MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren en vandaag rustdag, alleen beetje cardio gedaan op mijn vouwfiets.

Vandaag is het 3 weken geleden dat ik een roker was en bijna alle pogingen zijn altijd mislukt op dat punt. Dit keer niet woop woop. Ben blij dat ik er af ben.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik echt baal. Ik best een openminded persoon en kan me veel meningen over dingen voorstellen, maar met bekrompenheid heb ik echt niks. Ik weet dat het meer zegt over de ander, maar het is toch niet leuk. Ik kom hier voor motivatie en een stukje gezelligheid, niet om afgezeikt te worden. Wie de bal kaatst kan hem uiteraard terugverwachten, maar liever hou ik het ook gezellig.

En nu rijst maken en preppen voor de komende dagen. Woop woop.
Goed van je dat je gestopt bent met roken! :thumbs:
Ik herken wat je zegt, ik heb mij ook vaak te veel aangetrokken van (de mening van) anderen hier op het forum. Veel mensen roepen echter maar wat zonder dat ze je kennen of beseffen dat ze iemand kwetsen. Probeer je daar écht niets van aan te trekken. :aai:

Godver @ topicverloop.... nou heb ik meteen trek in een peuk, de kroeg in te duiken en opdringerige chicks van me af te slaan.... thx :treuren::fire::scold:

Vertel gauw eens of er nog getraind wordt! :tanden:
Ik dacht dat jij vrij dedicated was. :P Of zit je met een cola zero in de kroeg? ;)

Goed van je dat je gestopt bent met roken! :thumbs:
Ik herken wat je zegt, ik heb mij ook vaak te veel aangetrokken van (de mening van) anderen hier op het forum. Veel mensen roepen echter maar wat zonder dat ze je kennen of beseffen dat ze iemand kwetsen. Probeer je daar écht niets van aan te trekken. :aai:

Come on people, je gaat je toch niet echt serieus iets aantrekken van wat een aantal onbekenden op het webs roepen wat ze face-to-face nooit zouden durven?
Afzeiken van een ander zegt nog altijd meer over diegene zelf en dat weten jullie zelf ook wel. :)

Ik dacht dat jij vrij dedicated was. :P Of zit je met een cola zero in de kroeg? ;)

Wat betreft voeding zeker, maar ben daarnaast, zeker in het weekend, een veel te sociaal persoon :sigar::thinking:

• Topic Starter Topic Starter
Come on people, je gaat je toch niet echt serieus iets aantrekken van wat een aantal onbekenden op het webs roepen wat ze face-to-face nooit zouden durven?
Afzeiken van een ander zegt nog altijd meer over diegene zelf en dat weten jullie zelf ook wel. :)

Wat betreft voeding zeker, maar ben daarnaast, zeker in het weekend, een veel te sociaal persoon :sigar::thinking:

Haha ja stom he, ik ergerde me vreselijk. Mijn motto normaal is: lekker belangrijk. Ik vond het ook apart dus ik heb even aan introspectie gedaan.

• Like
Waarderingen: BB_
Dat heeft even goed gedaan, twee dagen actieve rust. Ik ging elke dag trainen, dat is het risico bij mij bij een upper/lower split haha.

Dadelijk weer lekker aan de gang. Ik kwam gisteren iemand tegen die ik een tijd niet had gezien en die zei wow je ziet er goed uit. Ben nu toch bijna 6 weken bezig en de uitschieters hebben gelukkig weinig effect gehad. Ben echt wel droger geworden, dit tempo is voor mij prima. Totaal geen bb-gedachte, maar ik vind een beetje strak vlees mooier bij mezelf dan knetterdroog. Denk ik...

Lekker getraind:

Bb incline bp
10x 20kg. 4x8x 36kg

Db fly’s
4x8x 6kg

One arm db row
4x8x 16kg

Seated row
4x10x 70kg woop woop

Arnold db press
4x8x 11kg

Db side raises
8x 7kg 3x8x 8kg woop woop

Inc db curl
8x 10kg 8x 10kg 7x 10kg 8x 10kg woop woop

Cable standing tricep extension
4x8x 27kg

Straks nog even cardio op de vouwfiets en dan klaar voor vandaag.

Vanwaar die vouwfiets?

Nette training trouwens, je bent goed bezig!

Laatst bewerkt door een moderator:
“Laatst bewerkt door een moderator”. Just curious, maar waarom eigenlijk? Want er is toch helemaal niets verkeerd met de post van bubs...

“Laatst bewerkt door een moderator”. Just curious, maar waarom eigenlijk? Want er is toch helemaal niets verkeerd met de post van bubs...
Er was een post geciteerd die ik verwijderd heb. De reactie daarop heb ik er dus uitgehaald.

In! Ben benieuwd:marvin:

Mijn post is ook verwijderd, geen idee waarom?

Vanmorgen lowerbody:

Bb squat
10x 20kg 5x 40kg 4x5x 50kg

Bb deadlift
10x 15kg 4x6x 55kg

Leg press
10x127kg 10x 136kg. 2x10x 146kg woopwoop

Seated leg curl
4x8x 50kg

Calf press
4x20x 43kg

Erna had ik een kinderfeestje en ik was uitgenodigd voor een etentje. Als toetje een zuchtig reuze kinderbueno-ijsje en bij de aanblik van het gevaarte voelde ik me al opzwellen. Heb toch de helft opgegeten, anders zou het onbeleefd zijn, niet? Haha. Nu ben ik strafcardio aan het doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven