Fitness Seller

Usa olympic basketball champion

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
En terrecht! Het was zo'n vette wedstrijd tegen Spanje, niet normaal. Was gewoon de hele wedstrijd spannend, heb zelf nog nooit zo'n leuke wedstrijd gezien.

Maar USA FTW! :D:D:D

en bijna was het anders afgelopen, was wel es leuk geweest om die Amerikanen te zien verliezen...die mannen zijn me veel te arrogant..

• Topic Starter Topic Starter
en bijna was het anders afgelopen, was wel es leuk geweest om die Amerikanen te zien verliezen...die mannen zijn me veel te arrogant..

Klopt! En nu hebben ze reden om dat te zijn ook, vervelend he ?

( ik stoor me er niet aan maarja :P )

Dat team verdient (krijgt) 300 miljoen per jaar, maar dan heb je ook een leuk stelletje getattoeeerde lange n*gers die een leuk potje kunnen ballen.

Spanje speelde heel erg leuk. (damn die Ricky ook).Lang niet slecht voor een stelletje bleekscheten.

Wat een spannende wedstrijd, ik stond het op me werk uit te schreeuwen toen Ferandez een drietje erin schoot waardoor het verschil 2 punten werd. En natuurlijk de heerlijke runners van Navarro. Geniaal.

Maarja, Amerika kon elke keer antwoorden met een driepunter. Wade was aanvallend echt belachelijk goed.

Overigens sprak ik mensen die normaal geen basketbal kijken en zelfs die vonden het leuk om te zien. Puur door de sfeer en spanning. Weinig showdunks (al dunkte Rudy wel erg hard over Howard heen :D) maar zeer intensief spel.

Dat van die 300 miljoen is trouwens bullshit. Misschien als je alle reclamecontracten en dergelijke meetelt maar in de NBA halen ze dat nooit. Stel dat het gemiddelde salaris 14 miljoen is (zeer hoog ingeschat) dan zouden ze meer dan 20 spelers moeten hebben. En dat hebben ze niet.

Gvdorie, deze heb ik gemist:mad:
iemand nergens een link waar je de wedstrijd opnieuw kunt bekijken??

Ik snap ook niet waar ze die 300mln vandaan halen. LeBron bijvoorbeeld is volgens mij nog bezig met z'n eerste contract en verdient niet eens zo "heel veel" bij de Cavaliers. Net als Howard.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens sprak ik mensen die normaal geen basketbal kijken en zelfs die vonden het leuk om te zien. Puur door de sfeer en spanning. Weinig showdunks (al dunkte Rudy wel erg hard over Howard heen :D) maar zeer intensief spel.

+1

Zo'n vette wedstrijd heb ik echt nog nooit gezien ( van mezelf maarja dat telt niet hehe )
Me vrienden ( die normaal geen basketbal kijken ) vonden het ook vet en sommige gingen express vroeg op staan om te kijken! :D

ps 1000ste post hell yeah :D:D

Ik snap ook niet waar ze die 300mln vandaan halen. LeBron bijvoorbeeld is volgens mij nog bezig met z'n eerste contract en verdient niet eens zo "heel veel" bij de Cavaliers. Net als Howard.

Ah well, veel geld in ieder geval. :)

LeBron heeft overigens alleen al een 90 miljoen schoencontract ....

http://bleacherreport.com/articles/21075-why-i-lost-respect-for-lebron-james

dan gaat het wel hard hoor. Ik moet gewoon voor mijn schoenen betalen (ook al kostten ze maar 12,50)

Prachtige wedstrijd, jammer dat Spanje niet won. Die Wade was erg sterk bezig, Kobe viel me wat tegen (zoals eigenlijk al het hele toernooi). Maar er zijn natuurlijk meer supersterren in dit USA dan in de club waar hij voor speelt.

Prachtige wedstrijd, jammer dat Spanje niet won. Die Wade was erg sterk bezig, Kobe viel me wat tegen (zoals eigenlijk al het hele toernooi). Maar er zijn natuurlijk meer supersterren in dit USA dan in de club waar hij voor speelt.

:eek:

Kobe tegenvallen? heb je de wedstrijd wel gezien en opgemerkt in hoeveel aanvallen hij betrokken was?

Was echt een vette wedstrijd om te zien. USA verdiend gewonnen, maar was wel erg close.

The Redeem Team FTW!!! :D

:eek:

Kobe tegenvallen? heb je de wedstrijd wel gezien en opgemerkt in hoeveel aanvallen hij betrokken was?

Was echt een vette wedstrijd om te zien. USA verdiend gewonnen, maar was wel erg close.

The Redeem Team FTW!!! :D
Ja, maar hij speelt niet zoals anders, dat bedoel ik. Ik had meer van hem verwacht is misschien een wat betere verwoording.

Heb net de 2e helft gezien. Supervette wedstrijd. Heel erg spannend.

Terug
Naar boven