Fitness Seller

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

Same here.
Bestelde ze altijd per 7 a 8 zakken :D

Met die oude verpakkingen was er ooit 1 lek gegaan en kwam er blijkbaar poeder uit de doos.
Ik kreeg het pakketje namelijk opengemaakt en opnieuw dichtgemaakt binnen met daarop een soort onzin tekst van:

De verpakking was tijdens het vervoer kapot gegaan, wij hebben deze opnieuw ingepakt zonder te kijken wat er in de doos zat. bla bla. :D

Die sukkel bij de post hoopte gewoon de nieuwe held van afdeling te zijn die 4kg coke onderschept had :roflol:

Je kan t allicht proberen te snuiven denk alleen dat het effect een tegenvaller zal zijn ;)

Hier ook elke dag in mijn ''schema''
Echt helemaal top, goeie kwalteit, maken mn shakes nog lekkerder en gelijk ook een goeie toevoeging.

ook paar leuke bak recepten mee gevonden.. binnenkort ook maaris proberen

Dacht ben te laat maar actie geldt nogsteeds! Topper weer 4 zakken halen :thumb:
Echt helemaal top, goeie kwalteit, maken mn shakes nog lekkerder en gelijk ook een goeie toevoeging.

De Ultra Fine Oats werd ontzettend goed ontvangen en hebben daarom ook besloten deze in de SLANK & FIT SUPERSALE te doen. Daarom nogsteeds voor een scherpe prijs van 1.75 euro per kilo :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Fine Oats zit in de basis van elk bodybuilding dieet. Altijd goed! :)

Jep! Gooi bijna overal een schepje extra doorheen tegenwoordig :) heerlijk, makkelijk en voedzaam!

Morgen is de actie nog geldig ?

Vind het niet lekker, gooi dan 50 gram door me glas heen naar niet te zuipen.. nu 100 gram door pannenkoeken beslag kijke of het zo jaar binnen te krikgwn is

Vind het niet lekker, gooi dan 50 gram door me glas heen naar niet te zuipen.. nu 100 gram door pannenkoeken beslag kijke of het zo jaar binnen te krikgwn is

Mengen met je eiwitshake, wel voldoende water doen.
Mijn ontbijt is 200 gram ultra fine oats met 2 scoops Whey perfection en 400cc water.

Prima oplosbaar met melk en whey. Makkelijk, snel en voedzaam.

Ook ik heb eindelijk een manier gevonden waarop het binnen te houden is. Vind havermout en havermeer van zichzelf echt smerig, maar als calorie-rijk tussendoortje mix ik nu 50 gram oats met 250ml chocolademelk. Door de chocoladesmaak geen last van de - door mij smerig gevonden - smaak.

Had ik eerst 5 zakken nu net mn laatste geipend, shit gaat sneller dan ik dacht.. Superproduct :)

Als ik er nog 1 in de gangkast heb staan (is ook 1 in de keuken) bestel ik er altijd weer 5 :D Dan voorkom ik dat ik leegben haha, gaat te hard namelijk :roflol:

Oats zit standaart in elk BB dieet he!

Ultra Fine Oats gebruikt iedere bodybuilder. Wij willen het daarom ook de beste kwaliteit havermout tegen een scherpe prijs aanbieden.

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven