MuscleMeat

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Vandaag voor de eerste keer genomen dus denk deel mijn ervaring even met jullie.

Heb 1 scoop genomen en merkte eigenlijk niet veel, geen drang om te trainen, focus of kracht. Pomp had ik ook meer van verwacht misschien iets meer dan zonder maar niks speciaals.
Thuis eenmaal op de bank kreeg ik een beetje het gevoel dat je hebt met xtc maar dan in mindere maten natuurlijk. Keek net in de spiegel en zelfs mijn pupillen zien eruit of ik pillen op heb.

Conclusie:
1 scoop doet voor mij dus duidelijk niet waarvoor ik de pre-workout neem. Ga nog wel keer 1.5 scoop nemen om te kijken of ik dan meer merk wat betreft drang om te trainen, focus en misschien wat kracht. Anders is het een miskoop geweest voor mij.

Doet geen reet met je pupillen bro.

Dan toch niet. Zie zelf toch het verschil.

Doet geen reet met je pupillen bro.
Heeft te maken met bepaalde linkjes die je hersens heeft gelegd. Ik ervaar dat ook wel een beetje zo. Als je een keer pep of X hebt gebruikt lijkt je hersens makkelijk een link te maken tussen dat gevoel en andere stimulanten.

Ik ervaar het zelfs een beetje met halve liters energy drink..

ben dus heel benieuwd naar deze pre workout misschien is dit een goede vervanger voor noxi pro iemand ervaring met allebij?

Ik heb m ook besteld, eens kijken of ie waar kan maken wat ik hierzo allemaal lees

Ik train nooit 2 dagen na elkaar met dezelfde pre workout. Ik switch tussen assault,unstoppable,craze(laatste restjes),the curse & c4(in combo met losse dmaa). En unstoppable is beter dan c4 met 80mg dmaa. Toch veelzeggend imo. Deze zal idd niet lang op de markt zijn vrees ik.

Ik train nooit 2 dagen na elkaar met dezelfde pre workout. Ik switch tussen assault,unstoppable,craze(laatste restjes),the curse & c4(in combo met losse dmaa). En unstoppable is beter dan c4 met 80mg dmaa. Toch veelzeggend imo. Deze zal idd niet lang op de markt zijn vrees ik.

Dat dacht ik ook direct toen ik het nam!

Ach waarom zou t verboden worden

Na alle extreme verhalen gelezen te hebben, vandaag ook mijn eerste training met dit product.

1 scoop genomen, merkte wel wat maar absoluut niet dat extreme wat andere wel hadden.
Volgende keer 1.5 scoop proberen, kijken of dat meer effect heeft.

Echt een dikke preworkout, maar alleen heb ik er een giga crash van.

Ik gebruik Unstoppable nu 2 weken. De eerste week ben ik begonnen met 1 scoop per training. De tweede week 1,5 scoops per training. En ik merk er voor en tijdens het trainen vrij weinig van. Soms een keer een schijfje meer maar verder niks.
Wat ik wel merk is dat de dagen na het trainen mijn spieren nog echt strak staan alsof ik net van de fitnes terug kom.

Ik vraag me af waar dit aan kan liggen. Hier en daar hoor ik toch wat extremere verhalen.

Mensen vergeten vaak dat het persoonsgebonden is hoe men reageert op stimulanten. Voor de één kan Unstoppable prima werken, terwijl het voor de ander niets doet. Uiteindelijk is het toch zelf een keer uittesten. Heb Unstoppable nog niet gehad, maar hoor er goede verhalen over en ga hem denk ik ook wel uitproberen als mijn Noxipro op is.

Mensen vergeten vaak dat het persoonsgebonden is hoe men reageert op stimulanten. Voor de één kan Unstoppable prima werken, terwijl het voor de ander niets doet. Uiteindelijk is het toch zelf een keer uittesten. Heb Unstoppable nog niet gehad, maar hoor er goede verhalen over en ga hem denk ik ook wel uitproberen als mijn Noxipro op is.

Ja dat is het nou juist met pre-workouts, Onwijs persoons gebonden.
Voor mij is deze echt te hard. Ben ook maar een klein knulletje :D

Voor een persoon die lekker wil knallen en o.a. Amfetamine gewent is is het leuk.

Voor ons is het een grote teringzooi, je zult er echt spieren van opbouwen.....

Niet :D

Ben benieuwd.
Op bodybuilding.com kan ik er niets over vinden. Zegt misschien al genoeg over de ingredienten?
(Of dat ik niet kan googlen natuurlijk)

Iemand in de sportschool had het vandaag genomen en raadde mij dit aan,
Opmerkelijk was zijn onzettend kleine pupillen.
Denk niet dat deze nog lang op de markt zal zijn! Haha

Een geweldige pwo, meerdere smaken zijn welkom want de orange ruikt naar Augmentin siroop :)

Valt erg tegen. Ergste is nog die mega crash.

Top training gehad op dit spul (1scoop), op chest enkele PR's gezet. Later in de avond heb ik nog shoulders getraind omdat ik te veel energie had. Achteraf een lichte maar doenbare crash, niet zo erg als bij PWO's die DMAA bevatten.
Kon 's avonds ook makkelijk in slaap geraken (genomen om 15u, gaan slapen om 23u).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven