Zelfs al ben je van huis uit een super-ecto die vroeger het in de klas met vechten vd meisjes verloor, dan nog heb je kans om zonder AS wat te bereiken in de krachtsport.
Dankjewel voor het compliment Mike!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs al ben je van huis uit een super-ecto die vroeger het in de klas met vechten vd meisjes verloor, dan nog heb je kans om zonder AS wat te bereiken in de krachtsport.

Als die 2 ff man tot man gaan knallen de volgende keer hebben we leuk youtube materiaal!!
wie is voor?![]()

Ik snap al die ophef niet zo goed. Iedereen weet toch dat het verboden is? En als je niet gebruikt dan hoef je je ook geen zorgen te maken.

Ik kan ook wel een topic gaan volhuilen over hoe oneerlijk het is dat mensen doping gebruiken en het geen eerlijke strijd is zo maar dat doe ik ook niet.....
nu doe je t welIk kan ook wel een topic gaan volhuilen over hoe oneerlijk het is dat mensen doping gebruiken en het geen eerlijke strijd is zo maar dat doe ik ook niet.....

)no offense maar volgens mij loopt niemand hier te janken dat doping oneerlijk is. Zo ja noem eens een voorbeeld want volgens mij vat je het gewoon verkeerd op.

)
Ik was dus benieuwd of de deelnemers van de Sterkste Man van België al een uitslag hebben gekregen van hun dopingcontrole en of zij dat hier willen posten?
Hey Jimmy, toch even mijn vraag nagelezen!
Ik wijs met geen vinger naar iemand, zoals jij dat zegt. Het was inderdaad een 'onschuldige' vraag over of er al wat bekend was. Het is ook vrij aan ieder die getest is om daarop te reageren. En discretie staat ook bij mij in een hoog vaandel. Ik lach ook niemand uit. Vindt jij van wel? Ik denk ook niet dat de Nederlanders je uitlachen.
Ik vindt het niet fair dat je me zo aanvalt.
Als dit zelfde in Nederland zou zijn gebeurt, zou ik precies hetzelfde vragen op dit forum.
Vindt het ook jammer voor jullie als NSMB dat jullie meteen op je eerste nationale titelstrijd geconfronteerd worden met zo'n controle. Dat is pech. Maar die controle is nu eenmaal gebeurd en ook in volle openbaarheid. Iedereen kon dat zien! Dus is het logisch als ik nieuwsgierig naar het verder verloop informeer. Anders zou het zijn als iemand in de gym gecontroleerd zou zijn en dan hier op dit forum ga vragen hoe het afgelopen is met die controle. Dan weet gelijk iedereen dat die betreffende persoon is gecontroleerd. En dat zou ik dus niet doen.
Ik ken je, maar ik stond toch raar te kijken van je reactie.
En voor de duidelijkheid, ik ben niet voor en niet tegen gebruik. Dat is aan de atleet zelf.