Fitness Seller

Update Mohamed B.

netforce10 zei:
Op uw website maakt u melding van de mogelijke dader van de moord op Theo van Gogh. De persoonsgegevens en achtergronden van de dader die u hierbij publiceert behoren toe aan Mohamed Bouker die niets van doen heeft met deze moord. U maakt op grove wijze inbreuk op zijn privacy en ik sommeer u met onmiddellijke ingang deze gegevens te verwijderen. Namens de betrokkene, Toby Ellson. tel. 06 2908 4762
Wij maken helemaal geen inbreuk op privacy, wij maken elkaar attent op gegevens die op een website staan en voor iedereen toegangkelijk is.

En vind je het zelf ook niet een beetje toevallig? Een Mohamed B. op de website van de werkplek waar de moordenaar van Theo van Gogh werkzaam is geweest.

Ik zie er 5 foto`s, van al die 5 mensen, hoeveel Mohamed B.`s hebben jullie daarvan in dienst?

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar] Pffff...en dan filmpjes om te downloaden....

• Topic Starter Topic Starter
Komt waarschijnlijk omdat netrulon.com een zeer onstabiele hoster is. :cool:

netforce10 zei:
Op uw website maakt u melding van de mogelijke dader van de moord op Theo van Gogh. De persoonsgegevens en achtergronden van de dader die u hierbij publiceert behoren toe aan Mohamed Bouker die niets van doen heeft met deze moord. U maakt op grove wijze inbreuk op zijn privacy en ik sommeer u met onmiddellijke ingang deze gegevens te verwijderen. Namens de betrokkene, Toby Ellson. tel. 06 2908 4762

We maken verdomme geen inbreuk op iemands privacy, we proberen gewoon te achterhalen wie die moordenaar was. Heel vervelend voor deze betrokkene, maar hij had de schijn tegen zich. Give me a brake. Je kan ook gewoon normaal uitleggen dat het om een misverstand gaat.

TylW zei:
Wie kan je nog vertrouwen dan?

Iedereen, elk mens op de aarde...

Het gebrek in het hier en nu.. is vertrouwen hebben in je medemens en respect hebben voor je medemens...

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.. blijf vertrouwen.. blijf respecteren.. blijf van je medemens houden, ookal heeft die zijn gebreken..

Behappys-babe zei:

Het gebrek in het hier en nu.. is vertrouwen hebben in je medemens en respect hebben voor je medemens...

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.. blijf vertrouwen.. blijf respecteren.. blijf van je medemens houden, ookal heeft die zijn gebreken..

Je hebt volgens mij iets teveel "final thoughts" van Jerry Springer gekeken.

"Take care of yourself, and each other" :D:D :roflol:

Behappys-babe zei:

Was het maar zo eenvoudig, sommige mensen zijn helaas puur evil :)

TylW zei:
Was het maar zo eenvoudig, sommige mensen zijn helaas puur evil :)

oke.. geheel waar..

Maar wat is het ergste wat er kan gebeuren, als ik "de duivel" zelf in eerste instantie mijn vertrouwen geef, respect betuig en van hem zou houden..

Blind een ander volgen dat moet je uiteraard niet doen, en dat zeg ik ook niet.. dus het ergste in mijn opinie is dat mijn gevoelens zullen worden gekwetst.. Daar tegen over.. er bestaat een kans dat ik "de duivel" zijn haat kan verzachten, en heel misschien de daden kan voorkomen..

Als ik bij voorbaat al zeg, jij bent slecht en rot maar weg in de goot.. dan zal hij alleen maar meer gaan haten..

en het zwakste punt van een mens, is de liefde voor een ander..

(En nee, ik ben geen jerry-fan... ik verafschuw dat theateraal programma)

Terug
Naar boven