Fitness Seller

Uitslagen WK Powerliften (IPF)

Damn, dat moeten leuke kampioenschappen zijn! Allemaal zo dicht bij elkaar...kunt ge als belg u niet aansluiten bij de nederlandse ipf:)

Dit weekend was het BK powerlifting voor juniors en masters. Zo te horen was er weer een massale opkomst...de beste junior heeft 210kg squat gemist...niveau lag dus ook zeer hoog:) maaja ze zoeken het zelf hé. Toch wel 0 deelnemers van Merchtem:). Brugge had een paar atleten maar er is daar geen enen die 100kg drukt denk ik, waar gaat dat naartoe met die mannen...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
munk zei:
Damn, dat moeten leuke kampioenschappen zijn! Allemaal zo dicht bij elkaar...kunt ge als belg u niet aansluiten bij de nederlandse ipf:)

In nederland dien je dan lid te zijn van de Nederlandse Powerliftingbond (NPB) en om voor Nederland uit te komen dien je in het bezit te zijn van een Nederlands paspoort.

Kan je niet via de Belgische bond tillen voor EPF en IPF wedstrijden.

Zie hieronder gegevens (volgens de IPF site):

BELGIUM

Royal Belgian Weightlifting Federation

President Thierry Zutterman

Kongostraat 44

8310 Brugge

Belgium

Phone: +32-50-358070

General Secretary Myriam Busselot

Rue de la Procession 55

7850 Petit-Enghien

Belgium

Phone/Fax: +32-2-395-63-27

Email: m.busselot@skynet.be

Homepage: [Link niet meer beschikbaar]

héhé, Thierry was zowat mijn coach toen ik begon met powerliften. Het probleem in België is dat ze niet vooruit willen. Misschien kan ik mijn minima behalen voor de kampioenschappen in een wedstrijd in het buitenland dan. In België doe ik geen wedstrijden meer voor de ipf

• Topic Starter Topic Starter
munk zei:
héhé, Thierry was zowat mijn coach toen ik begon met powerliften. Het probleem in België is dat ze niet vooruit willen. Misschien kan ik mijn minima behalen voor de kampioenschappen in een wedstrijd in het buitenland dan. In België doe ik geen wedstrijden meer voor de ipf

Dat is jammer om te lezen en waarom zou jij geen open wedstrijd in het buitenland kunnen om je minima te tillen? Volgens mij hoef je het alleen aan te vragen, want de bond dient je eventueel wel in te schrijven voor een EPF/IPF wedstrijd. Succes :)

Terug
Naar boven