MuscleMeat

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

Lekker spul! Op welke tijd kan ik het het beste innemem?
Ik neem het nu een uur voor het trainen en een uur na het avondeten..

Er is geen 'beste tijd', het zijn gewoon fijne havervlokken. Een complexe koolhydraat die nu sneller opgenomen wordt. Betreft een koolhydraatbron, dus kan je op elk tijdstip in principe gebruiken.

Ben zelf zo tevreden dat ik al een zak of 4 op voorraad heb liggen.

Indd haha :D Altijd wel 2/3 zakken op voorraad in de gangkast liggen van deze oats. Handig en lekker :thumb:

Na mijn krachttraining neem ik men shake met whey kan het kwaad als ik dan ook men oats neem. Ik heb hier gelezen dat snelle carbs beter niet genomen worden voor cardio. Mijn excuses als deze vraag hier niet thuis behoord. Mvg

Top product en echt super fine. Mix het door mijn wheyshake en dat is prefect en soms ook een snel ontbijt als ik haast heb.

Ben zelf zo tevreden dat ik al een zak of 4 op voorraad heb liggen.
Top product en echt super fine. Mix het door mijn wheyshake en dat is prefect en soms ook een snel ontbijt als ik haast heb.
Ultra Fine Oats is inderdaad echt super! Naast de goede voedingswaarden heeft het ook tal van goede micronutriënten. Vandaar je heel veel mensen altijd havermout/oats ziet gebruiken :) Het is daarom ook een voordeel dat we het zo goedkoop kunnen aanbieden :thumbs:

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Makkelijker meer spiermassa
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Ralf

Weer gekozen al free gift bij me bestelling, ideaal product :D :D

Die nieuwe verpakkingen zijn echt top!
Heb 10 zakken besteld. Gaat vanzelf wel op (5kg)

Maar wel een verbetering tov die vorige zakken.
Die oude wilde nog wel eens lekken, me pakje was toen opgemaakt door de post omdat ie poeder lekte :roflol:

Die nieuwe verpakkingen zijn echt top!
Heb 10 zakken besteld. Gaat vanzelf wel op (5kg)

Maar wel een verbetering tov die vorige zakken.
Die oude wilde nog wel eens lekken, me pakje was toen opgemaakt door de post omdat ie poeder lekte :roflol:

Is de inhoud/samenstelling ook gewijzegd of is die hetzelfde?

zinken deze niet naar de bodem van je shakebeker als je het met whey mixt?

Mixt helemaal met melk enzo

Ik gebruik het altijd voor mijn protein pannenkoek:

2 doseringen Protein shake
1/4 cup fine oats van B&F
2 thee lepel kaneel
2 ei-witten

Melk toevoegen tot de juiste dikte.

Laag vuur bakken.

Ik gebruik het altijd voor mijn protein pannenkoek:

2 doseringen Protein shake
1/4 cup fine oats van B&F
2 thee lepel kaneel
2 ei-witten

Melk toevoegen tot de juiste dikte.

Laag vuur bakken.

Deze ga ik proberen!!! :D

Zie alleen net dat de oats in de aanbieding is. Net te vroeg besteld :cool:

1kg Oats, 1kg Rice powder en 2kg Whey in een grote emmer roeren, en daar is mijn eerste ontbijt en tevens afsluiter van de dag. Top spul!

Je eigen gemaakte weightgainer dus... Sounds good man ;)! Oats kunnen sowieso bijna overal doorheen voor wat extra kh :)

Ben nogal snel door mijn voorraad heen dus zou je eventueel overwegen om de oats in zakken van 5 kg te verkopen?
Bestel ze gewoon per 10 kilo. Heb je dat probleem niet heel snel ;)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

1kg Oats, 1kg Rice powder en 2kg Whey in een grote emmer roeren, en daar is mijn eerste ontbijt en tevens afsluiter van de dag. Top spul!
Ik mix het dan liever per shake, weet je precies hoeveel er per shake inzit.
Een beetje gemalen kokos en wat kaneel is ook heerlijk erdoorheen. Daarnaast verbeterd kaneel ook nog eens de werking van insuline in je spiercel. Kokos stimuleert de opname van voedingsstoffen.

Winwin situatie lijkt mij

Bestel ze gewoon per 10 kilo. Heb je dat probleem niet heel snel ;)

Same here.
Bestelde ze altijd per 7 a 8 zakken :D

Met die oude verpakkingen was er ooit 1 lek gegaan en kwam er blijkbaar poeder uit de doos.
Ik kreeg het pakketje namelijk opengemaakt en opnieuw dichtgemaakt binnen met daarop een soort onzin tekst van:

De verpakking was tijdens het vervoer kapot gegaan, wij hebben deze opnieuw ingepakt zonder te kijken wat er in de doos zat. bla bla. :D

Die sukkel bij de post hoopte gewoon de nieuwe held van afdeling te zijn die 4kg coke onderschept had :roflol:

Terug
Naar boven