AndroidHealthClinic

underground nutrition insane test

nielsvt

Cool Novice
Waardering
1
Heej, Ik wil binnekort een aan me 2e kuurtje beginnen. En ik kreeg laats insane test van underground nutrition aangeboden.

[Link niet meer beschikbaar]

Maar ik kan hier voorderest niets over vinden op internet.
Ik heb al het een en ander nagevraagd. En op het potje staat het volgende: 17a dimethyl etiocholan.

Is dit dan methyl testosteron?

Heeft er toevallig iemand meer info over dit spul?

Mvg

Niet doen man, gewoon de gebruikelijke merken/spulletjes pakken.

Euhm... Dit is een testbooster?

Het is of Methyl-Drol of superdrol. Google de naam maar; etiocholan is trouwens een oude naam voor 5a-androst.

Ik gok op superdrol 17a-dimethyl-5a-androst-3-one,17b-ol of dus 2a-17a-di-methyl-etiocholan-3-one,17b-ol

Dit is geen test booster maar een echte AAS die valt in het grijze gebied dat op deze site besproken wordt in het prohormonen topic. Het is het meest zware prohormoon wat te krijgen valt. Stel je vraag in het prohormonen topic als je beter antwoord wil. Hier maken ze vooral geintjes over de naam superdrol, al jaren.

Dosis is 10-20mg voor 3-4 weken nakuren met nolva. Spul is behoorlijk slecht voor de lever. Daarom niet stacken met andere middelen. Ik voelde me vrij verrot onder dat spul.

Laatst bewerkt:
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat ze op de website nergens hebben staan wat de actieve werkzame stoffen zijn. Als je daar dus besteld, heb je geen idee wat je in huis krijgt. Ik zou er in ieder geval niet zo snel iets bestellen, dan doe ik dat liever bij de bekendere webshops in de UK.

Kijk in ieder geval uit met Superdrol zoals Ymir aangeeft, het is de zwaarste PH die er op het moment is.

Ik vind het overigens wel erg vreemd dat ze op de website nergens hebben staan wat de actieve werkzame stoffen zijn. Als je daar dus besteld, heb je geen idee wat je in huis krijgt. Ik zou er in ieder geval niet zo snel iets bestellen, dan doe ik dat liever bij de bekendere webshops in de UK.

Kijk in ieder geval uit met Superdrol zoals Ymir aangeeft, het is de zwaarste PH die er op het moment is.

Dat dacht ik ook al, daar bestel je dus echt steroiden alsof het een pot whey is. Ik zou daar ook niks bestellen. Kies je bewust voor prohormonen zoek in het PH topic naar goede verkoop plekken in de UK als predator, powermyself....

• Topic Starter Topic Starter
Harstikke bedankt voor de info. Maar dit ga ik dus mooi niet gaan gebruiken
Dan ga ik liever een kuurtje test only doen.

Harstikke bedankt voor de info. Maar dit ga ik dus mooi niet gaan gebruiken
Dan ga ik liever een kuurtje test only doen.

Verstandig en voor de lezer die superdrol wel wat lijkt zoek in de UK een goede leverancier en niet die van de link van TS.

enne je weet waar de karma knop zit toch?

Terug
Naar boven