- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Goed van je dat je gestopt bent met roken!Gisteren en vandaag rustdag, alleen beetje cardio gedaan op mijn vouwfiets.
Vandaag is het 3 weken geleden dat ik een roker was en bijna alle pogingen zijn altijd mislukt op dat punt. Dit keer niet woop woop. Ben blij dat ik er af ben.
Verder wil ik nog even zeggen dat ik echt baal. Ik best een openminded persoon en kan me veel meningen over dingen voorstellen, maar met bekrompenheid heb ik echt niks. Ik weet dat het meer zegt over de ander, maar het is toch niet leuk. Ik kom hier voor motivatie en een stukje gezelligheid, niet om afgezeikt te worden. Wie de bal kaatst kan hem uiteraard terugverwachten, maar liever hou ik het ook gezellig.
En nu rijst maken en preppen voor de komende dagen. Woop woop.
Ik herken wat je zegt, ik heb mij ook vaak te veel aangetrokken van (de mening van) anderen hier op het forum. Veel mensen roepen echter maar wat zonder dat ze je kennen of beseffen dat ze iemand kwetsen. Probeer je daar écht niets van aan te trekken.

Ik dacht dat jij vrij dedicated was.Godver @ topicverloop.... nou heb ik meteen trek in een peuk, de kroeg in te duiken en opdringerige chicks van me af te slaan.... thx
Vertel gauw eens of er nog getraind wordt!![]()
Of zit je met een cola zero in de kroeg?