AndroidHealthClinic

Uw vingerafdruk graag!

De overheid controleerd de burger, maar wie controleerd de overheid?

Voor iemand die echt wat wil is het wegwerken van dit soort sporen basiskennis. De grote jongens/criminelen weten wel hoe ze onder dit soort tranceringen moeten uitkomen. Onschuldige burgers hoeven geen lasten te dragen voor het wangedrag van schuldigen die een zeer klein percentage vormen.

Maar de nietsvermoedende onschuldige burger èn economisch zwakkere zullen op mysterieuze wijze een match vormen waar we de meest bizarre situaties uit zullen zien voortvloeien zoals we die al reeds kennen vanwege gebrek aan vakkundigheid en het naleven van opgestelde protocollen.

Er hoeven geen veiligheids apparaten te komen om misdaadbestrijding een groter rendement te geven, de bestaande middelen moeten efficient volgens de norm en reguleringen hun toepassing kennen. En dat dat niet gebeurd, heeft onze overheid en het OM vele malen bewezen over een herhaaldelijk en langdurig tijdsbestek.

En dan willen ze nu een methode waarbij en via 1 klik op de muis een match op tafel ligt dat als vrijwel unaniem bewijs gaat gelden. 1 enkele muisklik verwijderd om een willenkeurig persoon op de stoel van de dader te zetten omdat die ontbreekt of niet voor handen is. Kom daar als onschuldig man maar eens onderuit, levensontwrichting is onvermijdelijk.

Dit soort databases leiden to belanghebbende partijen, er is geen apparaat wat de CIA en FBI controleerd op hun integriteit. En dat is waar we heengaan.

Ik zal nooit m'n vingerafdruk afstaan, ik ben in staat om daar een rechtzaak van te maken tegen de Nederlandse staat indien dit er komt. Hierbij zullen aanvoeringen bijgesloten worden, waaruit zal blijken dat m'n levenskwaliteit kolosaal wordt aangetast.

De overheid controleerd de burger, maar wie controleerd de overheid?

eerst even dit: ik begrijp u mening, tis ni mijn bedoeling u af te blaffen etc etc..

Dus overheid (=politie) controleert de burger
Wie controleert de politie dan?
Comité P
Dienst Intern Toezicht
Algemene Inspectie
Procureur
Procureur des Konings
Procureur Generaal
Advocaat Generaal
Parket
Burgemeesters
Gouverneurs
Minister Binnenlandse Zaken
Dirco
Dirju
... etc etc etc..
Geloof me: de politie mag niet veel, 1 fout en je bent je baan kwijt.

Terug
Naar boven