AndroidHealthClinic

Uitslag dopingcontrole Sterkste Man van België???

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe ?

allemaal leuk en wel ? dus jarenlang verdergaan met de dubbelzinnige houding, het mag niet, het kan soms, het kan, het mag voor sommigen, het mag niet zolang ze maar niet kunnen achterhalen wat ik slik, het mag buiten het seizoen ?

Ik denk dat er maar twee standpunten mogelijk zijn NIET of WEL

nee, allemaal leuk en wel maar als ge top wilt worden ( elite ) moet ge er toch aan geloven hoor. Zie naar gasten gelijk Wildauer Martin, 400kg deadlift, loopt me 400kg yoke, 160kg log, stones tot 190kg gooit ie gewoon erop. En dan aan 19 jaar, hoe kunt ge daar tegenop als naturel?

Ja, ik zal nooit een Mariusz Pudzianowski worden, laat staan een Jimmy Laureys, zo sterk. Maar dat is ook niet mijn betrachting en ik wil er zeker mijn gezondheid niet voor laten. Er zijn toch wat topatleten die vervroegd het loodje leggen of om gezondheidsredenen onmiddellijk moeten stoppen. Ik hoor verhalen van voormalige BB die hoge toppen haalden, slikten en spoten, nu verziekt zijn en hun dagen vullen met doktersbezoeken.

nja bodybuilders en strongman zijn 2 verschillende dingen

Bb st

doping is doping en even nefast voor Strongman als BBer, het enige verschil met BB is dat de Belgische Strongman scene tamelijk drugvrij is, terwijl het in BB middens op topniveau meer verspreid is.

ge moogt ni naïef zijn, doping is er nu eenmaal en da gade ni weg krijgen

En daarom moet alles maar toegestaan worden? Dat slaat helemaal nergens op.

toestaan niet maar er wordt altijd zo'n drama rond gemaakt terwijl strongman niet eens een officiële sport is, tis gewoon belachelijk.

En met gans dat drugfree gedoe geeft ge den indruk da iedereen da er nie bijzit een gebruiker is, althans das mijn mening

naief

Ge moogt nie naief zijn, geef me namen, ik ken ze niet en ik spreek me over niemand uit, diegene die ik ken durf ik te stellen dat ze niet nemen.

Realiteitszin. Dan moeten we verder doen met die dubbelzinnige houding, het mag, het mag niet, het mag, het mag niet, het mag, het mag niet, hij mag, hij mag niet, dat is KETNET.

De scene moet een duideljk standpunt innemen in haar eigen belang.

alles toegestaan? dat heb ik ook niet gezegd
maar zelfs met controles zijn er nog zoveel mogelijkheden om te gebruiken...
100% drugfree bestaat niet
zelfs sommige hoestsiroopjes of neussprays staan op de dopinglijst in belgie dus ja, zelfs ik had al een positieve test kunnen afleggen

Voor diegene die het nog niet weten.. Sinterklaas bestaat ook niet !

Ook vroeger allemaal naar Rambo gekeken ? The American Hero... miljoenen hun voorbeeld ? ook fake.. Hulk Hogan wat een topper, miljoenen verdiend erdoor en door heel het land op hande gedragen.. ook fake... Chippendales.. zelfs ook fake..

Muscle and Fitness, uit de handel halen.. allemaal fake..

Stop met deze topic aub.. heeft geen nut.. die meningen verschillen teveel.. Of je pro of contra bent.. Het blijft een onuitwisbaar fenomeen in de sport..

De makers van antivirus programma's kunnen ook niet leven zonder hackers. en anders gooien ze er zelf wel wat op de markt..

Life sucks but I can't help it.. I try to survive..

Prettig weekend iedereen

pervers mannetje jij toch.... op dit uur kijken er nog kinderen he

Ik weet het.....:sad:

Het is een ziekte......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven