XXL Nutrition

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

Top product ! Zit standaard in mijn ontbijtshake en post-workout.
Gaat hier minstens 2 kg per week in :D

Ik gebruik nu voor het eerst de Ultra Fine Oats, ik doe het 's ochtends in mijn (ontbijt)kwark, en post workout in mijn proteinshake, het doet volgens mij z'n ding wel, het herstel na een goeie legday ging beter IMO.

Ik gebruik nu voor het eerst de Ultra Fine Oats, ik doe het 's ochtends in mijn (ontbijt)kwark, en post workout in mijn proteinshake, het doet volgens mij z'n ding wel, het herstel na een goeie legday ging beter IMO.

Het is idd een goede bron van koolhydraten! Voordeel vind ik ook in tegenstelling tot bijvoorbeeld Brinta is dat het niet dik en hard wordt als je het even laat staan.

Ultra Fine Oats bevordert inderdaad het herstel. 'Het doet zijn ding' absoluut :D

Het is idd een goede bron van koolhydraten! Voordeel vind ik ook in tegenstelling tot bijvoorbeeld Brinta is dat het niet dik en hard wordt als je het even laat staan.

Brinta wordt inderdaad cement na verloop van tijd. Ultra Fine Oats blijft gewoon lekker zichzelf :grinny:

Bart

Brinta kon ik heel goed op bulken, maar het mengt best waardeloos met kwark, nu ik wat vetjes kwijt wil, zorgt ik een betere bron van koolhydraten.

Zit standaard in elk ontbijt hier! Gaat ontzettend vlot binnen ook, vooral t.o.v. Brinta. Die heb ik na 1 keer proberen vaarwel gezegd :D. Krijg van UFO ook een fijn en redelijk lang verzadigd gevoel.

Hahaha hoeveel bakjes Brinta ik wel niet weg gegooid had omdat me melk net te heet was of ik net de dik aanmaakte. :D Nu altijd oats met whey. Much better!
Ik eet het beide, maar melk te heet? Deed jij het opwarmen in een pannetje? En nooit Brinta afgewogen zodat je altijd dezelfde hoeveelheid pakt? Ik heb er namelijk nooit problemen mee.
Brinta vind ik zelf fijner om te pakken omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt iets eet. Maar die ultrafine oats gaan de laatste tijd ook bijna altijd in mn shake.
Binnenkort weer bij bestellen:)

Ik eet het beide, maar melk te heet? Deed jij het opwarmen in een pannetje? En nooit Brinta afgewogen zodat je altijd dezelfde hoeveelheid pakt? Ik heb er namelijk nooit problemen mee. Brinta vind ik zelf fijner om te pakken omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt iets eet. Maar die ultrafine oats gaan de laatste tijd ook bijna altijd in mn shake. Binnenkort weer bij bestellen:)

True that,

Met brinta in warme melk heb je met 50gr brina al een heel bord vol! Hele maaltijd

We hebben momenteel een mooie scherpe deal lopen met de Ultra Fine Oats! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor je spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Ralf

Terug