MuscleMeat

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

Deze week 10 kg hiervan gekocht, en heb er zeker geen spijt van! Erg lekker in combinatie met Whey Perfection aardbei!

Ik schrok vanmorgen, alweer mijn laatste zak oats!!!!
Morgen gauw nieuw bestellen...
Halve zak per dag gaat zeker hard!!
#grootafnamevoordeel?? :rolleyes::p;)

Ja ik kan je probleem delen man. In de cleanbulk zit ik op 650gr carbs per dag, nu haal ik het meeste wel uit me kip met rijst, maar heb toch 2 keer Oats met Whey. Perfecte voeding!0
Maar ik kom dan al snel op 5 scheppen oats per portie uit :D

Gelukkig zijn die zakken voordelig geprijsd bij BnF :)

Ik schrok vanmorgen, alweer mijn laatste zak oats!!!!
Morgen gauw nieuw bestellen...
Halve zak per dag gaat zeker hard!!
#grootafnamevoordeel?? :rolleyes::p;)

Ja ik kan je probleem delen man. In de cleanbulk zit ik op 650gr carbs per dag, nu haal ik het meeste wel uit me kip met rijst, maar heb toch 2 keer Oats met Whey. Perfecte voeding!0
Maar ik kom dan al snel op 5 scheppen oats per portie uit :D

Gelukkig zijn die zakken voordelig geprijsd bij BnF :)

Laat maar komen die bestellingen mannen! Zoals altijd staan onze sterkste inpakkers alweer klaar om de kilo's oats in te pakken! :cool:

Uitstekend product echt een aanrader.
Zeker ook goed om er eigen weightgainers mee te maken die naar mijn mening ook veel beter smaken.
Dit is mijn recept van mijn eigen ''Nutrition Shake'': ~950kcal

- 500 ml halfvolle melk
- 100 gram ultra fine oats
- 250 gram magere kwark
- 25 gram whey proteine naar smaak(zelf gebruik ik strawberry, ananas of pistache)
- 1 frozen banaan

perfect voor bij het opstaan en direct na de training.

Uitstekend product echt een aanrader.
Zeker ook goed om er eigen weightgainers mee te maken die naar mijn mening ook veel beter smaken.
Dit is mijn recept van mijn eigen ''Nutrition Shake'': ~950kcal

- 500 ml halfvolle melk
- 100 gram ultra fine oats
- 250 gram magere kwark
- 25 gram whey proteine naar smaak(zelf gebruik ik strawberry, ananas of pistache)
- 1 frozen banaan

perfect voor bij het opstaan en direct na de training.

Goed om te lezen dat je een tevreden klant bent :)
Leuk dat je het recept deelt, zeker de moeite waard om eens uit te proberen!

Ultra Fine Oats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Lekker spul, geen grove stukken meer zoals bij normale havermout! Een snelle manier om toch kcal en carbs binnen te krijgen. Tijdens mn bulk in elke shake! en tijdens het trainen als ik af begin te zwakken voor wat energie!

Lekker spul, geen grove stukken meer zoals bij normale havermout! Een snelle manier om toch kcal en carbs binnen te krijgen. Tijdens mn bulk in elke shake! en tijdens het trainen als ik af begin te zwakken voor wat energie!

Inderdaad erg gemakkelijk! Op zoveel manieren te gebruiken :) Ik vind dat Ultra Fine Oats standaard in je stack moet zitten eigenlijk.. :D

Bart

Ik schrok vanmorgen, alweer mijn laatste zak oats!!!! Morgen gauw nieuw bestellen... Halve zak per dag gaat zeker hard!! #grootafnamevoordeel?? :rolleyes::p;)

Hahah herkenbaar, ene moment bestel je 10 zakken.. en dan denk je chippssss laatste zak :eek:

geen dag zonder, echt super deze oats :D

Hahah herkenbaar, ene moment bestel je 10 zakken.. en dan denk je chippssss laatste zak :eek:

geen dag zonder, echt super deze oats :D
Havermout is de basis voor elke bodybuilder:cool: Ik gebruik het zelf ook dagelijks! :zuip: Lekker, vullend en is makkelijk in te nemen.

Ralf

Havermout is de basis voor elke bodybuilder:cool: Ik gebruik het zelf ook dagelijks! :zuip: Lekker, vullend en is makkelijk in te nemen.

Ralf

Met Ultra Fine oats heb ik mijn eerste echte gains gemaakt.

Was nog niet zo een held ik koken toen der tijd en nam 5 shakes per dag met wat whey er door.
Ging als een speer :D

Dikke aanrader voor de wintermaand is trouwens mixen met Granny's Apple Pie Whey! Snufje kaneel extra erbij en het lijkt net alsof je een appeltaart in de blender hebt gedaan en op drinkt.

Echt te lekker voor woorden :D

Was nog niet zo een held ik koken toen der tijd en nam 5 shakes per dag met wat whey er door.
Ging als een speer :D

Dikke aanrader voor de wintermaand is trouwens mixen met Granny's Apple Pie Whey! Snufje kaneel extra erbij en het lijkt net alsof je een appeltaart in de blender hebt gedaan en op drinkt.

Echt te lekker voor woorden :D

Oats, wie is er niet groot mee geworden? :D
Je kunt merken dat het winter is. De winterse smaken worden ineens een stuk vaker verkocht, waaronder inderdaad de Granny's Apple Pie :)

Oats, wie is er niet groot mee geworden? :D
Je kunt merken dat het winter is. De winterse smaken worden ineens een stuk vaker verkocht, waaronder inderdaad de Granny's Apple Pie :)

Hmm die moet ik maar eens proberen dan!

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Ben je nu BB-chefkok?? ;) :D:D

Lijkt mij een goed product heb het in middels ook besteld,en ga het binnen kort gebruiken.
Mede door de tips hier boven omschreven!:D

Lijkt mij een goed product heb het in middels ook besteld,en ga het binnen kort gebruiken.
Mede door de tips hier boven omschreven!:D
Ultra Fine Oats is een must voor iedere sporter. Je kan er eindeloos mee varieren en handig om even snel in je shake te gooien. Zodat je altijd je massa-shake :1e: bij de hand hebt:eek:

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor je lichaam
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Een product waar ik super tevreden mee ben. Het is snel te bereiden, perfect voor bij de whey, drink makkelijk weg, neemt snel op en de prijs is super netjes. Dit is iets wat ik al jaren dagelijks gebruik rond een uur of 4 in de middag :)

Terug
Naar boven