XXL Nutrition

Umm ik kom me voorstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Umm is niet geadviseerd wou ik doen na beetje te lezen over fitness en hier te kijken

Ik kan niet meer dan 4 dagen tegenwoordig doordat ik een hond nu heb

Minder kan ook hoor, met 3 dagen kan je net zoveel bereiken.

Ik ben niet in to the ub/lb schema’s, maar er zal vast nog wel iemand anders reageren. In de basis zou ik iets als dit doen:
LB
Squat
(Romanian) Deadlift
Calfraises
Iets voor je buikspieren

UB
Bechpress
Bent over row
Overhead press
Pulldown
Facepulls

umm meerdere deels van die oefeningen ken ik eerlijk gezegt niet oh umm mag ik vragen wat jij fijn schema vind?

3 keer in de week fullbody, ik ben eigenwijs dus ik volg niet echt een bestaand schema. Als ik iets moet aanraden zou dat Greyskull LP zijn, lijkt je dat niets, dan is Stronglift 5x5 iets waar veel mee beginnen, maar ik vind dat niet goed schema om vele maanden te blijven doen.

Ik vind eerlijk gezegt 4-5 oefeningen beetje weinig nou ken ij bijn:angstig:a al die oefeningen niet

Ik wil graag wel om zoveel tijd nieuw schema.
Umm ik vind moeilijk om aan niew schema te houden al snel doe ik iets wat niet bij schema moet.
Umm ik weet niet wat je bedoelt met greyskull of stronglifts moet ik gaan kijken.
Fullbody mischien ik weet niet ik zou wel liever 4x in week willen.ik wil je bedanken voor je reacties ik ga nu slapen sorry hoop je niet erg vind ik vind fijn wat hulp krijg eingenlijk al 5 van oefeningen je zei ken ik niet

Via YouTube filmpjes kun je eventueel bekijken hoe je bepaalde oefeningen met de juiste techniek kan uitvoeren. Techniek is zeer belangrijk, mede om blessures te voorkomen.

Heel erg bedankt ik vind heel fijn dat ik geholpen word.

Graag gedaan, de meeste beginners zitten met dit soort vragen.

Umm, welkom en succes zou ik umm zeggen!

• Like
Waarderingen: Inb4
Umm ik heb een fullbody schema gekregen en die volg ik nu, teminste dat probeer ik

Terug
Naar boven