XXL Nutrition

UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
UNLEASH!_Concentrated_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? [Link niet meer beschikbaar]. XXL Tip! Combineer Unleash met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een echte XXL Training Stack. Hiermee haal je alles in huis wat je nodig hebt om te kunnen knallen tijdens de training én om daarna direct optimaal te groeien en herstellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? super!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, leuke goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker

Mijn review:

Op de oude Unleash v3 ging ik super, dus was erg benieuwd naar deze nieuwe versie. Zoals beloofd werd het pakketje keurig de volgende dag bezorgd met de nodige gratis samples en goodies. De eerste aangename meevaller was de smaak. Waar unleash v3 zachtjes gezegd niet lekker was is de nieuwe Unleash concentrated echt heerlijk. De smaak watermeloen smaakt gewoon echt naar watermeloen. Een heerlijke frisse smaak die je eigenlijk wel vaker dan 1 keer per dag zou willen drinken.

De energie en focus die je krijgt zijn echt precies goed voor een heerlijke training. Niet het gevoel alsof je drugs op hebt, geen hartkloppingen, maar precies die hoeveelheid energie die je nodig hebt om een goede training neer te zetten. De pomp is ook overduidelijk aanwezig. Tijdens het trainen lijk je er echt een stuk harder en droger door. Iets dat ook weer motiveert om nog harder te trainen.

Pluspunt van deze booster is dat je jezelf ook na de training nog goed voelt. Van een zogenaamde crash heb ik met Unleash concentrated totaal geen last van. Ik vind deze samen met Go de beste pre workout booster die ik tot nu toe heb gehad. En zeker ook de lekkerste, wat voor mij toch niet onbelangrijk is.
 
Naja smaak maakt me niet zoveel uit, als het maar werkt. Ben benieuwd.

Heb ook die MegaGrow nog, die kan ik dan mooi voor daarna gebruiken.

Heb het besteld btw.

Hoop dat het bevalt, neem overigens een halve scoop. We hebben gemerkt dat de nieuwe batch compacter is en de scoop niet meer klopt. Volgende batch zit er een kleine scoop in.
 
Hoop dat het bevalt, neem overigens een halve scoop. We hebben gemerkt dat de nieuwe batch compacter is en de scoop niet meer klopt. Volgende batch zit er een kleine scoop in.

Een beetje energie voor de training kan ik wel gebruiken, dus hoop het ook.

Oke zal een halve nemen dan! Hoelang doe ik ongeveer met een pot? Train 3 a 4 dagen per week en soms nog 5.
 
Een beetje energie voor de training kan ik wel gebruiken, dus hoop het ook.

Oke zal een halve nemen dan! Hoelang doe ik ongeveer met een pot? Train 3 a 4 dagen per week en soms nog 5.

Er zitten 40 doseringen in dus 40 trainingen.
 
Nou vandaag voor het eerst gebruikt, wat een superspul :D ik heb denk ik nog nooit zoveel energie gehad tijdens het trainen. Ging harder dan gewoonlijk en werd ook totaal niet moe. Het fijne vond ik ook dat het geen vervelende energie is, waarvan je hart keihard gaat kloppen ofzo, helemaal top :thumbs:
 
Weet iemand wat het verschil is kwa werking tussen Roid rage en Unleash concentrated?
 
Weet iemand wat het verschil is kwa werking tussen Roid rage en Unleash concentrated?

Ze verschillen maar lastig uit te leggen. unleash geeft al zin om te trainen voor de training terwijl roid rage tijdens het trainen echt goed begint te werken.


[Link niet meer beschikbaar]
 
Wanneer komt de watermeloen weer binnen? Of is granaatappel ook een beetje te drinken?
 
Fully loaded werkt beter bij mij, alleen unleash granaatappel smaakt wel lekkerder.
 
Zonet een mail gehad van IFBB belgië waarin ze vermelden dat een atleet positief is getest op de stof higenamine door het gebruiken van Unleash. Best wel kut tbh haha. 't is gewoon een topper deze!
 
Back
Naar boven