AndroidHealthClinic

unleash v3: halve dosis?

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
ben vandaag begonnen met unleash v3 aan halve dosis en heb het al enorm gevoeld: bakken energie, tijdens cardio leek het alsof ik zweefde.
Nu mijn vraag: als je het gevoel hebt dat je met een halve dosis al genoeg voordelen ondervindt, moet je dan toch nog opbouwen naar een volledige dosis of zijn er mensen die bij een halve dosis blijven?

Als jij er goed op gaat is het goed. Dus zolang je aan een halve dosis genoeg hebt gewoon een halve dosis nemen.

Sterk spul dat Unleash :D

• Topic Starter Topic Starter
denk zelfs dat ik het met 1/3 goed had gevoeld, ben nu eenmaal iemand die altijd heftig reageer op koffie en redbulltoestanden, heeft er mss wel wat mee te maken.

Een halve dosis is genoeg geweest zoals jij beschreef je te voelen! Voor mij is een hele dosis teveel. Ik voede me enorm slecht toen. Rusteloos, ik kon niet slapen, GEEN concentratie. Ik voelde me gewoon ziek ervan. Een halve dosis is voor mij ook meer dan genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
plus het bespaart enorm in je portemonnee: vandaag weer getraind met een kleine halve dosis ( mss 45 pct van een volle) en het was weer prima.

mm.. vind het toch best wel vervelend dat ik er geen boost van kreeg :(

Terug
Naar boven