XXL Nutrition

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

We hebben momenteel een mooie scherpe deal lopen met de Ultra Fine Oats! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor je spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Ralf

Mijn keukenkast puilt alweer uit van de 14 kilo oats die ik erbij gepropt heb :D:D;)

Is dit zijn geld waard in vergelijking met normale havermout waar je 40 cent voor betaald en die ook fine wordt in de blender?

Is dit zijn geld waard in vergelijking met normale havermout waar je 40 cent voor betaald en die ook fine wordt in de blender?

Ja, ik deed het eerder ook zoals jij zegt. Ten eerste scheelt het een handeling en ten tweede vind ik de smaak beter.

Klopt, die pakken van de supermarkt vind ik echt niet te eten. En de structuur is heel anders. Zit ook meer vet in geloof ik.

Fine oats is echt mega.. voor de afwisseling is Crownfield volkoren 7 granen ook top!

Laatst bewerkt:
komt deze binnenkort weer in de aanbieding? kan wel weer wat gebruiken

heb laatste keer 10 kg gekocht

komt deze binnenkort weer in de aanbieding? kan wel weer wat gebruiken

Wanneer de Ultra Fine Oats in de aanbieding komt kan ik nog niet zeggen, maar het is een kwestie van tijd. We stunten heel vaak met de prijs van de oats :)

Als ze in de aanbieding zijn moet je gewoon groot inkopen. Maar nu vind ik ze bij body en fitshop sowieso super goedkoop t.o.v bijc XXL. Daar betaal je 16,95 voor 5kg tov 12,50 bij BnF

Laagste prijs garantie :cool: Goede kwaliteit voor een lage prijs :thumb: Laat die bestellingen maar komen!

heb laatste keer 10 kg gekocht

Ik heb er nog steeds last van mijn rug van, pff.. :D

Bart

ik wacht op een aanbieding, dan gaan er ook weer 15 zakken deze kant op.

Ik zal een balletje opgooien. Helaas is het niet aan mij om te bepalen wanneer en wat er in de sale komt :p maar zoals ik hierboven al zei, we strooien erg vaak met leuke sales omtrent de oats :cool:

Bart

Wacht nog maar even tot mijn voorraadkast bijna leeg is ;) zit inmiddels op 10kg :D

Terug
Naar boven