MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuken neuken neuken!

Of een hapje doen en elkaar leren kennen.
Veel plezier samen.

Wat betreft je deadlift: magnesium of mixed grip?

• Topic Starter Topic Starter
Neuken neuken neuken!

Of een hapje doen en elkaar leren kennen.
Veel plezier samen.

Wat betreft je deadlift: magnesium of mixed grip?

Niet neuken op de eerste date, alleen pijpen. Van te voren beetje kletsen uiteraard. Thanks!

Mixed grip had ik al, hij glijdt omdat m’n handen los gaan. Denk dat magnesium niet helpt dan?

Of gewoon stoppen met deadlift :)
Deadliften is een oefening voor je rug en nog wat andere spiergroepen. Waarom zou je jezelf beperken tot lichtere gewichten omdat je grip kracht niet voldoende is terwijl je met straps zwaarder kunt trainen?

Niet neuken op de eerste date, alleen pijpen. Van te voren beetje kletsen uiteraard. Thanks!

Mixed grip had ik al, hij glijdt omdat m’n handen los gaan. Denk dat magnesium niet helpt dan?

Scheelt wel wat maar zal niet heel veel doen idd. Niets mis met straps indien je geen pl wedstrijd ambities hebt imo. Maar voor een betere gripkracht en onderarmen probeer ik ze niet te gebruiken.

• Like
Waarderingen: BB_
Deadliften is een oefening voor je rug en nog wat andere spiergroepen. Waarom zou je jezelf beperken tot lichtere gewichten omdat je grip kracht niet voldoende is terwijl je met straps zwaarder kunt trainen?

Niet zo serieus doen SpaceMeester

• Topic Starter Topic Starter
Scheelt wel wat maar zal niet heel veel doen idd. Niets mis met straps indien je geen pl wedstrijd ambities hebt imo. Maar voor een betere gripkracht en onderarmen probeer ik ze niet te gebruiken.

Ja, ik weet dat je dan niet sterker wordt qua grip, maar nu kom ik ook niet verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven