XXL Nutrition

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Sla deze toch maar ff over als ik de reviews zo lees... :o

ben dus heel benieuwd naar deze pre workout misschien is dit een goede vervanger voor noxi pro iemand ervaring met allebij?

Unstoppable is een leuke poging TOT het vervangen van Noxipro... Maar komt jammer genoeg niet echt in de buurt. Bij noxipro maakt het DMAA gewoon het verschil, waarbij je jezelf oppermachtig voelt.... Ik voel bij unstoppable bij 1,5 schepje ook niet veel, alleen wat meer energie en wat meer pomp. Als je dan gaat kijken dat een potje 35 euro kost voor 30 servings is het een erg dure pre-workout. Ik verlang naar de goede oude tijd dat B&F nog noxipro verkocht voor 19,99 per potje (45 servings),

2 scoops doe ook niet veel bijzonders bij mij. Ken al die oude PWO's niet maar heb wel dmaa gescoord. Waar ik met eerdere geranaminecaps wel wat merkte heb ik het bij deze niet. Zal wel fake zijn....

Volgens mij kun je beter zelf met losse spullen iets proberen, PWO is imho je geld weggooien.

Ik ben ook nog niet overtuigd. Vandaag anderhalve scoop gebruikt, had misschien een half uurtje een boost maar daarna redelijk snel een dip.

Volgende keer twee scoops gebruiken of gewoon accepteren dat deze pwo niet voor mij werkt?

Gisteren RUIM 1,5 schep genomen en dus misschien wel gewoon 2..

Ik ging voor Borst / Bi dagje, veel energie.. kon niet wachten tussen de setjes door dus heb het gewicht verlaagt en een korte minuut rust tussen de sets genomen zodat ik lekker door kon knallen, kan dus niet zeggen of je echt iets merkt qua kracht.

Toen ik geland was op het bicep gedeelte merkte ik inderdaad de pomp, aderen kwamen extremer naar voren dan normaal (kan ook zijn omdat ik aan het cutten ben) maar leek meer op de werking van het spul.

Daarna op de loopband gestapt en jonge jonge.. ik wilde niet stoppen en zat in een soort tunnel visie.
na 6 km met een flink tempo hardlopen me zelf er vanaf moeten sleuren.

al met al een zeer lekkere trainen.

MAAR, toen ik in de appie stond om m'n vleesje te halen kreeg ik wel de volgende reacties.

1: droge mond
2: kaak wilde liever op elkaar zitten dan nog ontspannen.
3: ongeduldig opgefokt gevoel
4: drang om door de appie te rennen als een malle.

eenmaal thuis op de bank..

compleet uitgeblust maar wel een euforisch gevoel. Overigens compleet GEEN eetlust meer en me zelf moeten dwingen om te eten.

ik weet twee dingen. 1, dit spul werkt naar behoren 2, dit product bevat zeker een vorm van amfetamine...

We hebben net weer een flinke voorraad Unstoppable binnen. De reacties zijn overweldigend en iedereen is tevreden hierover. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ik me wel afvraag is waarom mensen de moeite nemen om helemaal een account op dbb aanmaken enkel om dit product te reviewen. Het hoeft niet zo te zijn, maar soms lijkt het een beetje op betaalde reviews..

Wat ik me wel afvraag is waarom mensen de moeite nemen om helemaal een account op dbb aanmaken enkel om dit product te reviewen. Het hoeft niet zo te zijn, maar soms lijkt het een beetje op betaalde reviews..

Moet je de BnF reviews maar eens bekijken :o. Steeds dezelfde kliek die alles gewelduig vind, wat dan word gesteund door nieuw aangemaakte accounts. De echte reply's, die vaak wel kritisch zijn, worden snel weggepost door reclamepraat, dat het zo onwijs goed gaat met het product :o:o
dat is de tegenwoordige manier van marketing he. Guerilla tactieken. Mensen betalen voor likes, voor reviews. producten goedkoop in de markt brengen zodat de kleinere bedrijven kapot gaan enz. Bol.com doet hetzelfde. Mediamarkt idem.

Marketing..

Ik zelf heb altijd rondgeneusd op dit forum, dacht nu toch maar eens aanstalten te maken om iets te posten en toevallig dit product aangeschaft voor meer energie tijdens trainen i.v.m. cutten (low-carb manier) voor dat je denkt dat ik bij de betaalde reviews hoor ;).

Al vindt ik het persoonlijk een prima product vraag ik me toch echt af of het niet meer afbreekt dan helpt. Ik ben er vrijwel zeker van dat het verkapte verboden middelen bevat maar dat werken we vanzelf.

Heb al een aantal PWO's geprobeerd maar nooit de werkingen van gehad als bij deze.

Laatst bewerkt:
Marketing..

Ik zelf heb altijd rondgeneusd op dit forum, dacht nu toch maar eens aanstalten te maken om iets te posten en toevallig dit product aangeschaft voor meer energie tijdens trainen i.v.m. cutten (low-carb manier) voor dat je denkt dat ik bij de betaalde reviews hoor ;).

Al vindt ik het persoonlijk een prima product vraag ik me toch echt af of het niet meer afbreekt dan helpt. Ik ben er vrijwel zeker van dat het verkapte verboden middelen bevat maar dat werken we vanzelf.

Heb al een aantal PWO's geprobeerd maar nooit de werkingen van gehad als bij deze.
Ik denk niet dat hij per se jouw reactie bedoelde ;) Op voorgaande pagina's staan bijvoorbeeld een aantal reacties van nieuwe leden. Ik vind jouw review juist wel interessant om te lezen, lekker uitgebreid.

Alle verhalen tot nu toe doen me denken aan de vernieuwde versie van Craze (furious watermelon) die vorig jaar nog een tijdje op de markt was, waar ik precies dezelfde effecten mee kreeg. Dat product is later ook van de markt verdwenen omdat er N,alpha-diethylphenylethylamine (erg gelijkend aan meth) in zat wat uiteraard niet op het labeltje stond vermeld ;)

Driven Sports ligt nu weer onder vuur vanwege een nieuwe pre-workout die ze hebben gelanceerd als opvolger voor Craze, Driven Sports Frenzy, wat 'toevallig' alleen buiten de VS verkocht gaat worden.

Mijn bevinding:
1 schep met een kop erop genomen.
Na een half uur wat meer energie, niet echt gejaagd maar wat meer drive denk ik.
Lekker getrained, geen pr's maar wel erg nette uitvoering en misschien wat focus.
Na afloop suf, echt die ouderwetse dmaa crash. Was juist blij dat ik daar vanaf was.
Al met al kan het niet op tegen mn favoriet; de oude assault. Nieuwe hebik nog niet gehad.

Ik denk niet dat hij per se jouw reactie bedoelde ;) Op voorgaande pagina's staan bijvoorbeeld een aantal reacties van nieuwe leden. Ik vind jouw review juist wel interessant om te lezen, lekker uitgebreid.

Alle verhalen tot nu toe doen me denken aan de vernieuwde versie van Craze (furious watermelon) die vorig jaar nog een tijdje op de markt was, waar ik precies dezelfde effecten mee kreeg. Dat product is later ook van de markt verdwenen omdat er N,alpha-diethylphenylethylamine (erg gelijkend aan meth) in zat wat uiteraard niet op het labeltje stond vermeld ;)

Driven Sports ligt nu weer onder vuur vanwege een nieuwe pre-workout die ze hebben gelanceerd als opvolger voor Craze, Driven Sports Frenzy, wat 'toevallig' alleen buiten de VS verkocht gaat worden.

Ik dacht dat ik er onder één van die reacties viel.

Klopt! ik had het zelfde gelezen over Craze, heb het nooit zelf kunnen proberen. Toen ik er lucht van kreeg was het al uit de schappen gehaald.

Enig idee of Frenzy nog naar Nederland komt? kon er zelf namelijk niks van vinden enkel webshops in de UK.

Zoals de Remsales hier boven ook aangeeft, de DMAA crash is best flink al is dit wel per persoon verschillend.

@Remsales, neem eens twee afgestreken scheppen ik denk dat je dan wel flink op je kop staat :)

Mijn bevinding:
1 schep met een kop erop genomen.
Na een half uur wat meer energie, niet echt gejaagd maar wat meer drive denk ik.
Lekker getrained, geen pr's maar wel erg nette uitvoering en misschien wat focus.
Na afloop suf, echt die ouderwetse dmaa crash. Was juist blij dat ik daar vanaf was.
Al met al kan het niet op tegen mn favoriet; de oude assault. Nieuwe hebik nog niet gehad.

Schep mer een kop is zowieso 2 doseringen..:o

Heb mijn vraagtekens bij de veiligheid (long-term effecten etc) van deze PWO: hij werkt bij mij bijna te goed.

Heb 1 volle schep gepakt (dacht dat dit 1 dosering was) en ging als een trein.

Hij redelijk prijzig maar 2 trainingen zoals die ik vandaag had en het is het geld al waard voor mij
Geen opgejaagd gevoel, zeer goede pomp, tunnelvisie en mijn training van 60 minuten voelde als 3 uur (op een goede manier)

Ga deze niet regelmatig gebruiken met de hoop dat ik hetzelfde gevoel krijg als ik hem dan wel gebruik.

Oh oké! verkeerd begrepen dan.

Heb wel eens gehoord van Craze maar voordat ik het kon bestellen was het al uit de schappen gehaald.

Is ben wel erg benieuwd naar Frenzy, ik zag dat dit nog niet verkrijgbaar is in Nederland enig idee of dit wel gaat gebeuren?

Vindt het altijd erg leuk om die spullen te testen :D

Btw, moet ook gezegd worden, aardige 'stimdick action' dus dat zegt ook al genoeg qua ingrediënten haha.

Denk dat ik een potje ga kopen om te snuiven op feesjuhs.

Doet geen reet met je pupillen bro.

Vriend, dat het 'geen reet' doet met uw pupillen is persoonlijk. Ik had er ook licht last van.
Het is een product die na de nodige labo testen uit de handel zal worden gehaald.

@Body&Fit: jullie kunnen wel zeggen dat die 'heel sterk' is maar als officiële dealer verwacht ik toch wat meer technische info... dit spul is 'too strong to be legal'
Graag jullie feedback!

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

We hebben net weer een flinke voorraad Unstoppable binnen. De reacties zijn overweldigend en iedereen is tevreden hierover. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie zijn officiële dealer en dus het verkoopsmonopolie in nederland en belgië, dan verwachten we toch meer technische info. Wat is de stof die het amfetamine gevoel nabootst?
Ik neem al jaren pre work out, deze is zeeer dubieus!!!!!!!

Vanmorgen kickboksen gedaan met alleen 250mg cafeine, om 16:00u krachttraining met 2 scoops Unstoppable.
Had er een beetje een hard hoofd in dat die krachttraining goed zou gaan omdat ik moe was maar voelde me super en had een paar herhalingen extra tov vorige keer toen ik alleen kracht gedaan had.
Wil het vanaf nu alleen voor krachttraining gebruiken maar werkt lekker dus.
Ook geen crash, hopelijk slaap ik vannacht goed.

Terug
Naar boven