AndroidHealthClinic

Urine controle omzeilen / Hoelang detecteerbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je wat wilt pakken dan beter Oxandrolone (Anavar) geen gedoe met spuiten etc. Test Prop is het beste ED of 2x per dag voor stabiele waarde. zit je wel met spuiten en naalden en vial/ampule

• Topic Starter Topic Starter
als je wat wilt pakken dan beter Oxandrolone (Anavar) geen gedoe met spuiten etc. Test Prop is het beste ED of 2x per dag voor stabiele waarde. zit je wel met spuiten en naalden en vial/ampule
Ik sta open voor anavar maar ik denk niet dat ik daar wat massa kan pakken in 6 wekeb wat denk jij?

Test prop kan ook maar ben wel acne gevoelig denk dat ik het daardoor juist ver erger ik kan wel roa pakken via arts. 1/2x per dag prikken gaat wel heel lastig worden hier haha max 1/2x per week.

Meng er geen water door alsjeblieft het is een duidelijke rode vlag, ik heb deze test een paar keer gehad en temperatuur, kleur en geur zijn grote factoren, ze kunnen het meteen zien als je ermee geknoeid hebt, gebruik een condoom, vul het met de urine van iemand anders en houd het dicht bij je ballen en giet het in het bekertje. Als je dit moet doen terwijl er iemand toekijkt wordt het wel erg lastig, ik kon altijd een hokje gebruiken.
Ja is een beetje lastig met direct toezicht helaas

Het liefst geen orals, er zijn zat mensen hier die dianabol en winstrol gebruiken omdat het snel uit je plas is maar je behoud er weinig van zie ik.
Ja ik zou een goede manier vinden om te frauderen en echt heel vaak oefenen... Die tip hierboven is perfect werkte destijds ook, klein zakje bij je oksel en dan een buis tot je pols.

Ja ik zou een goede manier vinden om te frauderen en echt heel vaak oefenen... Die tip hierboven is perfect werkte destijds ook, klein zakje bij je oksel en dan een buis tot je pols.
Ja zal dit even proberen volgende week.

Heeft iemand nog manieren om de urincontrole te omzeilen?

En hoelang blijf je test e/c zien in je urine? Iemand zei 3 maanden maar dat leek me wel erg lang? Iemand een idee?

Ja zal dit even proberen volgende week.

Heeft iemand nog manieren om de urincontrole te omzeilen?

En hoelang blijf je test e/c zien in je urine? Iemand zei 3 maanden maar dat leek me wel erg lang? Iemand een idee?
12-14 weken

IMG_0482.jpeg

Laatst bewerkt:
Hoeveel moeite is het om op google 'steroid detection times' te typen?

Nou had ik die moeite al voor je genomen hierboven :')
Bij deze wil ik je bedanken voor de moeite, het was mij niet duidelijk of ze het hadden over urine of bloed.

Mocht je het gaan doen wel een paar keer goed oefenen inderdaad. Je wilt niet dat het naar beneden valt terwijl je loopt of bezig bent met plassen. Zorg er voor dat alles goed vast zit.

Maar serieus als je het met direct toezicht moet doen wordt het volgens mij enorm klote en kan je wachten tot het een keer fout gaat.

Ik wist trouwens niet dat ze Test E in je urine konden ontdekken. Dacht dat dat alleen dmv bloedwaarden te zien was. Misschien kan je het timen en de controle doen en daarna de spuit zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven