Fitness Seller

Undestor

coureur

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben op zoek naar meer informatie ivm UNDESTOR

Ik heb gehoord dat dit prosuct slecht 6 a 7 uren op te sporen is bij dopingcontrole.
Hoe kan ik dit product best gebruiken?
Waar kan ik het vinden?
Is een nakuur nodig?
Wat is de juiste detectietijd?

Kan iemand me helpen
Alle info welkom

Ik ben op zoek naar een middel dat mijn kracht verhoogd en toch niet lang opspoorbaar is. Zijn er zo'n middelen op de markt?

grtz

Is andriol zou dan liever voor test propionate gaan of een andere oral...van die detectietijden weet ik niet. Hoe je eraan moet komen is een supplier vinden, gebruiken is gewoon de caps in nemen geloof dat ze iets van 40 mg zijn maar je hebt er vrij veel van nodig op een dag.

waarom wil je je kracht verhogen? En denk dat je eerst maar eens het een en ander over AS moet gaan lezen voordat je ermee begint!

4cc

vind je info over in leerzame threads. bvb in halfleven en detectie tijden.

coureur zei:
Hey, ik ben op zoek naar meer informatie ivm UNDESTOR

Ik heb gehoord dat dit prosuct slecht 6 a 7 uren op te sporen is bij dopingcontrole.
Hoe kan ik dit product best gebruiken?
Waar kan ik het vinden?
Is een nakuur nodig?
Wat is de juiste detectietijd?

Kan iemand me helpen
Alle info welkom

Ik ben op zoek naar een middel dat mijn kracht verhoogd en toch niet lang opspoorbaar is. Zijn er zo'n middelen op de markt?

grtz

he,

zijn wel aardige dingen die andriol caps, maar je moet er minimaal 6 a 10 p.d nemen om resultaat te zien.
de prijs van die dingen ligt op de markt tussen de 35 en 45 euro dus duur spul.
sommigen gaan er mega goed op en ook vele vinden het een dure koop.
het is een relatief veilig middel met weinig tot geen bijwerkingen.
ik zelf ben er redelijk over te spreken maar verwacht van dit middel geen wonderen.
als je het neemt zou ik het ook zeker wel afbouwen, hoewel dit middel nagenoeg weinig impact heeft op je eigen hormoon aanmaak.

succes :thumbs:

Terug
Naar boven