MuscleMeat

Uitslag dopingcontrole Sterkste Man van België???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het geheim zit hem in die fritten... :)

genetische aanleg speelt imo zeker een factor.. maar gedrevenheid en wilskracht denk ik nummer 1... en wat mike zegt er word te gauw ( vaak door jaloezie ) geroepen dat anabolen de factor zijn dat ze een 150 kg op de boom duwen. of iets dergelijks

Als die 2 ff man tot man gaan knallen de volgende keer hebben we leuk youtube materiaal!!

wie is voor?:D

Ik snap al die ophef niet zo goed. Iedereen weet toch dat het verboden is? En als je niet gebruikt dan hoef je je ook geen zorgen te maken.

Ik kan ook wel een topic gaan volhuilen over hoe oneerlijk het is dat mensen doping gebruiken en het geen eerlijke strijd is zo maar dat doe ik ook niet.....

Laatst bewerkt:
Ik kan ook wel een topic gaan volhuilen over hoe oneerlijk het is dat mensen doping gebruiken en het geen eerlijke strijd is zo maar dat doe ik ook niet.....

no offense maar volgens mij loopt niemand hier te janken dat doping oneerlijk is. Zo ja noem eens een voorbeeld want volgens mij vat je het gewoon verkeerd op.

straks gaan ze nog komen vertellen dat Pudzianowski geen AAS pakt:rolleyes:

mensen komen juist kijken naar zulke wedstrijden om iets "bovenmenselijks" te zien, en als je niet inziet dat de meesten van deze sterkste man toppers in belgie en nederland(zeg meesten, niet allemaal) aan de juice zitten, ben je naïef. Maar heb daar geen probs mee, want men brengt spektakel en iedereen is verantwoordelijk voor zn eigen lichaam. En als je een klein beetje research doet, kan je easy een dopingtest doorstaan (tenzij ze straks ook met onaangekondigde tests beginne, dan zitten we in de puree:D)

no offense maar volgens mij loopt niemand hier te janken dat doping oneerlijk is. Zo ja noem eens een voorbeeld want volgens mij vat je het gewoon verkeerd op.

Ik bedoel alleen maar dat de mensen die het meest gebruiken het hardst zeuren om die controles. Het heten niet voor niets verboden middelen.

Ik had al spijt dat ik hier op gereageerd heb maar swat.

Wat ik bedoel met man tegen man is vooral babbelen ( voor zo iets stom ga ik toch ni beginnen vechten zeker )
Maar had hem een paar dingen gevraagt en gezegt en BOEM ineens staat dit hier totaal
****t Up.
En wat ik bedoel met de Vinger wijzen is als dit in Nederland gebeurt ,gaat dit dan ook ineens aan de grote klok gehangen worden en mensen afbreken ??
Aha ja nog iets over dat minderwaardigheids complex , dat heeft iedereen dank ik , maar ik niet op kracht sport en zeker niet tegen over Nederland ;)

En wat ik er meebedoelde met dit alles ( nogmaals )
Wij promoten de sport in Belgie , het staat hier in kinderschoenen .
Ineens staan ze daar en krijgen we een naam via de media en mond op mond en de meeste Nederlanders lachen ons uit ( onze regering dan he )
Dus dan is het toch normaal da ik wa pissig ben op dit topic of ni ?

Persoonlijk heb ik niks te vrezen ( daar schrikken de meeste wel van ) ik weet dat het in orde is met mij.
Maar met een paar andere gasten misschien niet en het doet niet ten goede van onze pas opgerichte federatie ( NSMB )
Ik weet BV iemand die een paar dagen geleden een joint aan het roken was ( een dagelijkse gewoonte en geen effect op de sport ) maar die kerel hand er wel aan want hij is positief en er zijn nog zo van die klote dingen.
Nog iets ik had laatst van een paar Nederlanders telefoon gehad dat ze op de sterkste man van vlaanderen niet meer aanwezig zullen zijn om deel te nemen door die controles .
De boetes zijn hoog en voor het minste in Belgie is men positief.
Dus dit is toch normaal dat ik me druk maar als "mede organisator " (niet als atleet want ik sta aan de zelfde kant van jullie allemaal)

Ik ben wel geschrokken van sommige mensen hun reacties ( en dan nog te bedenken dat ze hier bij thuis gestaan hebben en op wedstrijd de platten uithangen )
Is er een probleem met de mensen naar mij persoonlijk toe ??
Ik ben op forums soms raar en als je het leest kan je het soms verkeerd opvatten , maar mensen dat me echt kennen weten wat ik bedoel.
Anders woon eens een training bij dan weet je hoe ik ben ( maar niet snel vergeten he , zoals sommige ;) )

Maar waar het opneer komt dit is een gevoelig topic en ik vindt het zo'n beetje het schoensmeer in het gezicht wrijven zo. ( snap je )
Ik vindt het erg voor ons , de federatie , de sponsors , maar vooral voor somige atleten dat ze misschien beboet zullen worden voor iets stoms.
Maar 1 troost 2 jaar schorsen kunnen ze niet want wij zijn niet erkent als sport in Belgie.
En er na afkomen jullie promoten Doping gebruik ! Als in Belgie Daffalgan en Brufen Doping zijn Ja dan , want niemand heeft graag hoofdpijn en ontstekingen :)

Nou klaar weer

kusje dr op...

Heren,

Afgezonderd of we nu een discussie gaan beginnen over doping wel of niet en dat het ieders verantwoordelijkheid is dat moet niet het onderwerp zijn. ik ken zowel Jan als Jimmy en weet dat beide heren het in een andere context bedoelen. Jimmy is het boegbeeld van de strongman in Belgie en heeft een eindeloze inzet voor deze sport en dat mag gezegd worden.

Alleen heeft Jimmy een nadeel en dat is dat hij in een van meest hypocriete landen van de wereld woont.. vol van overreglementering... ik woon er zelf al tien jaar en wordt hier ook dagelijks mee geconfronteerd...

De sterkste man van Belgie heeft bij zijn debuut wedtrijd direct een vuurdoop gehad maar maar ik vind niet dat we daardoor ons uit het veld moeten laten slaan.

Ik kom uit de grensstreek waar onze toeristische attracties coffeeshops en coïtusshops zijn.. 90% van de klandizie daar is BELG... Maar wettelijk mogen beide niet daar.. wie is er nu hypocriet..

Dokters schrijven meer pillen voor in Belgie dan waar dan ook.. en ook AS !! en wie is dan hypocriet ?

Moet je wat hebben Belgische wielrenners hebben alles maar oh wat is de regelgeving streng.. ze doen niks anders dan achter de feiten aanlopen.. Het Belgische IOC lid wat verantwoordelijk is hier voor de dopingbestrijding en afgevaardigde is van de WADA is nu ter discussie omdat hij psorters groeihormoon aanrade !!

Wij Nederlanders zijn hier gewoon minder hypocreit in en lullen er makkelijker over en onze staat ziet dit niet als de hoogste prioriteit. Een forum zoals deze is ondenkbaar in Belgie en was al lang offline of onder toezicht van de Federale Politie.

Nu merk ik in deze topic dat iedereen naar iedereen begint te bijten.. Dat is het onderwerp niet.. en al die mensen die over clean beginnen.. laten we gewoon realistisch blijven. Als we strongman zien willen we REUZEN zien.. MONSTERS.. daar komt publiek op af en daar is tv in geintresseerd.. Niet in sterke jongens van 85kg want die staan enkel leuk op een kermis of braderij.. dat is volksvermaak..

En het verhaal dat Belgen een minderwaardigheidscomplex hebben tav Nederlanders is grote kul.. wel zijn er Belgen die zien dat de dingen beter geregeld zijn hier en dat is gewoon een vaststelling.. maar de fritten zijn hier nog altijd beter..

so keep lifting and don't forget to throw..

dope

Ik heb me over niks uitgesproken, natuurlijk als er een controle is en er is zoveel wind over, dan wacht men vol spanning of er bladeren gaan vallen en dewelke. Nu ik spreek me over niks uit en zit daar ook niet op te jagen. Maar er zitten er wel aan mijn mouw te trekken om het een en ander te weten te komen. Jimmy, hoge bomen vangen veel wind en dat zal bij u niet anders zijn.
Hopelijk krijgen we geen Tour de France verhalen binnen Sterke Man waar na dopingcontrole nummer 5 als eerste over de meet is gekomen (maak geen vergelijking naar deze wedstrijd toe).

Highlander01,Bravo :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik was dus benieuwd of de deelnemers van de Sterkste Man van België al een uitslag hebben gekregen van hun dopingcontrole en of zij dat hier willen posten?

Hey Jimmy, toch even mijn vraag nagelezen!

Ik wijs met geen vinger naar iemand, zoals jij dat zegt. Het was inderdaad een 'onschuldige' vraag over of er al wat bekend was. Het is ook vrij aan ieder die getest is om daarop te reageren. En discretie staat ook bij mij in een hoog vaandel. Ik lach ook niemand uit. Vindt jij van wel? Ik denk ook niet dat de Nederlanders je uitlachen.

Ik vindt het niet fair dat je me zo aanvalt.

Als dit zelfde in Nederland zou zijn gebeurt, zou ik precies hetzelfde vragen op dit forum.

Vindt het ook jammer voor jullie als NSMB dat jullie meteen op je eerste nationale titelstrijd geconfronteerd worden met zo'n controle. Dat is pech. Maar die controle is nu eenmaal gebeurd en ook in volle openbaarheid. Iedereen kon dat zien! Dus is het logisch als ik nieuwsgierig naar het verder verloop informeer. Anders zou het zijn als iemand in de gym gecontroleerd zou zijn en dan hier op dit forum ga vragen hoe het afgelopen is met die controle. Dan weet gelijk iedereen dat die betreffende persoon is gecontroleerd. En dat zou ik dus niet doen.

Ik ken je, maar ik stond toch raar te kijken van je reactie.

En voor de duidelijkheid, ik ben niet voor en niet tegen gebruik. Dat is aan de atleet zelf.

Amen

Hey Jimmy, toch even mijn vraag nagelezen!

Ik wijs met geen vinger naar iemand, zoals jij dat zegt. Het was inderdaad een 'onschuldige' vraag over of er al wat bekend was. Het is ook vrij aan ieder die getest is om daarop te reageren. En discretie staat ook bij mij in een hoog vaandel. Ik lach ook niemand uit. Vindt jij van wel? Ik denk ook niet dat de Nederlanders je uitlachen.

Ik vindt het niet fair dat je me zo aanvalt.

Als dit zelfde in Nederland zou zijn gebeurt, zou ik precies hetzelfde vragen op dit forum.

Vindt het ook jammer voor jullie als NSMB dat jullie meteen op je eerste nationale titelstrijd geconfronteerd worden met zo'n controle. Dat is pech. Maar die controle is nu eenmaal gebeurd en ook in volle openbaarheid. Iedereen kon dat zien! Dus is het logisch als ik nieuwsgierig naar het verder verloop informeer. Anders zou het zijn als iemand in de gym gecontroleerd zou zijn en dan hier op dit forum ga vragen hoe het afgelopen is met die controle. Dan weet gelijk iedereen dat die betreffende persoon is gecontroleerd. En dat zou ik dus niet doen.

Ik ken je, maar ik stond toch raar te kijken van je reactie.

En voor de duidelijkheid, ik ben niet voor en niet tegen gebruik. Dat is aan de atleet zelf.

Duidelijk en helder (en je hebt gelijk)! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven