AndroidHealthClinic

USB Stick

Poppin

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
325
Lengte
1m93
Oke dit is vaag, kreeg vd week mijn usb stick terug (sandisk cruzer 4gb).

Maat van mij had er een film opgezet en ik steek hem in me pc en hij zegt dat hij hem moet formatteren???. Ik kijk bij eigenschappen.

Zie ik 199mb geheugen ipv 4 gb ofzo??????.

Dus ik geformateerd en hij geeft nog steeds 199mb aan?????????

Wat doe ik verkeerd:o

Hij heeft je genept :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Is sowieso Fat, althans dat staat wel bij eigenschappen
Waarschijnlijk is een klein deel van je stick gepartitioneerd en de rest niet aan een partitie toegewezen. Een partitieprogramma zal dit duidelijk weergeven en je ook de mogelijkheid geven om de bestaande partitie te vergroten tot de grootte van de volledige stick.

Edit: bah, spuit 11 :(

Je zult dan al je partities zien, zoals je het beschrijft in je eerste post is het waarschijnlijk zo:
-Partitie 1, FAT, 199 MB
-Ongepartitioneerd, ~3801 MB

Als je partitie 1 vergroot naar 4000 MB heb je je ruimte weer terug.

typ bij uitvoeren: diskmgmt.msc
dan naar je usb
extend volume en dan alles dr op

hoef je niks voor te downloaden :D

Je zult dan al je partities zien, zoals je het beschrijft in je eerste post is het waarschijnlijk zo:
-Partitie 1, FAT, 199 MB
-Ongepartitioneerd, ~3801 MB

Als je partitie 1 vergroot naar 4000 MB heb je je ruimte weer terug.

Oke tnks ga het even proberen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

typ bij uitvoeren: diskmgmt.msc
dan naar je usb
extend volume en dan alles dr op

hoef je niks voor te downloaden :D

Waar staat uitvoeren bij windows 7 :o

Ik zuig hier tegenwoordig zwaar in lol

Oke tnks ga het even proberen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Waar staat uitvoeren bij windows 7 :o

Ik zuig hier tegenwoordig zwaar in lol

staat er automatisch als je de startknop aanklikt: gewoon waar je tekst kan invullen is uitvoeren in windows 7 ;)

staat er automatisch als je de startknop aanklikt: gewoon waar je tekst kan invullen is uitvoeren in windows 7 ;)

Oke als ik dat doe zie ik idd dat er 2 parties zijn, maar hoe zorg ik ervoor dat het weer 1 word?

ook met dat eadeus partition master zie ik at het er 2 zijn maar daar snap ik ook niet hoe ik er 1 van moet maken

als je nl versie hebt moet je op de 199mb extend volume of volume uitbreiden doen en dan alles dr hoppa opdumpen!

als je nl versie hebt moet je op de 199mb extend volume of volume uitbreiden doen en dan alles dr hoppa opdumpen!

Ik heb de engelse versie. Maar als ik resize doe dan kan ik de 199mb kleiner maken maar de 3555mb kan ik niks aan veranderen(waarschijnlijk omdat die films er daar opstaan.

Dan die 2e partie(3555mb) kopieren en dan formateren, partie 2 klein maken en partie 1(199mb) groot maken? Kan ik dan de data die ik heb gekopieert weer terug zetten?

Editz: als ik een kopie wil maken dan kan ik geen kopie maken naar me harde schijf:S

Laatst bewerkt:
Wat je wilt bewaren kopiëren naar je harde schijf, dan alle partities van de USB stick verwijderen en een nieuwe FAT-partitie aanmaken van 4 GB. Daarna kun je de data weer terugkopiëren naar de stick.

Wat je wilt bewaren kopiëren naar je harde schijf, dan alle partities van de USB stick verwijderen en een nieuwe FAT-partitie aanmaken van 4 GB. Daarna kun je de data weer terugkopiëren naar de stick.

Kan het dus niet kopieren naar me harde schijf:(

Ook me externe hardschijf gaat niet

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

staat er nog iets belangrijks op behalve die film?

Hoezo kun je het niet kopiëren?

staat er nog iets belangrijks op behalve die film?

Nee eigenlijk niet, denk dat ik maar gewoon pech heb en die data maar kwijt ben:P

Ik ga nog even een andere usb stick proberen, om het daarnaartoe te kopieren.

Anders gooi ik het eraf.

Terug
Naar boven