XXL Nutrition

Uitslag van vrijdag de 13de

missy

Novice
Waardering
0
Wat vonden jullie van de uitslag ??
en degene die zijn geweest wat vonden jullie van de wedstrijd??
Er is veel over de wedstrijd hier gepost maar niet zoveel over de uitslag!!
Ik zelf vind het een topprestatie van simon om zo terug te komen en geofrey is ook goed bezig en natuurlijk Fouad weer een topprestatie tussen deze zware jongens.
Jammer van Jan Pieter want die was volgens vele hier een kanshebber!!!!!

:D

ik vond dat ze het zeeer goed gedaan hebben met zn allen!! vooral Richard Van Der Linden!! die man wordt een grote kanshebber in de sterkste man wereld!!
Evert Kreuze ging ook goed 6e geworden!!
vond t jammer van Jan Haaring maar toch ook goed gedaan!!
die Arno Louwsma was ook goed vooral timberwalk ik heb m gezien hoe ie t deed t ging langzaam maar wel ver!!
ennuh missy was jij dr ook?

ik vond arno helemaal niks :S sorry dat ik et zeg hoor :(
maar ik vond et een top prestatie van richard van der linden egt waar en natuurlijk mien moatie robin bos :D top hoor die man is egt bere sterk en presteert vaak op wedstrijden goed en ik denk dat hij aankomend jaar ook zeker gaat stunten bij de sterkste man van nl want hij is er zeker bij

Ik ben tevreden met m'n eigen prestatie. Zolang ik nog lekker kan meedraaien blijf ik het leuk vinden. Heb wel steeds meer dat ik vindt dat ik alle onderdelen moet kunnen, daarom niet tevreden over de boom en de carcircle. Maar ik heb nooit beweerd over mezelf of zal nooit beweren dat ik een topper ben. En die 10e plek was precies wat ik van te voren in gedachten had.

En Missy.....kan jij een tipje van de sluier oplichten.....wie ben je, bij wie hoor je?

Hallo sterkste man fans en atleten.

Heb vandeweek uitgebreid al jullie post zitten lezen en heb toch maar besloten om me ook is aan te melden.

Zag dat jan hier ook vaste gast was. Was een leuke en pittige wedstrijd wedstrijd de dertiende. Ben het helemaal met jan eens als we het hebben over de boomstam. Erg zwaar was deze, maarja daarom is het ook mijn allerzwakste onderdeel. Verder ging het wel aardig. Ben rustig op de weg terug en hoop nog meer leuke wedstrijdjes mee te kunnen pikken om er dan volgend jaar nog harder tegenaan te gaan.

Groetjes

Michel ?

ja volgens mij wel :D

goede prestatie hoor in vroomshoop :D super

Terug
Naar boven