BearStrength
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Er word hier nog al snel geoordeeld vind ik. Iedereen heeft zijn reden om iets te zeggen. Om daar meteen aanvallend op in te gaan heeft geen nut in mij mening. Een beetje jezelf kunnen verplaatsen in iemand anders is hier blijkbaar teveel gevraagd. En dan heb ik het niet alleen over Jimmy want hoe mensen op zijn reactie ingaan is ook weer zwaar overdreven. Volgens mij is Jan gewoon nieuwsgierig naar de uitslagen (logisch want hij heeft zelfs een hele website over strongman). En neemt Jimmy het misschien verkeerd maar om dan meteen zo op hem te reageren. Daarnaast vind ik dat anabolen een persoonlijke keus is voor mensen. Ik denk dat je geestelijk meer voldoening krijgt als je het gewoon natural doet maar iedereen heeft een andere kijk op het leven en verschillende doelen en fases in zijn leven. Dus wat heb je eraan om te oordelen over mensen die anabolen nemen? Of het echt goed is is een tweede. Er zo streng optesten? Ik persoonlijk zou het niet erg vinden als niemand in de sport meer zou gebruiken. Ik zelf zou de sport een stuk mooier en echter vinden omdat je weet dat iedereen het dan op eigen kracht doet. Maar ik snap wel degelijk waarom mensen gebruiken vooral in deze tijden. Hoe kom je anders in de top in deze tijden? Als dat echt iets is wat je wilt bereiken in dit leven. Maar als er strengere dopingcontroles komen en doping-vrij gepromoot word zie ik eigelijk niet wat daar zo erg aan is (aangezien iedereen dan geen anabolen meer kan/zal nemen?)
Laatst bewerkt: