MuscleMeat

Uitzending 6 dec. K-1 world GP finale?

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Weet iemand op welke zender de K-1 finale wordt uitgezonden?

Eurosport?

Zou het namelijk voor geen goud willen missen.

Volgens mij zendt sbs6 dit uit.

• Topic Starter Topic Starter
23:15 SBS 6 Sport: K-1 World GP 2008 Finalwaarin een verslag van de K-1 World GP 2008 Final vanuit Yokohama, Japan. Alle finalisten ruiken hun kansen, want de Nederlander Semmy Schilt, die de laatste drie jaar won, is er dit keer niet bij. Het is nu aan zijn landgenoten Aerts, Hari, Zimmerman en Bonjasky om de titel in meest prestieuze klasse weer naar Nederland te krijgen.

Denk niet dat het live is .. :( Zou het liefst gewoon alles zien.

Uitzendingen van SBS 6 ben k niet zo kapot van. Het is natuurlijk super dat een zender als SBS aandacht geeft aan de sport, maar er word vaak erg veel weg geknipt door de mensen bij SBS 6 erg jammer altijd.

Uitzendingen van SBS 6 ben k niet zo kapot van. Het is natuurlijk super dat een zender als SBS aandacht geeft aan de sport, maar er word vaak erg veel weg geknipt door de mensen bij SBS 6 erg jammer altijd.
100% mee eens.

Weet niemand waar je t live kan bekijken? En anders hoe laat het evenement onze tijd begint ?

100% mee eens.

Weet niemand waar je t live kan bekijken? En anders hoe laat het evenement onze tijd begint ?

Begint rond 10:00 uur Nederlandse tijd. Live kijken kan thuis via een streaming. Vraag me niet hoe... maar misschien is het leuk om op een sportschool te kijken. Ook als je daar normaal niet komt.

Aerts natuurlijk.

Hari vecht overigens voor Marokko, dus dat stukje klopt niet.

818225842_to_081206final.gif

Zou echt ziek zijn als badr tegen remy gaat. En dat ie dan wraak neemt. Vorige bonjasky-hari gevecht was echt goed dus zou mooi zijn als ze weer tegenover mekaar zouden komen te staan.

ga zkr kijken super spanned

ben benieuwd wat Aerts tegen badr hari gaar toen

Hoe Aerts eindelijk Schilt terug pakte... heerlijk!!! Eindelijk die prutser eruit, kan alleen maar zijn knieen optillen met zijn 212 cm.
Aerts gaat zijn 4e titel pakken en staat daarmee gelijk met Hoost. Die man is niet kapot te krijgen. Zolang staat hij al aan de top van K1.

Ik ben 100% voor Hari, Echt top jonge top klasse.. Uitstekende techniek (ik ga ook traine waar hij begon in A'dam noord)
Train nu in west ook goed enzo

Maarja Badr hari met zeen 197 en 105kg (ong) en echt sublime techniek gaat zeker winnen!!

Aerts gaat echt wel winnen van Hari! He's da man!

Peter Aerts gaat winnen... maar tegen wie moet hij vechten?
Peter Aerts vs. Badr Hari
Peter Aerts vs. Errol Zimmerman (hij maakt appelmoes van Teixeira)
Peter Aerts vs. Ruslan Karaev

Aerts zal wat mij betreft gaan winnen. Al gun ik het Le Banner ook wel eens. Hij is er altijd bij maar het is nog nooit echt iets geworden.

De Meester pakt hem weer, en gaat dan met pensioen.

Terug
Naar boven