AndroidHealthClinic

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Heb het nu een maand geprobeerd. Steeds volgens de richtlijnen ingepakt. Soms 1 soms 1,5 scoop. Zeer goed mee begonnen, betere pomp, smaak zat goed en maar een lichte crash. Maar sinds deze week mee gestopt, ben er wat ziek van geworden, zware crash gehad en een zware afkeer om te drinken. Dus terug naar men oude pre-workout!

Waar bestel je momenteel nog noxipro? Ben hard op zoek (geen marktplaats, oplichters ;) Eventueel PB i.v.m. site of iets dergelijks?

Normaal bestel ik altijd originele Jack3d en Noxipro uit Amerika omdat daar nog wel 1.3DMAA in zit en dat voor mij de beste workouts geeft.

Maar Unstoppable knalt anders net zo stevig, hoef ik tenminste niet meer zo lang op m'n levering te wachten. :)

Gisteren zei iemand op FIBO bij de stand van Dedicated dat Unstoppable echt op het randje aanzit qua ingrediënten en dat het hem niet zou verbazen dat het ooit nog uit de schappen wordt gehaald, geef hem geen ongelijk, er moet maar weer eens een ventje van 16 jaar 5 scoops nemen en in het ziekenhuis belanden ofzo..

Zal voor de zekerheid maar een voorraadje inslaan, want je weet nooit. ;)

Interessant.
Ben zelf ook fan van goeie PWO's die je net dat beetje meer in 'the zone' kunnen krijgen.
Momenteel heb ik 3 potjes open staan (The Curse, Frenzy en Myo Blitz).
Die eerste 2 werden ook enorm gehyped maar ik heb de indruk dat het DMAA gevoel van vroeger toch net niet helemaal terugkomt. Misschien is dat met Dedicated anders? Ik overweeg het even :)

Even een update :

Gisteren voor de 4e keer twee kleine scheppen genomen dus waarschijnlijk 1,5 schep.

Lekkere energie tijdens het trainen en goed gefocust.

Eenmaal thuis was een ander verhaal... Ik ging lekker op de bank zitten en kreeg een hele droge mond.
Kaken begonnen iets te klemmen en onrustig gevoel.

na 20 min kon ik m'n ogen niet meer open houden en viel inslaap. Ik werd wakker met nog steeds het gevoel van een flinke crash en kreeg hartkloppingen...

hele avond van het padje geweest.

(DMAA Stim d*ck ook aanwezig zoals eerder genoemd).

Voor mij was dit de laatste keer gebruiken, het potje ligt nu in de vuilnis bak.

Laatst bewerkt:
Dit soort effecten krijg je als een groep mensen maar blijft zeggen dat ze NIETS van hele goeie pre-workouts voelen.
De 1 reageerd heel anders op stimulanten dan de ander. De een reageerd helemaal niet op stimulanten...

Wat krijg je, ze maken ze sterker en sterker... 2 scheppen van deze pre-workout nemen is hoe dan ook gekkenwerk.

Ik vind bijv Insane van body en fitshop perfect en toch stukke sterker dan bijv Assault. Van deze neem ik een half schepje... Toch heb je altijd mensen die niets voelen. Jullie hebben gewoon pech :roflol:

Laatst bewerkt:
die unstoppeable van b&f is toch de EU-versie? zonder dendrobium?
Lijkt me sterk dat je hier zo heftig op reageert.

Dit soort effecten krijg je als een groep mensen maar blijft zeggen dat ze NIETS van hele goeie pre-workouts voelen.
De 1 reageerd heel anders op stimulanten dan de ander. De een reageerd helemaal niet op stimulanten...

Wat krijg je, ze maken ze sterker en sterker... 2 scheppen van deze pre-workout nemen is hoe dan ook gekkenwerk.

Ik vind bijv Insane van body en fitshop perfect en toch stukke sterker dan bijv Assault. Van deze neem ik een half schepje... Toch heb je altijd mensen die niets voelen. Jullie hebben gewoon pech :roflol:

Insane is idd heerlijk...1 volle schep en gaan!
Assault (oude form) 1,5-2 scheppen bevalt ook nog steeds erg goed.
Unstoppable laat ik lekker staan, of ik moet nog een x tegen een sample aanlopen.

1ste x unstopable 1 schep geprobeerd voelde niet veel 2 x anderhalve schep gebeurde ook vrij weinig 3 en 4 getraind met 2 schepjes begon ik alleen beetje van te zweten kan ik meer dan 2 schepjes proberen als ik er niks van voel of gewoon een andere pre nemen?

1ste x unstopable 1 schep geprobeerd voelde niet veel 2 x anderhalve schep gebeurde ook vrij weinig 3 en 4 getraind met 2 schepjes begon ik alleen beetje van te zweten kan ik meer dan 2 schepjes proberen als ik er niks van voel of gewoon een andere pre nemen?
Beter wel denk..

die unstoppeable van b&f is toch de EU-versie? zonder dendrobium?
Lijkt me sterk dat je hier zo heftig op reageert.

Helaas deed ik dat wel, misschien is het per pot verschillend wie weet.. maar ik gebruik het niet meer.

Heb veel "sterke" PWO's genomen. Meestal merkte ik er niks van maar dit kan ik niet meer vergelijken met een PWO. Dit is gewoon old school amphetamientjes + wat extra's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze pwo vandaag ook getest. 1 scoop en ik voel er NIETS van. Absoluut geen enkel verschil tov zonder pwo trainen. De smaak valt wel mee maar het lost zeer slecht op. Het is net zand dat er in gemixt is...

Voor € 1,16/serving is dit pure geldverspilling.

Laatst bewerkt:
Ik train soms met 1 scoop C4 + 100 mg Geranamine, en dat komt NIET in de buurt van 1 scoop Unstoppable.
Binnenkort voorraad inslaan. Addictive shit & volgens mij treed tolerantie bij Unstoppable niet zo snel op.
Interesseert me trouwens geen bal of er een ver neefje van amph in zit. Zolang je wat gezond verstand gebruikt en die shizzle niet overdoseerd zal het zo schadelijk wel niet zijn.

Ik heb deze pwo vandaag ook getest. 1 scoop en ik voel er NIETS van. Absoluut geen enkel verschil tov zonder pwo trainen. De smaak valt wel mee maar het lost zeer slecht op. Het is net zand dat er in gemixt is...

Voor € 1,16/serving is dit pure geldverspilling.

Nice edit, ik dacht al.. :roflol:

Ik heb vandaag een potje ontvangen, morgen ff testen :)

Top product! Had het gelijk gehaald de eerste dag dat t verkrijgbaar was bij bodyenfit
Ouderwets lekker wanneer je twee scoops neemt ;)

4e training ofzo gehad met unstoppable,
Helaas ben ook ik dit keer in de marketingmachine van BnF getrapt.
Word nu ook wel duidelijk nu alle BnF fanboys/gesponsorden hier komen roepen dat het écht geweldig is. Exact zoals de huismerken van BnF dus :o
1scoop merk je niks van, en ik ben een goeie 'responder' op alle pwo's ongeveer.
2scoops is de hel.

Het enige advies bij dit is: niet intrappen, bagger. Speookjes bestaan niet :)

4e training ofzo gehad met unstoppable,
Helaas ben ook ik dit keer in de marketingmachine van BnF getrapt.
Word nu ook wel duidelijk nu alle BnF fanboys/gesponsorden hier komen roepen dat het écht geweldig is. Exact zoals de huismerken van BnF dus :o
1scoop merk je niks van, en ik ben een goeie 'responder' op alle pwo's ongeveer.
2scoops is de hel.

Het enige advies bij dit is: niet intrappen, bagger. Speookjes bestaan niet :)

Speookjes bestaan niet idd, maar dit is echt wel niet zoals die huismerken van b&f waarvan ik vind dat ze niet werken.

Terug
Naar boven