XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
naast wat zwaardere dingen oa aan mijn mensenafkeer

niets mis mee om een gezonde afkeer van mensen te hebben ,vind ik een veel gezondere levensinstelling dan denken dat iedereen je vriend is en het beste met je

voorheeft ,mensen zijn rasopportunisten waar status ,geld en sex grotere drijfveren in intermenselijke relaties zijn dan echte vriendschappen gebaseerd op wederzijds respect

Leuk log zo! Foto's..goede berichten en sterke trainingen!

Ga zo door!:woot:

• Topic Starter Topic Starter
niets mis mee om een gezonde afkeer van mensen te hebben ,vind ik een veel gezondere levensinstelling dan denken dat iedereen je vriend is en het beste met je

voorheeft ,mensen zijn rasopportunisten waar status ,geld en sex grotere drijfveren in intermenselijke relaties zijn dan echte vriendschappen gebaseerd op wederzijds respect

Dat is ook wel zo, maar als je iemand de nek om wil draaien omdat ie witte sokken hoog heeft opgetrokken, naar me kijkt, z’n benen niet traint, een hangbuik heeft en nog van die dingen, lijkt me dat niet heel gezond. :fire:

moar sqauts !!! wil je winnen zul je waarschijnlijk wat meer booty moeten hebben . gewoon eerlijke kritiek in het kader van de wedstrijd

• Like
Waarderingen: BB_
[QUOTE="pat82, post: 10229489, member: naar me kijkt, :fire:[/QUOTE]

wij mannen zijn ook ziekelijke aandachttrekkers :roflol: als ik in de Basic Shit kijk hoe de vrouwen door iedereen beloerd worden dan kan ik goed begrijpen dat vrouwen hier na een tijdje

helemaal klaar mee zijn

[QUOTE="pat82, post: 10229489, member: naar me kijkt, :fire:

wij mannen zijn ook ziekelijke aandachttrekkers :roflol: als ik in de Basic Shit kijk hoe de vrouwen door iedereen beloerd worden dan kan ik goed begrijpen dat vrouwen hier na een tijdje

helemaal klaar mee zijn[/QUOTE]

Dat loeren bedoel ik niet eens. Vandaag ging al beter. Ben normaal echt een vriendelijk persoon, maar de laatste tijd??

Even kijken moet kunnen toch? Maar als je echt de hele tijd door loopt te loeren is idd vervelend.

sterkte gewenst in deze moeilijke periode ,uiteindelijk zal je er alleen maar sterker en wijzer door worden

Dieren mogen altijd kijken, hangbuiken hebben en lange sokken dragen :heart:

Als je in mijn gym zou trainen zou ik ook naar je loeren hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven