AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Na zeik in de privésfeer, zakte me even de moed in de schoenen en zag ik alles even negatief. Maar nu ben ik weer gesterkt en bring it on.

Dadelijk flink fullbody trainen en straks lekker pannenkoeken eten met B. Zin in in, maar ook wel nerveus haha. Heb al eeuwen geen date meer gehad.

Na zeik in de privésfeer, zakte me even de moed in de schoenen en zag ik alles even negatief. Maar nu ben ik weer gesterkt en bring it on.

Dadelijk flink fullbody trainen en straks lekker pannenkoeken eten met B. Zin in in, maar ook wel nerveus haha. Heb al eeuwen geen date meer gehad.
@Bert ?

Veel plezier op de date straks!
Jullie zijn beide erg enthousiast erover, dus dat komt wel goed :)

• Like
Waarderingen: BB_
Waarschijnlijk heeft hij hetzelfde.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat leuk dat het een echte date is. Ik dacht dat het een grap was (had niet alles goed gelezen). Ideaal om iemand te daten die ook een krachttraining doet - scheelt in ieder geval gedoe over training en eten, :)

Ik geloof er niets van maar als jullie echt gaan daten wens ik jullie veel plezier!

Wat leuk dat het een echte date is. Ik dacht dat het een grap was (had niet alles goed gelezen). Ideaal om iemand te daten die ook een krachttraining doet - scheelt in ieder geval gedoe over training en eten, :)

Begon ook zo, maar leuke klik via de mail dus waarom niet. Heb nog niemand gedate die ook zo ermee bezig is, dus dat is wel heel leuk.

Komt goed schatje! :kiss:
Ik heb één keer een date gehad afgelopen 31 jaar. Het ging 'm echter niet worden, want ze maakte een dt-fout. :roflol:
Nee, @Brutushakt ;).
Kut, waarom moet ik hem nou weer taggen hier.:duh:
Heel erg bedankt!
Waarschijnlijk heeft hij hetzelfde.
Zoiets ja. :P
Zeker; anders acht ik de kans van slagen bij voorbaat al klein.
Zeker! :meal: Zo strikt ben ik niet hoor, kijk maar eens naar de DBB-meets. Bovendien: pannenkoeken = gainz. Laatste keer was ochtend voor m'n wedstrijd vorig jaar.
Ik geloof er niets van maar als jullie echt gaan daten wens ik jullie veel plezier!
Bedankt. :thumbs:
Ze heeft zelfs foto’s beloofd.
Wie weet.
Begon ook zo, maar leuke klik via de mail dus waarom niet. Heb nog niemand gedate die ook zo ermee bezig is, dus dat is wel heel leuk.
Zie je straks, eerst nog even trainen! :pressing:
Haha, scherp!

Veel plezier beiden! :D:D

veel plezier voor straks en voor de toekomst veel liefde toegewenst

Even serieus jongens, ik zal m’n best doen B. niet te objectificeren, maar echt naar zijn persoonlijkheid te kijken.

Net even helemaal stuk gegaan, zodat ik dadelijk lekker veel kan eten. Vandaag een bulk dagje en alles wat mag groeien heb ik getraind.

Bb squat
15x10kg 5x 40kg 2x5x 50kg

Deadlift
10x 10kg 5x 60kg. 2x 70kg 3x65kg 2x 65kg
De stang viel gewoon uit m’n handen, tijd om weer straps te gebruiken. Helaas niet bij me.

Leg press
4x10x 146kg

Seated leg curl
4x10x 50kg. 50x 30kg setje tot falen

Outer thigh
25x 64kg

Kneeling squat schijf boven hoofd
15x 10kg. 3x10x 20kg

Bb hiptrust
8x65kg. 4x8x 85kg

Overhead press superset upright row
4x10x 30kg 4x10x 30kg

Incline side raises
8x 5kg. 3x10x 4kg

Tricep rope push superset face pull
4x10x 27kg. 4x10x 46kg

Hammer curls rope
4x10x 32kg

Calfs press
4x20x 43kg

Veel plezier vandaag. Je hebt er iig mooi weer bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven