Fitness Seller

Update vanuit Friesland: 30 kilo kwijt

FitnessCoach

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m70
Massa
68kg
Vetpercentage
18%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Update vanuit Friesland! :cool:
Ik ben nu officieel precies 30 kilo kwijt en omdat veel meiden foto's plaatsen over dat ze lang niet tevreden zijn terwijl ik denk: oh... jij hoeft maar de helft meer te doen van wat ik heb gedaan en je bent er :P

Ik ben op dit moment even erg blij met het feit dat ik zoveel kwijt ben,
en hoop echt dat ik een motivatie mag zijn van een paar meiden hier die ook van zover moeten komen, ik had nooit gedacht dit te kunnen halen en was rond Februari al zo blij dat ik 80 kilo woog,

Maar.. een paar maand terug begon ik er "teveel" in op te gaan, ik begon mij schuldig te voelen als ik even snoepte of verkeerd at, en op de manier hoe ik dacht en sprak kreeg ik al snel te horen van vrienden in de sportschool dat ik moest oppassen dat ik geen eetstoornis ging krijgen..
Gelukkig waren er een paar die mij duidelijk maakten dat ik mij NIET gelijk schuldig hoef te voelen en wisten mij duidelijk te maken dat ik moest oppassen en dit ging ik ook inzien.

Ik ben nu een gelukkig persoon die goed let op wat ik eet maar een cheating day in de week ook gewoon niet meer erg vind, omdat het oké is om ze nu en dan even wat ongezonds te eten... Als het maar met mate is!!!

Dit wou ik even delen en reacties zijn uiteraard welkom :D

Netjes!

Mooi.

Laatst bewerkt:
Super

Netjes gedaan! En ook gelijk fitness coach geworden zie ik?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes gedaan! En ook gelijk fitness coach geworden zie ik?

Haha ehm, ermee bezig...
Ik begeleid nu meiden die wat in hetzelfde "scheutje" zitten..
Is meer digitaal motiveren zeg maar, aangezien ik zelf de frustraties etc. ken weet ik ook hoe ik ermee om moet gaan, ging eigenlijk een beetje vanzelf dat andere meiden mij advies gingen vragen..
Maar moet zelf nog wel veel leren dus er echt diep op ingaan weet ik niet, kan slechts aangeven wat de valkuilen zijn etc. omdat ik ze heb meegemaakt.

+ je moet wat als er zovele nicknames al bezet zijn hè :D:)

Super bezig! Krachtsport is geweldig om aan verslaafd te raken.

Waar woon je in het mooie Friesland dan?

Haha ja klopt... Heb zelf daar bij Kolkzicht gewerkt, heel vroeger :D

Zekers netjes gedaan !! Oet morn :p

Heel knap gedaan. Je moet de mannen nu zeker van je afslaan ineens? :D

Heel knap gedaan. Je moet de mannen nu zeker van je afslaan ineens? :D
Ja dat aantal is wel verhoogd inderdaad maar komt ook omdat ik zelf nu meer zelfvertrouwen uitstraal denk ik... Anderzijds wel grappig dat de jongens waar ik toendertijd in zwijmel van viel me nu niks meer doen en die mij nu ineens wel zien staan :p

Slaan is gelukkig nog niet nodig ;)

Ja dat aantal is wel verhoogd inderdaad maar komt ook omdat ik zelf nu meer zelfvertrouwen uitstraal denk ik... Anderzijds wel grappig dat de jongens waar ik toendertijd in zwijmel van viel me nu niks meer doen en die mij nu ineens wel zien staan :p

Slaan is gelukkig nog niet nodig ;)

Haha mooi is dat ja. "Te laat!"

is zeker een knap resultaat hoor! nice work :)
staat er echt goed bij

Knap gedaan hoor Respect, Kan t zijn trouwens dat je die eerste foto al een keer hebt gepost?
kan mij herinneren dat ik m al een keer heb gezien..

Maar goed bezig, en idd wat jou valkuilen zijn geweest..kan je een ander weer voor behoeden ;-)

Respect!!

Knap gedaan hoor Respect, Kan t zijn trouwens dat je die eerste foto al een keer hebt gepost?
kan mij herinneren dat ik m al een keer heb gezien..

Maar goed bezig, en idd wat jou valkuilen zijn geweest..kan je een ander weer voor behoeden ;-)
Kan zijn inderdaad... Hij staat ook op mijn FB pagina maar betwijfel of je hem daar hebt gezien... ;) Ik heb hem gistermiddag zo gemaakt in ieder geval ;)

Nee zal niet op fb zijn geweest, maar dacht die eerste foto al een keer hier op dbb te hebben gezien..
Maar dan nog, knap bezig geweest.

Terug
Naar boven