AndroidHealthClinic

Uitslag dopingcontrole Sterkste Man van België???

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit nog aan hoor... ben van 157kg naar 153kg dus laten we niet overdrijven.. sta alleen beter nu.. ik weet het spekkie dat je dat niet graag hoort.. maar deal with it...

Haha, slanke den! Maar ik bedoelde dat er niet veel van mijn spek over is want ik ben meer dan 10kg afgevallen en mijn vetpercentage is rond de 14% nu.

Ik denk dat u op de BB sectie moet zijn meneer.. Deze sectie is voor heavy atletes die niet met zo een knijpertje aan hun vel zitten en constant op een weegschaal staan..

Ik denk dat je gelijk hebt en misschien is het beter dat ik de overstap maak naar de lichtgewichtsectie totdat ik mijn verstand weer teruggevonden heb.

Tot die tijd vragen wij u dan ook vriendelijk te zwijgen.. daarna bent u weer van harte welcome onder deze sectie...

Vanaf wel lichaamsgewicht mag ik weer deelnemen aan uw uiterst interessante conversaties in deze sectie der reuzen en endomorfe mensen?

Dan praat je hier voorlopig tegen jezelf want volgens mij is hier zo goed als niemand met dat gewicht, haha! (Maar ik zal mijn best doen)

We zullen kilo secties gaan maken en secties voor mensen met grote stats die ze er altijd onder zetten...

Graag het off-topic chat beperken :)

Was dit uberhaupt nog een topic. was me niet meer opgevallen. laat me niet lachen... maak gewoon lekker een aparte sectie van dit lulverhaal en ga daar nog 10 jaar op ouwek**kerhoeren..

Dit gaat toch op een gegeven ogenblik nergens meer over.. je blijft voor -en tegenstanders houden.. en dan ga ik liever dollen dan als een stijve pruim blijven door disscuseren met mensen die trainen en het iq van een aardappel hebben als het op dit onderwerp aankomt..

Ik heb een beter idee beste moderartor.. sluit deze topic lekker af.. kunnen we lullen over serieuze dingen waar iedereen wat aan heeft.. fijne avond allemaal..

Niet zo snel

Was dit uberhaupt nog een topic. was me niet meer opgevallen. laat me niet lachen... maak gewoon lekker een aparte sectie van dit lulverhaal en ga daar nog 10 jaar op ouwek**kerhoeren..

Dit gaat toch op een gegeven ogenblik nergens meer over.. je blijft voor -en tegenstanders houden.. en dan ga ik liever dollen dan als een stijve pruim blijven door disscuseren met mensen die trainen en het iq van een aardappel hebben als het op dit onderwerp aankomt..

Ik heb een beter idee beste moderartor.. sluit deze topic lekker af.. kunnen we lullen over serieuze dingen waar iedereen wat aan heeft.. fijne avond allemaal..

Ho, ho, het is wel leuk om te weten wat er nu uit zo'n test komt; zoiets kennen we nog niet in Nederland voor onze SM-mensen!

Al dat gelul pro/contra vind ik niet zo boeiend, iedereen kiest zelf maar. Toch is het interessant om eens objectief te kijken wat de echte cijfers zijn.

De kwartaalcijfers zijn gepubliceerd. (klik op cijfers en statistieken en kijk bij sterkste man in het 3e kwartaal)
http://www.dopinglijn.be/

Er is wel iets vreemds aan de hand. Er zijn 5 positieve tests, 1 twijfelgeval en 3 weigeringen, en toch zijn er 8 positief op anabolica en 1 op cannabis. Wiskundig klopt dat toch niet?

weigeren staat gelijk aan anabolica waarschijnlijk ...

Is dit topic nu nog bezig ??

Swat van de gelegenheid gebruik maken ,

Dit is voor de Belgische strong mannen (ik hoop dat jullie er bij zijn )

Hallo Vrienden , Broeders en Mede Atleten ,

Bij deze willen we jullie uitnodigen op 20 December op onze hoofd zetel ( Hoogstraat 46 Bazel 9150 " patsactivity center " )

Het gaat om de 1ste vergadering van onze federatie de NSMB met de atleten ( dit zal een jaarlijks gebeuren zijn 1 a 2 x per jaar )

Hier kan elke atleet zijn zeg doen en in de groep gooien en word er sammen naar een beslissing / Oplossingen gezocht.
Lidmaatschappij zo wel voor actieve leden als non-actieve leden ( zo wat het zelfde als bij NABBA & IFBB )

Punten dat te bespreken zijn ;

NSMB ( Lid geld , voordelen , Events , Verplichtingen )

Sterkste man 2008

Sterkste Man 2009 + De voorrondes voor de sterkste man van Belgie
- De 1ste 6 van 2008 gaan door naar 2009
- De 1ste 6 van de voorrondes 2009 gaan door naar de finale 2009 ( SMV Belgie )
- Wedstrijden Nationaal en Internationaal

Toekomst Sterkste man

Het zou leuk zijn zeker hier op te reageren vrienden want er staan grote veranderingen voor de deur op gebied van De Sterkste Man in
Belgie toe ( Media , Sponsor , Pattenten , enz ... )
Het liefst hebben we graag een mail of een Belletje dat je zeker komt .
In December komt dit ook nog eens op onze web-site + NSMB Forum ( Sterkste man van Belgie NSMB )

zoals we al zeiden zouden we zeker de jongens er bij willen hebben die zelf les geven op Sterkste man gebied .
( Bv . Wim Jammear , Joeri Polfliet , Jimmy Laureys , Steven Mestdagh )
( Kan het zijn dat jij nog mensen of Belgische atleten kent die dit zou intresseren stuur maar door )

Alvast bedankt en we hopen op jullie massale toekomst en Bevestiging.
( kan vestuur worden naar Laureys-vanbossche@telenet.be of info@patsactivitycenter.be , duidelijk u naam te vermelden )

Met vriendelijke groeten

NSMB
Nationale Strong Man Belgium

Al dat gelul pro/contra vind ik niet zo boeiend, iedereen kiest zelf maar. Toch is het interessant om eens objectief te kijken wat de echte cijfers zijn.

De kwartaalcijfers zijn gepubliceerd. (klik op cijfers en statistieken en kijk bij sterkste man in het 3e kwartaal)
http://www.dopinglijn.be/

Er is wel iets vreemds aan de hand. Er zijn 5 positieve tests, 1 twijfelgeval en 3 weigeringen, en toch zijn er 8 positief op anabolica en 1 op cannabis. Wiskundig klopt dat toch niet?

8/18=0.44
Twijfelgevallen rekenen ze er dus niet bij in.

Willen degenen die doping gebruiken NU opstaan?!

:rolleyes:

Ergens is het wel leuk he, erover door blijven zeveren. We zouden er een sport van kunnen maken. Welke mensen zouden bij de 5 positieve zitten?

Maar alle gekheid op een stokje. Mensen die willen gebruiken moeten 't zelf weten, het is alleen jammer dat het nodig blijkt te zijn om te liegen over gebruik, want als puntje bij paaltje komt gebruikt niemand.. Niet dat ik dat overigens niet begrijp. Hier is het geen punt, maar in 'de maatschappij' ben je gelijk een dopingzondaar..

Edit:
Nog even over de belgische autoriteiten.. Controleren op snooker.. Je zou ze haast niet meer serieus nemen.

Willen degenen die doping gebruiken NU opstaan?!

:rolleyes:

Ergens is het wel leuk he, erover door blijven zeveren. We zouden er een sport van kunnen maken. Welke mensen zouden bij de 5 positieve zitten?

Maar alle gekheid op een stokje. Mensen die willen gebruiken moeten 't zelf weten, het is alleen jammer dat het nodig blijkt te zijn om te liegen over gebruik, want als puntje bij paaltje komt gebruikt niemand.. Niet dat ik dat overigens niet begrijp. Hier is het geen punt, maar in 'de maatschappij' ben je gelijk een dopingzondaar..

Edit:
Nog even over de belgische autoriteiten.. Controleren op snooker.. Je zou ze haast niet meer serieus nemen.

hoezo wat dacht je van betablokkers?

Is dit topic nu nog bezig ??

Swat van de gelegenheid gebruik maken ,

Dit is voor de Belgische strong mannen (ik hoop dat jullie er bij zijn )

Hallo Vrienden , Broeders en Mede Atleten ,

Bij deze willen we jullie uitnodigen op 20 December op onze hoofd zetel ( Hoogstraat 46 Bazel 9150 " patsactivity center " )

Het gaat om de 1ste vergadering van onze federatie de NSMB met de atleten ( dit zal een jaarlijks gebeuren zijn 1 a 2 x per jaar )

Hier kan elke atleet zijn zeg doen en in de groep gooien en word er sammen naar een beslissing / Oplossingen gezocht.
Lidmaatschappij zo wel voor actieve leden als non-actieve leden ( zo wat het zelfde als bij NABBA & IFBB )

Punten dat te bespreken zijn ;

NSMB ( Lid geld , voordelen , Events , Verplichtingen )

Sterkste man 2008

Sterkste Man 2009 + De voorrondes voor de sterkste man van Belgie
- De 1ste 6 van 2008 gaan door naar 2009
- De 1ste 6 van de voorrondes 2009 gaan door naar de finale 2009 ( SMV Belgie )
- Wedstrijden Nationaal en Internationaal

Toekomst Sterkste man

Het zou leuk zijn zeker hier op te reageren vrienden want er staan grote veranderingen voor de deur op gebied van De Sterkste Man in
Belgie toe ( Media , Sponsor , Pattenten , enz ... )
Het liefst hebben we graag een mail of een Belletje dat je zeker komt .
In December komt dit ook nog eens op onze web-site + NSMB Forum ( Sterkste man van Belgie NSMB )

zoals we al zeiden zouden we zeker de jongens er bij willen hebben die zelf les geven op Sterkste man gebied .
( Bv . Wim Jammear , Joeri Polfliet , Jimmy Laureys , Steven Mestdagh )
( Kan het zijn dat jij nog mensen of Belgische atleten kent die dit zou intresseren stuur maar door )

Alvast bedankt en we hopen op jullie massale toekomst en Bevestiging.
( kan vestuur worden naar Laureys-vanbossche@telenet.be of info@patsactivitycenter.be , duidelijk u naam te vermelden )

Met vriendelijke groeten

NSMB
Nationale Strong Man Belgium

misschien dat je hier beter even ander topic voor opent?

Ik zou best wel wat doping kunnen gebruiken :D met mijn 60kilokes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven