Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je een 'file could not be read' of dergelijke fout bij het kopiëren? Want dan is je film inderdaad verdoet.
Toch maar eens aan je maat vragen in welke duistere gaten hij die stick wel niet heeft gestopt
Edit: ben weer eens te laat met postenMaar je spoilers doen het inderdaad niet.

Data kopieren van het stickie als dat belangrijk voor jou is en het stickie formatteren naar NTFS.
Edit: ben weer eens te laat met postenMaar je spoilers doen het inderdaad niet.

De reden waarom je een USB-stick met FAT (of eigenlijk beter, FAT32) formatteert is dat sticks met NTFS per se via 'hardware veilig verwijderen' ontkoppeld moeten worden. Als je daar mee kunt leven prima, maar ik ken eigenlijk niemand die dat doet.LoL ik zie telkens Fat bestandstype terug komen.
Data kopieren van het stickie als dat belangrijk voor jou is en het stickie formatteren naar NTFS.
FAT kan niet overweg met grote bestanden (4gig of groter)
NTFS daar in tegen kan dat wel.

LoL ik zie telkens Fat bestandstype terug komen.
FAT kan niet overweg met grote bestanden (4gig of groter)
NTFS daar in tegen kan dat wel.
.
.
De reden waarom je een USB-stick met FAT (of eigenlijk beter, FAT32) formatteert is dat sticks met NTFS per se via 'hardware veilig verwijderen' ontkoppeld moeten worden. Als je daar mee kunt leven prima, maar ik ken eigenlijk niemand die dat doet.
En ik denk niet dat hij bestanden van meer dan 4 GB op zijn stick van 4 GB gaat zetten![]()
Aan je screenshot te zien heb je een partitie die wel geformatteerd is, maar gewoon geen letter heeft.
In diskmgmt.msc kun je de partitie een letter geven en dan kun je de data gewoon via Windows kopiëren. Ik heb de Engelse versie, bij mij heet het 'change drive letters and paths' als ik op een partitie klik.

True, dat veilig verwijderen doe ik 99/100 nooit met mijn oude externe HDD en het ding overleeft al 3jaar school met telkens inpluggen en los halen zonder eerst 'hardware veilig verwijderen'.
+
FAT - De maximale bestandsgrootte is 2 GB.
FAT 32 - De maximale bestandsgrootte is 4 GB.
Dan kan je hem beter als FAT32 formatteren.NTFS - De maximale bestandsgrootte is in principe 16 TB minus 64 kB, maar bestanden kunnen nooit groter zijn dan het volume of de partitie waarop ze zich bevinden.
Jammer dat je de bestanden niet kunt kopieren, maar zijn deze dan zo belangrijk ?

True, dat veilig verwijderen doe ik 99/100 nooit met mijn oude externe HDD en het ding overleeft al 3jaar school met telkens inpluggen en los halen zonder eerst 'hardware veilig verwijderen'.

Aan je screenshot te zien heb je een partitie die wel geformatteerd is, maar gewoon geen letter heeft.
In diskmgmt.msc kun je de partitie een letter geven en dan kun je de data gewoon via Windows kopiëren. Ik heb de Engelse versie, bij mij heet het 'change drive letters and paths' als ik op een partitie klik.
Nee bestanden zijn niet heel belangrijk maar anders moet ik ze zelf gaan downloaden![]()
Meestal geen probleem inderdaad. Maar ik heb zelf toch altijd liever de geruststelling dat mijn data niet verloren gaat, je weet maar nooitTrue, dat veilig verwijderen doe ik 99/100 nooit met mijn oude externe HDD en het ding overleeft al 3jaar school met telkens inpluggen en los halen zonder eerst 'hardware veilig verwijderen'.

Je zei dat je maat er een film op had gezet, is dat het enigste wat op de stick staat?
Zoja formatteren die hap en vragen of hij het er weer op wilt zetten?
Ja alleen die pipo de clown doet er altijd 2 maanden over om die usb stick terug tegeven hahahahhaha
Langs gaan @ Skinnie stijl:
Dumbbells gooien, moet jij eens opletten hoe snel jij het stickie dan weer terug hebt.

Je kunt nu die 200 MB ook nog terugkrijgen door je partitie te vergroten![]()