgische top over de zeik..
Dat je nu door een doping test heen komt zegt ook niets..kan je alsnog 3 maand geleden je laatste test inject hebben genomen....
Beetje voorbarig iedereen over dezelfde kam te scheren hé