ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Valt wel mee toch. Ik wens ze alleen een mooie dag?Volgens mij leggen die gekkies er wel veel druk op, niks van aantrekken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt wel mee toch. Ik wens ze alleen een mooie dag?Volgens mij leggen die gekkies er wel veel druk op, niks van aantrekken![]()
Ja ja, maar ondertussen .....Valt wel mee toch. Ik wens ze alleen een mooie dag?

Deze keer niet anders had ik dat wel getypt

Of gewoon straps
Neuken neuken neuken!
Of een hapje doen en elkaar leren kennen.
Veel plezier samen.
Wat betreft je deadlift: magnesium of mixed grip?

Deadliften is een oefening voor je rug en nog wat andere spiergroepen. Waarom zou je jezelf beperken tot lichtere gewichten omdat je grip kracht niet voldoende is terwijl je met straps zwaarder kunt trainen?
Niet neuken op de eerste date, alleen pijpen. Van te voren beetje kletsen uiteraard. Thanks!
Mixed grip had ik al, hij glijdt omdat m’n handen los gaan. Denk dat magnesium niet helpt dan?

Deadliften is een oefening voor je rug en nog wat andere spiergroepen. Waarom zou je jezelf beperken tot lichtere gewichten omdat je grip kracht niet voldoende is terwijl je met straps zwaarder kunt trainen?
Sorry was even vergeten dat we het in dit topic alleen over neuken op de eerste date mogen hebben
Pijpen niet neuken.Sorry was even vergeten dat we het in dit topic alleen over neuken op de eerste date mogen hebben
Sorry was even vergeten dat we het in dit topic alleen over neuken op de eerste date mogen hebben

Scheelt wel wat maar zal niet heel veel doen idd. Niets mis met straps indien je geen pl wedstrijd ambities hebt imo. Maar voor een betere gripkracht en onderarmen probeer ik ze niet te gebruiken.
Ja, ik weet dat je dan niet sterker wordt qua grip, maar nu kom ik ook niet verder.
Telkens als ik iets serieus wil inbrengen word ik erop aangesproken

Telkens als ik iets serieus wil inbrengen word ik erop aangesproken![]()