AndroidHealthClinic

UNLEASH! Concentrated - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
UNLEASH!_Concentrated_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? [Link niet meer beschikbaar]. XXL Tip! Combineer Unleash met Essential Amino Stack en MegaGrow voor een echte XXL Training Stack. Hiermee haal je alles in huis wat je nodig hebt om te kunnen knallen tijdens de training én om daarna direct optimaal te groeien en herstellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? super!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, leuke goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? jazeker

Mijn review:

Op de oude Unleash v3 ging ik super, dus was erg benieuwd naar deze nieuwe versie. Zoals beloofd werd het pakketje keurig de volgende dag bezorgd met de nodige gratis samples en goodies. De eerste aangename meevaller was de smaak. Waar unleash v3 zachtjes gezegd niet lekker was is de nieuwe Unleash concentrated echt heerlijk. De smaak watermeloen smaakt gewoon echt naar watermeloen. Een heerlijke frisse smaak die je eigenlijk wel vaker dan 1 keer per dag zou willen drinken.

De energie en focus die je krijgt zijn echt precies goed voor een heerlijke training. Niet het gevoel alsof je drugs op hebt, geen hartkloppingen, maar precies die hoeveelheid energie die je nodig hebt om een goede training neer te zetten. De pomp is ook overduidelijk aanwezig. Tijdens het trainen lijk je er echt een stuk harder en droger door. Iets dat ook weer motiveert om nog harder te trainen.

Pluspunt van deze booster is dat je jezelf ook na de training nog goed voelt. Van een zogenaamde crash heb ik met Unleash concentrated totaal geen last van. Ik vind deze samen met Go de beste pre workout booster die ik tot nu toe heb gehad. En zeker ook de lekkerste, wat voor mij toch niet onbelangrijk is.
 
zoveel verschillende poedertjes en pilletjes wordt er crazy van! ik wil graag dat ik voor de training iets innemen dat ik half uur later terwijl ik aan het trainen ben een pomp krijg dat egt me armen uit elkaar klappen! is dan dit HET wat ik zoek?!?!

gr
 
zoveel verschillende poedertjes en pilletjes wordt er crazy van! ik wil graag dat ik voor de training iets innemen dat ik half uur later terwijl ik aan het trainen ben een pomp krijg dat egt me armen uit elkaar klappen! is dan dit HET wat ik zoek?!?!

gr

Als het je puur om de pomp gaat zou ik [Link niet meer beschikbaar] nemen, UNLEASH geeft ook energie dat wil niet iedereen.
 
zoveel verschillende poedertjes en pilletjes wordt er crazy van! ik wil graag dat ik voor de training iets innemen dat ik half uur later terwijl ik aan het trainen ben een pomp krijg dat egt me armen uit elkaar klappen! is dan dit HET wat ik zoek?!?!

gr

agmatine / citrulline / arginine
 
Ben deze al sinds die uit is aan het bestellen maar is er nog steeds niet van gekomen. Ben toch wel benieuwd wat deze preworkout bij mij doet qua energie/pomp.

Ohja goeie review btw:)
 
Ik vind deze een stuk beter dan de oude versie :)
 
dus sinds einde vorig jaar is er weer een nieuwe versie.
Ik heb er in 2010 ooit gehad en vond het de beste preworkout ever.
 
als je de unleash gebruikt, kan je dan ook nog de xtreme pump gbruiken? of zit dat er al bij?
 
Het werkt zo goed dat je na je training nog teveel energie hebt en je blijft gaan? :D

http://www.youtube.com/watch?v=wjnX_R-ib8M

hahaha!

dus sinds einde vorig jaar is er weer een nieuwe versie.
Ik heb er in 2010 ooit gehad en vond het de beste preworkout ever.

Die versie was met DMAA dat mag helaas niet meer....

als je de unleash gebruikt, kan je dan ook nog de xtreme pump gbruiken? of zit dat er al bij?

Dat is in principe niet meer nodig dat zit er inderdaad al in.
 
:roflol:

Inderdaad, op naar de crossfitgames 2014, jwz :D

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------



Minder crash imo

:wl: knallen!
 
Vriend van me gebruikt deze inmiddels een maand, hij is er zeer tevreden over.
 
Heb de watermeloen smaak in huis, prima product!
Gebruik het maximaal 1x per week, maar in de tussentijd wordt het één massieve brok in plaats van los poeder.
Even losmaken met een mes, goed roeren en gaan!

Smaak is prima. Er ontstaat wel veel schuim bij het schudden.
 
Vriend van me gebruikt deze inmiddels een maand, hij is er zeer tevreden over.

:thumbs:

Heb de watermeloen smaak in huis, prima product!
Gebruik het maximaal 1x per week, maar in de tussentijd wordt het één massieve brok in plaats van los poeder.
Even losmaken met een mes, goed roeren en gaan!

Smaak is prima. Er ontstaat wel veel schuim bij het schudden.

Als het te lang openstaat gaat het wat verharden maar is altijd wel weer los te maken tegenwoordig. Nog een weekje en hebben we eindelijk weer voorraad :woot:
 
Ben al lang van plan om dit aan te schaffen, maar ik heb af en toe last van hartkloppingen/hartritmestoornissen (aangeboren afwijking), dus ik durf niet goed.
 
Ben al lang van plan om dit aan te schaffen, maar ik heb af en toe last van hartkloppingen/hartritmestoornissen (aangeboren afwijking), dus ik durf niet goed.

Dan zou ik ook geen pre workouts nemen en ook geen fatburners... beter van afblijven.
 
Back
Naar boven